U zocht: Ziggo klantenservice
Informatie over Ziggo nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Ziggo klantenservice
Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen.
De diensten van Ziggo
Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken.
Waarom de Ziggo klantenservice bellen?
Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:
- vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
- vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
- het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
- het melden van storingen;
- vragen over de installatie van Ziggo-producten.
Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.
Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?
U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.
Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice
Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!
Afwijkingen tijdens de lockdown
Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen.
De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
a.van grootbattave zegt
net gebeld naar ziggo zeer slecht te woord gestaan het gaat over de media box
Mevr van der Pol zegt
Zeeeeer slecht bereikbaar, dit kan ik geen goede service noemen..ik weet niet meer hoe ik ze moet bereiken!!!!!!.
D.J. Borneman zegt
Ik probeer contact te krijgen met Ziggo, maar dat is gewoon onbegonnen werk. Ko0mpleet waardeloos !!!!
Lydia Delger zegt
Slechte service. Ivm overlijden van mijn man, heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dat de automatische incasso van een ander rekeningnummer moet worden geind. Vanmorgen 20 minuten in de wacht gestaan, en niet geholpen.
Ben B Stellingwerf zegt
Goede avond.
Ik weet niet dat ik hier goed zit, maar heb een nare ervaring met ziggo.
Heb half dec 2021 2 wifipods terug gestuurd naar ziggo Venray. Maar hoorde of kreeg geen bevestiging van ziggo. Heb toen gebeld met ziggo en de dame kon mij vertellen dat ze binnen waren gekomen op 24 december en heeft alles geregeld, maar nu kreeg ik bericht u moet een soort boete betalen ziggo heeft ze niet ontvangen. Daar ga ik niet mee akkoord. Als ik hier niet op de juiste adres ben wil u dan deze mail dan doorsturen naar de juiste persoon.
Hoop op antwoord ,Ben Stellingwerf uit Den Helder
johanna vermeulen zegt
Wort gek van ziggo aleen maar gezeur met ales
johanna vermeulen zegt
Waar om is me doet me internet het niet en belen kan ook al nie
Shirin Mirzaei zegt
Hello
Ik heb mijn contract opzeggen 27 december 2022 vanwege verhuizen naar andere land en ik heb de modem en reciver voor u stuurd.
Vriendelijke groeten,
Shirin Mirzaei