Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Ik heb net gebeld naar 1200 ivm het opnemen van programma’s op tv nu heb ik geen telefoon meer

  2. De monteur is er geweest .daar naar was het weer mis met bel en internet .kun je nog keer een monteur sturen op post bus 5451AC mill groetjes 8

  3. Vanmorgen telefonisch contact gehad. Kan mijn klacht alleen via de mail kenbaar maken. Regelmatig zijn wij telefonisch niet te bereiken, dit schijnt te liggen aan een storing in jullie centrale. Dan kreeg ik gisteren eenbrief over de upgrade van de mediabox, die komt er voorlopig niet. Drie redenen staan er in de brief, geen van deze zijn voor mij hekenbaar. De medewerker aan de telefoon hield bij hoog en laag vol dat ik was verhuis, ben 73 maar nog niet seniel, wij wonen hier sinds 2005. Al met al betaal ik iedere maand wel de volle mep, voor diensten die ik niet kan gebruiken.

    Wat is hier nu aan te doen, het correspondentie per mail vind ik niet prettig, liever wil ik gebeld worden.

    Met vriendelijke groet,
    Mevr. N.B.B.. Ooijman

    Klantnr.: 12165735

  4. WAARDELOOS ben al 5dagen bezig om contact te krijgen ben al 15jaar lid.

  5. Never again this shitty company!
    What kind of company is this that hides all customers support contacts from its website?
    Perhaps the support is in Bangalore, if you are a lucky enough to find live person on the line.
    THREE DAYS Ziggo can’t register my new cable modem in their network. Shame on you people.
    This is a scam. Never Ziggo again!

  6. Ik wil gebeld worden

  7. Beste lezer van dit bericht,
    Ik ben vaste klant bij Ziggo en belde vanmiddag 1200….voor een vraag over wifi-verbinding…….maar je MOET door heel veel keuzeprogramma’s voordat je EINDELIJK iemand aan de telefoon krijgt. Heeel, heeel, heeel VERVELEND EN ERGELIJK!
    Kan dit niet anders?

    Overigens ben ik door een zeer vriendelijke meneer geholpen….

    Dit wilde ik even kwijt.
    Met vriendelijke groet,
    Cobi Koenders
    Balladelaan 36 G
    3813 CB Amersfoort

  8. heb gebeld nieuw humax kastje gehad is nog erger dan de v0rige tv valt steeds weg moet de stekker uit trekken om weer tv te hebben antwoord wat ik krijg dat zijn veroudere kastjes ze sturen wel een nieuwe een andere maar dan moet ik maandelijks meer gaan betalen is dit service ziggo?

  9. Ik zou graag willen weten of ik na de upgrade van Mediabox XL binnenkort nog via de oude Horizon box nog kan kijken en opgenomen programma”s kan bekijken.
    Zoniet; kan de upgrade uitgesteld worden naar okt dit na jaar.
    Overstappen naar KPN , satelliet schotel of iets anders.
    Ik kan nergens een persoon aan de lijn krijgen voor deze vraag van daar dit bericht.
    B.Freeze
    klant nummer 10119106

Plaats een reactie