Post NL Klantenservice

PostNL bezorgd jaarlijks miljoenen brieven en pakketten in Europa. PostNL zet in haar dienstverlening graag een stap extra voor haar klanten, ook tijdens piekuren en onder alle weersomstandigheden. Of het nu gaat om naadloze e-commerce diensten of het regelen van een last-minute terugroep actie. PostNL en haar klantenservice staan graag voor u klaar. 

De klantenservice van PostNL is ingericht om uw vragen direct te beantwoorden. Zodra u de klantenservice via de website bezoekt heeft u keuze uit een aantal onderwerpen die u helpen met het beantwoorden van uw vraag. U vind hier bijvoorbeeld informatie over de verschillende tarieven van PostNL en de actuele kosten van postzegels, wat de algemene bezorgdagen en –tijden van PostNL zijn en wat de aanvullende services zijn voor het versturen van rouwpost. 

Voor informatie over uw eigen zendingen kunt u ook bij de klantenservice van PostNL terecht. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar wat er gebeurd als u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, is uw pakket niet bezorgd of wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Dan kunt u terecht op op de klantenservice pagina van PostNL. 

Openingstijden Post NL Klantenservice

De klantenservice van PostNL is tijdens de lockdown ook gewoon open. U kunt de medewerkers van PostNL bereiken via een chatfunctie op de website van PostNL. U opent de chat door op de klantenservice pagina een onderwerp te kiezen en naar beneden te scrollen. Hier vind u een knop met contact opnemen. 

De klantenservice van PostNL is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 20:00. U kunt voor het snelste contact met een medewerker chatten of bellen tijdens openingstijden. U bereikt PostNL op telefoonnummer 088 – 22 55 624

Als u liever persoonlijk contact met een vertegenwoordiger of medewerker maakt dan kunt u het beste een PostNL servicepunt in de buurt bezoeken. De meeste servicepunten van PostNL zijn ook tijdens de lockdown in Nederland open. Het kan echter zo zijn dat het servicepunt bij u in de buurt afwijkende openingstijden hanteert. Kijk voor de actuele openingstijden naar het servicepunt bij u in de buurt door hier te klikken.

Locatie klantenservice 

Bent u op zoek naar een locatie die u kunt bezoeken om in contact te komen met PostNL, dan kunt u via de website bekijken welke PostNL punten er bij u in de buurt te vinden zijn. Veel punten zijn enkel ophaalpunten voor pakketten die via PostNL worden verzonden. Voor informatie over de status van uw pakket kunt u dus het beste de track & trace gegevens van uw zending controleren. 

PostNL servicepunten bieden in de meeste plekken in Nederland ook andere diensten aan die u mag verwachten van een postkantoor. Zo kunt u uw kenteken overschrijven en een voertuig op naam zetten, een anonieme OV-chipkaart kopen, een Kleine VISpas aanvragen en verpakkingsmateriaal als enveloppen, postzegels en doosjes kopen. Klik hier om alle servicepunten van PostNL bij u in de buurt te bekijken. 

Overige contactmogelijkheden

Naast een verzameling van informatie over diverse veelgestelde vragen biedt PostNL diverse manieren aan om in contact te komen met hun klantenservice. Zo kun je je vraag stellen aan Chatbot Daan. Als Daan uw vragen niet kan beantwoorden dan verbindt hij u door met een medewerker zodat u snel geholpen kunt worden. 

Als u liever met de klantenservice belt om een probleem te bespreken of een vraag te stellen dan kunt u tussen 08:30 en 20:00 ook telefonisch contact maken via telefoonnummer 088 – 22 55 624

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Tijdens de lockdown in Nederland heeft PostNL het bovengemiddeld druk omdat niet-noodzakelijke winkels de deuren tijdelijk moeten sluiten om het corona virus tegen te gaan. Servicepunten van PostNL waar je brieven en post kunt versturen en ophalen mogen wel open blijven. De meeste servicepunten van PostNL blijven dan ook open. Sommige punten hebben echter afwijkende openingstijden. Bekijk daarom altijd welk servicepunt bij u in de buurt open is voor u een PostNL punt bezoekt. 

Door de sluiting van niet essentiële winkels heeft PostNL het drukker met het bezorgen van pakketten van webshops. Door de drukte kan het daarom gebeuren dat uw kaart of pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Om actuele informatie over de status van uw pakket op te vragen adviseert PostNL om uw Track & Trace code te raadplegen.

Als u een servicepunt van PostNL bezoekt dan hanteren zij in de winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet niet om een mondmasker te dragen bij het ophalen of brengen van uw post en houd rekening met de 1,5 meter maatregel in de winkel die u bezoekt.

Lees Interacties

Geef een antwoord

Ingelogd als wordpress@infotradeklanten.nlUitloggen?

23 gedachten over “Post NL Klantenservice”

  1. Deze service is een wasse neus
    Het probleem is dat je 8 minuten moet wachten voor je een medewerker spreekt
    Dat kan via een paar tel. nummers waar je doorgeschakeld wordt naar Pos nl
    Daarna gaan ze voor je zoeken en krijg je antwoord
    Dat antwoord is dat ze het pakket zien maar verder niets van bezorging
    Als er bezorging plaats vind wordt er geen briefje in de brievenbus gedaan
    Dat moet dan digitaal gedaan worden
    Is bij de buren staat er dan (als men het mailadres heeft) maar niet bij wie
    Dus heel de flat aflopen om het te vinden dit is ervaring van mijn buurvrouw
    Als men geen mailadres hebben komt het pakket tussen wal en schip en is niet te vinden
    Mijn vraag is wat kan ik doen J.Mostert 015262433

  2. Wederom dezelfde klacht, heb al meerdere malen doorgegeven aan jullie en het zou niet meer voorkomen! Weer gewacht op mijn pakket, was gewoon thuis en niemand heeft pakket bezorgd. De postbezorger heeft het maar gemakshalve bij het PostNL punt afgeleverd! Het is een zwaar pakket dat ik zelf niet kan dragen of tillen vanwege lichamelijke klachten! Ik laat het niet voor niets thuis bezorgen, Jullie zijn weer bedankt PostNL !!!!
    Tevens mogen jullie het telefoonnr. wel eens aanpassen! Er staan wel 3 verschillende nummers op jullie site! Tevens zijn jullie onbereikbaar!

    Barcode
    3SVLFL7266077

  3. Op website post.nl staat als contactnummer 0882255636.
    Als ik dit nummer bel krijg ik te horen dat het nummer vervallen is.
    En er staat ook het volgende nummer op de website: 088 225 56 24.
    Als ik dit nummer bel krijg ik weer te horen dat dit nummer ook vervallen is.
    Vervolgens is er nog een ander nummer maar daar moet je een euro per minuut voor betalen.
    Aangezien je vaak minuten lang in de wacht gezet wordt ga ik dit niet doen.
    IK ben zeer teleurgesteld in post.nl!!
    Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Waardeloos!

Plaats een reactie