Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. € 1 per minuut. En ik heb nog wel een Vodafone abonnement.
    Ik wil alleen maar weten hoe het kan dat ik op Eurosport 20 geen commentaar stem hoor en wel de reclame en motorgeluiden.

  2. Erger me weer eens. Er zijn werkzaamheden geweest op 27/28 april jl. .Hier bericht van ontvangen, Zenders werkten weer na PRECIES gedaan te hebben wat moest gebeuren om weer zenders/beeld correct te krijgen.
    Echter vandaag 29 april is het WEER mis met de ontvangst van zender RTL 8. Dit is vrijwel altijd als er ergens werkzaamheden zijn gebeurd. Ligt NIET aan mijn eigen tv : is niet oud, gebruik kabels van ZIGGO zelf, zijn geinstalleerd door ZIGGO-medewerker.
    Heb totaal geen zin meer om WEEEEEEEEEEEER te moeten bellen ivm ontvangst…Klantenservice bellen voor 100cpm is geen service. Stap in ieder geval zeker niet over met computer en telefoon naar ZIGGO , vertrouw de service totaal niet meer.

  3. De media box is opgegrat en nu hebben we een smal beeld, bij teletekst die langwerpig wordt, de helft van ondertiteling etz. Je kun het beeld van de tv niet niet veranderen hoe jij het wilt. Dit wil ik niet, wil bij het oude blijven. Heb een paar keer gebeld, en ja hoor, je wordt weg gedrukt. Is GEEN SERVUS van ZIGGO.

  4. Kunt u mij s.v.p. volledig uit uw database verwijderen, inclusief derde partijen. Ik ontvang constant emails van uw bedrijf die ik totaal niet apprecieer. U bent wettelijk verplicht om te voldoen aan mijn ‘recht om vergeten te worden’. Ik heb mij
    nog nooit aangemeld voort enige dienst of wat ook, …. gooi mij gewoon even uit de database. Ik heb hierover reeds 3 of 4 x gebeld en het blijft maar doorgaan. Ik beschouw dit gewoon … nou ja … als idioterie. Verwijder mijn gegegevens.
    Het gaat om dit email adres: hschepers28@gmail.com. Dit adres gebruik ik voor mijn werk en ik wil hierop niet constant ziggo reclame.

    Hoogachtend,

    Drs. H. Schepers

  5. Geen service … 0 reacties … ongelooflijk ! Sinds gisteren middag 13 uur geen telefoon geen internet
    Vastlopen met zoom en werkafspraken
    Patiënten contacten onmogelijk
    Schandelijk
    Geen melding krijgen
    Geen info
    Grote tekortkoming in mijn werk naar kwetsbare verstandelijk beperkten en hun oudere
    Hoe bestaat het!!!! 2021

  6. Verschrikkelijk erggg
    Hier al van 11uur storing Heel slecht dat ik met mob moet bellen en gewoon 1euro per minuut moet betalen heb nu al 3keer gebeld en nog steeds niet op gelost

  7. Ik heb een vraagje
    Heb een Samsung telefoon met ziggo Go
    Kan ik dat met een snoertje door verbinden na een tv

  8. Zeer zeer slecht, kom niet door de klantenservice heen met duizende vragen en krijg dan te horen na een kwartier dat mijn telefoon niet werkt en wordt de verbinding verbroken.

    IK wil gewoon ff iemand spreken.

  9. Helaas krijg je de klanten service niet te pakken om te vertellen dat wij iedere dag reclame van hun krijgen
    voor de busters , graag verzoek ik U dit te verwijderen naar mijn adres klanten nr. 10542541
    Waarom al die onnodige mail, als je al klant bent, zo jaagt U de klant weg!!!!!!

  10. Het duuuuuuuurrrrrrrrrrrrttttttttttttt onbeschoft lang bij Ziggo!!!!!!!!!
    Zijn altijd eeeeeeeeerrrrrrrrruuuuuug druk!
    WAAAARRRRRRDDDElOOSSSSSS

Plaats een reactie