Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Jaren trouwe klant van ziggo bij het wissel van abonnement dacht ik goedkoper uit te zijn maar krijg div verschillende Facturen waar men geen wijs uit word ziggo komt afspraken niet na de korting die ik ’n half jaar zou krijgen hebben ze terug gebracht naar 3 mnd en door de onduidelijke facturen de laaste 5 mnd zegt men dat ik incasso kosten moet betalen door fouten die ze zelf hebben gemaakt door dat ze zelf hun administratie niet op orden hebben voel me zwaar belazerd door ziggo dat ze zo met met klanten om gaan ZAL DAN OOK ZEKER ALS MIJN CONTRACT IN DECEMBER AFLOOPT OPZEGGEN

  2. Vind het een enorme schande dat ziggo 100 cpm vraagt voor telefonische klanten sevice.
    Na 2,40 min nam men nog niet op!!!

    Onbeschoft klantonvriendelijk en een reden om voor kpn te kiezen

  3. Mail Ziggo dat mailaccount eruit ligt door hen. Stappenplan-inloggen MijnZiggo-chat- belen…allemaal onmogelijk.
    Rest sturen v.e. aangetek4end schrijven
    Gevolg : ernstig gedupeerd zakelijk.én particulier.

    Martin

  4. Geen contact met iemand als je geen tel of internet hebt ik bel dan mobiel..wat de storing is geen gehoor wachten tot volgende dag vraagteken……?????

  5. Ik had een vraag over Wifi bij Ziggo (ik heb een abonnement) en dacht dat ik via dit nummer snel in gesprek zou raken. Dat is niet zo.
    Eerst krijg ik een onduidelijk meneer aan de telefoon, dan word ik pas “doorverbonden met ziggo” en vervolgens kom ik terecht in eindeloze keuzemenuutjes. Heel verwarrend helaas. En nu weet ik nog niet wat ik weten wilde.
    Dit kost tijd en geld en het levert louter stress op. Ik ben niet blij.

  6. Ronduit slecht!
    Zeer moeilijk bereikbaar en eenmaal iemand aan de lijn dan is men doorgaans beperkt onderlegd. Wanneer een vraag of probleem ook maar iets afwijkt word je eindeloos in de wacht gezet of uiteindelijk alsnog met een afdoende antwoord afgescheept.
    Voor meerdere huishoudens in onze directe omgeving hebben wij zaken met betrekking tot Ziggo moeten regelen, hierbij verliep de dienstverlening en communicatie steeds weer moeizaam en dan hebben wij het nog niet eens over de ellenlange te doorlopen menu’s en wachttijden. Ook komt het regelmatig voor dat tijdens het lange wachten de lijn ineens wordt verbroken.
    Helemaal schandalig is dat je tijdens het bellen van het speciale nummer, waarvan Ziggo beweert dat je direct in contact met een medewerker komt, je alsnog in de wacht wordt gezet. Dit desbetreffende nummer kost notabene 1 euro per minuut, exclusief de gebruikelijke belkosten. Nee, dit voelt echt niet goed!
    Wij hebben veel problemen met onze vast telefoonlijn en een te traag internet maar betalen maandelijks een behoorlijk hoog tarief.
    Ook het maandbedrag is ineens hoger dan anders, dit terwijl er helemaal niks is veranderd en ook geen extra andere diensten door Ziggo zijn verleend. Contact hierover komt eveneens moeilijk tot stand.
    Doorgaans zijn wij niet van het schrijven van negatieve reviews maar Ziggo lijkt vandaag de dag nog steeds weinig te hebben geleerd van alle negatieve publiciteit in de afgelopen jaren!
    Wij beginnen de moed, wat Ziggo betreft, nu toch echt te verliezen.
    Ziggo is een grote ‘logge’ organisatie geworden!

  7. chatten gaat tot dat het te moeilijk wordt dan breken ze gewoon af.
    zoek het maar uit en dat is na de computer Chet verbonden met Chet medewerkster.

  8. Voor klanten service 1 € per minuut vind lk een abnormale prijskaartje! De monteur is bij ons geweest maar de storing is nog steeds hetzelfde het WiFi signaal valt nog steeds weg.

Plaats een reactie