Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Aan gezien dat ik een bandje te horen krijg en geen stap verder kom.
    Doe ik het langs deze weg! Ik wil effe een klacht door geven.
    We hebben namelijk een nieuw HUMAX kastje gekregen per post.
    Naar een paar dagen was die stuk Ziggo gebeld . Kwam een monteur
    voor. HUMAX kastje geplaatst naar 5 uur zou de t.v .het doen .
    De monteur zou nog bellen . Niet dus geen tv . Weer ziggo gebeld .
    Was wat met de
    Was niet ons probleem .er was nooit geen probleem met de smartkaart op de slaapkamer 2 dagen geen TV.
    Maar wel een rekening van €45.00 sturen waar ik het niet mee eens ben
    . Ik hoop dat het opgelost wordt mijn dank

  2. aangetekende brief gestuurd naar dhr.Clement over lid worden van ziggo(eerstkpn) met alle problemen die zich tijdens de aansluiting hebben voorgedaan,eerste 1monteur daarna nog een 170 euro.Waarom geen antwoord of reactie

  3. Na jaren klant geweest te zijn wil ik graag uitleg over mijn laatste factuur en terugbetaling. Met geen mogelijkheid kan ik hierover info vragen zonder hoge tel. kosten. De uitleg op internet klopt in mijn geval niet. Mijn laatste factuur was €62.45 , voor niet geleverde diensten. (Ik had opgezegd) Ik ontving slechts € 49.07 retour.
    Graag ontvang ik het resterende bedrag van € 13.38. van U.
    Klantnr.6979022 t.n.v. E.Kisjes

  4. Probeer tel. kontakt te krijgen met Ziggo. Lukt gewoonweg niet. Ja ik kom tot aan de keuzemenu’s maar daar is niks bij wat ik nodig heb. Andere keer na wachten gewoon weggedrukt. Dit kun je toch geen service noemen.

  5. ik heb een storing met het installeren van een 2de TV en het geluid van de radio zenders.
    geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die zijn niet bereikbaar.
    Ik denk dat ik het nu bij KPN ga proberen.

  6. Hallo
    Zojuist door de meridiaan in Klazienaveen gefietst.
    Daar was een straatkast open gebroken/gewaaid.
    Mensen in de buurt dachten dat het van Ziggo is
    Het is hoek meridiaan/van echtenskannaal in Klazienaveen.
    Doe u voordeelhiermee
    Met vr gr
    G Velzing

  7. goede middag ziggo

    ik zie dat een analoge radio op zeg mogelijk dat het geld kost
    ik zie dat mijn splitter niet toe rijkend is heeft een oplossing

    groet dpa

  8. Geachte lezer,
    Vandaag komt een monteur bij mij langs (tussen 12 en 18:00 uur). Van te voren wordt ik op de hoogte gesteld via een sms bericht of WhatsApp bericht.
    Helaas is vanochtend mijn mobiel kapot gegaan en reageert niet meer. Ik heb een nieuw mobiel besteld maar die is pas as vrijdag binnen.
    Zoals afgesproken ben ik wel thuis en wacht op monteur. Via deze bericht wil ik graag jullie op de hoogte stellen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben.
    Adres: Champignon 11, 2403 SB te Alphen aan den Rijn.
    Mobiele nummer is: 06 – 15 85 88 65
    Hoop hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd.

    A.S Amir Hossein

  9. ik heb klantenservice gebeld: o0900-1884. Antwoord : dit nummer is niet i n gebruik. Hoe kom ik aan een bereikbaar nummer?

Plaats een reactie