Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Het is raar dat ZIGGO zijn e-mailadres niet publiceert als je zelf voor mailadressen zorgt.
    Zeer moeilijk om zo contact te leggen.

    Een opmerking over de nieuwe update voor de ZIGGO Mediabox. Waarom krijg ik elke keer een melding van deze update als ik mijn Mediabox inschakelt. Ik weet nu wel dat deze klaarstaat mag ik zelf uitmaken wanneer ik hem inschakelt. Ik vind dat zeer irritant.

  2. Pure oplichting! !! Hun email is ook nep! Heb Ziggo gevraagd hun juridische afdeling hierop te zetten.
    Reacties hieronder zijn ook grotendeels nep en waardering staat standaard op 4 sterren. Verschrikkelijk dit soort mensen die van anderen stelen

  3. de site die medewerker doorgaf werd snel gevolgd door vraag aan mij hoe het gesprek was verlopen
    niet goed dus, ik heb geen tijd gehad om de site volledig te noteren en zelf een koppeling maken met de afstandbediening ziggo en TV
    kunt u deze site mij aub volledig doorsturen?
    ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale.tv/afstandsbediening-koppelen

    dank voor de moeite
    I.Bettink

  4. WAARDELOOS heb 40 min aan de lijn gehangen in gesprek met een iemand van buitenlandse afkomst verstond mij niet ik hem noch minder na 40 min moest ik het menu van de tv aanzetten want ik had geen beeld en toen zag de man aan de andere kant van de lijn water branden en werd de verbinding na 40 min abrubt verbroken geld van het telf gesprek weg en geen steek verder Weer opnieuw gebeld Mevr aan de lijn weer 17 min in de wacht helle verhaal verteld dit kon niet en het was onbeschoft dat de hoorn erop gelegd werd Het kon niet zo was de survus van ziggo niet maar het zou opgelost worden s.s.m volgens de mevr. aan de lijn kreeg op een ander telf oproep geen probleem het zou opgelost worden en niet zo als de vorige tilfonist .want ik zou terug gebeld worden Maar naar een oplossing zijn ze noch aan het zoeken en noch geen reactie na ong 10 uur en geen beeld ,Ben maar vakantie films aan het bekijken ZIGGO WAARDELOOS en nu het weekend in zonder tv verbinding

  5. Goedeavond ; Mijn ervaring met Ziggo is TOP .
    Goede service en goede hulp bij problemen .
    Maar toch : Ik wil mijn abbonnament opzeggen m.i.v. 01-04 2021 .
    Wij verhuizen naar het buitenland .
    Dus af 01-04 ook geen betaling meer voor de TEL en TV.

    Mvg ; C.W. Verstappen
    Parkln 11-2
    6131KE Sittard

  6. Nice, everything is designed to lead you step by step as slow as humanly possible trough options you don’t need. Once you get to talk to a real person they ask about your problem, put you on wait and hang up after 5 minutes, leving you with a 12€ phonebill and no solution to your problem..
    Would recommend!

  7. Ik heb i.o.m. organisatie een nieuwe media box ontvangen en geïnstalleerd. Deze installatie verliep goed en nu is er een door de nieuwe media box een aantal kanalen niet bereikbaar welke voorheen wel te zien waren. Deze kanalen worden nu weergegeven als niet toegankelijk terwijl ik die voorheen wel had zonder problemen. Het gaat om de kanalen 120,122,411 en 792. Ik verzoek u deze kanalen weer open te stellen voor mij zoals voorheen opdat ik alle kanalen weer ter beschikking heb. De ondersteuning welke ik heb gehad was goed en correct verlopen alleen na installatie een aantal zenders niet meer bereikbaar is. De kanalen 120,122 en 411 kijk ik veel en wil die graag weer tot mijn beschikking hebben.
    Ik heb telefonisch contact proberen te krijgen maar ik diende mijn 06 nummer in te toetsen en afsluiten met hekje en dan zou ik bericht krijgen via de SMS, maar helaas moet ik vaststellen dat ik niet benaderd ben en ook niet via de SMS. Graag herstel van genoemde kanalen en wilt u mij daar dan over berichten. Mijn 06 nummer is 06-42159602.

  8. Wil op 230 graag ook family 7 net als iedereen

    Meindert de Jong
    Zijlroede 5

    8604AZ Sneek

  9. Ik heb eerst 09068383 gebeld maar dat nummer deed het niet.
    Toen 1200. 4 keuzes maar niet die van mij. Dan gokken……willen ze mijn mediabox nakijken…..NEEEEEE….ophangen maar.
    Ander nummer (0900) gebeld, zelfde keuze menu. Kom niet verder. Waar chatten?
    Dan maar bericht schrijven.. Maar ik kom hierin…..ervaring schrijven? Mijn vraag kan hier dus niet gesteld worden?!!
    Wilt u mij dus mailen wanneer en met welk nummer ik contact kan opnemen?

Plaats een reactie