Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. ik heb het nummer 0900-1884 gebeld. Er wordt opgenomen met de zin: dit nummer is niet in gebruik. Hoe kom ik aan een bereikbaar nummer?

  2. Heel slecht.
    Ik wordt elke 3 weken gebeld door Ziggo om me over te halen klant te worden.
    Ik sta ingeschreven bij bel-me-niet !
    Helaas deze firma gaat alle normen te buiten !
    Meerdere keren kontakt gezocht.
    Niemand weet wat, niemand doet wat, sta lang in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken.
    Ik wordt niet terug gebeld.

    WAARDELOOS !!

    Bij deze club wordt ik nooit klant, dat is zeker !

  3. Mijn vraag is het volgende. Er kwam 0p 17 januari het volgende bovenin het scherm te staan: Het is iedereen bekend dat wij per 26 januari geen uitzendingen meer doen ? Wat is waar ? Kunt u mij daarover bellen ?

  4. Onze vraag is alleen wat moet ik met die Ziggo mails van u zoals Ziggo_Cadeau en ga zo maar door vertrouwen doe ik het niet

  5. Goedemiddag,
    Door het overlijden van onze penningmeester rijzen er bij ons wat vragen over Ziggo aansluitng.
    Ons klantnummer is 14805333
    Wat een toestand om u te pakken te krijgen. Hoe ik het ook doe, ik moet door een brij van nummers heen. Werkelijk verschrikkelijk. Zeer klantonvriendelijk. En dan maar niet te spreken over de kosten die eraan verbonden zijn!
    Ik probeer het nu op deze manier.
    Kunt u mij bellen (071-4073270) of geeft u een nummer door waarbij ik direct contact heb met iemand van Ziggo.

  6. Wil een apparaat bestellen voor analoge tv omschakelen naar digitaal. kan nergens vinden hoe te bestellen /ook op site schakelmee geen bestelmogelijkheid aangegeven

  7. ik krijg constant emailtjes dat ik wat heb gewonnen van ziggo
    ik ben daar niet van gediend
    wil u stoppen met het versturen van deze onzin
    met een vriendelijke groet
    h.poort
    hindrikpoort@home.nl

  8. heeeeeeeeeeeeeel erg slecht wordt van het kasje naar de muur gestuurd met al die keuzes heeeeeeeeeel erg vervelend

  9. U heeft een reclamecampagne gericht op Nederland.
    Waarom gebruikt u dan Engelse taal?

  10. Had een tv storing De klanten service gebeld, een vrouwelijke medewerker heeft samen met mij de klacht stap voor stap doorgenomen en door goed advies is de klacht verholpen Top Bedankt

Plaats een reactie