Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Mijn ervaring met Ziggo is slecht te noemen ik ben aan gesloten in april 2020 maar het signaal was niet goed dus moest de Bam komen voor een nieuwe kabel te leggen oké dat is gedaan maar de aan sluiting was niet goed het kon niet via mijn boxen en had geen radio geen probleem de monteur zou een dag later terug komen dus niet gebeld maar dat kon niet wand de monteur zat ik de corona tijd dus kwam niet naar veel bellen wat niets helpt het werkt alleen niet via de afstand bediening nee ik moet alles handmatig doen dus de TV aan zetten en de radio en de TV dus aan sluiten kan wel ik corona tijd maar een probleem verhelpen kan niet wand dan is et in eens corona waarom er geen monteur kan komen.Ik ben rolstoel afhankelijk geen gevoel in mijn handen en benen dus probleem hoe moet het nou verder ik kan haast niks dus Ziggo bedankt wel aan sluiten in corona tijd dat kan wel maar een probleem laten ze je zitten het is bij na alweer april zou het dat goed komen ik wou dat ik ben veranderd van KPN naar Ziggo

  2. Ik heb in april een over sluiting gedaan van KPN naar Ziggo maar er was geen probleem met het aan sluiten.
    Maart dat de monteur klaar was had is haast geen beeld dast kwam door dat het signaal niet goed was dus de bam heeft een nieuwe kabel aan gelegd maar toen deed mijn radio het niet meer dus via de tv kon ik naar de radio luisteren nu heb ik wel weer muziek via de boxen maar ik moet alles hans matig doen dus niet net de afstand bediening toen de monteur weg ging beloofde hij terug te komen ik heb al meerdere keren maar toen kon het niet van wege corona dus we zijn nu alweer april en ik zit maar te wachten ik ben rolstoel afhankelijk ben en geen gevoel ik mijn handen heb en geen gevoel in mjjn benen kan ik dus weinig zelf. maar Ziggo sluit wel aan maar als het een dag later is kunnen ze me niet helpen van wege de corona raar is dat maar ja aan sluiten kan wel maar he kan één dag later niet mijn telefoon doet het ook niet goed maar ja Ziggo kan veel maar dit niet verhelpen met groet en bedankt Ziggo telefoon nummer
    0229-210660

  3. Ziggo is de weg kwijt. Storingen moeten vanuit India verholpen worden.
    Dat beweerde een helpdesk medewerker op 4 januari 2021.
    Vanaf 14 november geen vaste telefoon. Dus om de 2 dagen bellen.

    U krijgt een nieuwe kabel, de tel. kabel kan storing geven. Nee dus.
    Wij resetten uw modem vanaf hier/ Dan is alles opgelost. Nee dus
    Reset thuis uw modem. Nee dus
    We geven de storing extra prioriteit via 2 afdelingen bij ons. Nee dus.

    Toch maar overstappen. Het is onbegrijpelijk hoe Ziggo klanten zoet probeert te houden.

  4. slechte ervaring heb al 25.00 euro verbelt en nog steeds niemand bereikt probleem met ziggo kastje wekt dan wel een dag en dan doet er niets meer nu gaat het kastje niet meer aan wel internet
    hoe kan ik dit het snelste op lossen wordt er moe van moet werken tot 18.00 uur
    graag een reactie terug voor morgen avond 17.00 uur of moet ik overstappen naar een andere profijder

  5. ik krijg ze per telefoon nog niet eens te pakken
    wat een vereniging is die ziggo
    website deugt ook al niet

  6. Ik heb slechte .wifi maar Ziggo doet er niks aan. monteur nodig moet je er voor betaalen. ziggo bellen kostje geld terwel het hun producten zijn. de klant moet er voor opdraaien voor hun producten en hun problemen zo trekjeklanten toch

  7. Ik heb een klacht,krijg met geen mogelijkheid klantenservice aan de lijn,dus kan ik niet melden dat ik storing heb.
    Hoop op een reactie,telefoon nr 0638262130.
    Gr.

  8. Na een langdurige gesprek van 45 minuten niks opgelost de verbinding werd verbroken en de volgende medewerker was helemaal niet te spreken. De derde poging alles naar oude laten terug draaien dus terug bij af. Dus overweging om over te stappen

  9. Ziggo is ruk, ik heb een goede constante internet verbinding nodig voor mijn kinderen voor school. Om de haverklap ligt de WiFi eruit. Dat resetten van het modem werkt helaas niet altijd. En zou niet mogen. Een gepaste oplossing wordt niet geboden. Ben al eens overgestapt naar kpn en moet zeggen, dat de internet verbinding een heel stuk beter was. Ben inmiddels verhuisd en toch weer teruggegaan naar ziggo en het is nog slechter dan eerst. Op een mail wordt niet gereageerd en als je helpdesk aan de telefoon hebt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ivm met corona kan er geen monteur langskomen. Ook een leuke smoes zeg. Bagger is het.

  10. via track/trace kreeg ik de melding dat een pakket van Ziggo geleverd zou zijn.
    er is echter niets geleverd en ook niet bij de buren en ook geen bericht in de brievenbus.

Plaats een reactie