Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. My client number is: 17501050
    I now see on my TV the need to type a pin code. I did it, using the general one.
    Still, it seems that the tv is disconnected. I turned the moden off, tried the Quick start, but nothing.
    So, I have no tv channels available.
    Tks for your feedback,
    Vanessa

  2. Vreemde gang van zaken.
    Wil op 7/5 telefonisch. ESPN afmelden.. Lees op internet: aangetekende brief moet naar Ziggo Utrecht. ( € 9,05 )
    Via Mollie payment moest ik voor die afzegging € 29,95 betalen.. Op 12/5 schrijft Mollie P. tweemaal € 29,95 af.
    Ik was echt verontwaardigd en heb 2 x €29,95 direct teruggeboekt.
    17/5 10.00 u. chat met Zigg0 ( Ene heer Marcel ) schrijft: ‘Geen aangetekende. bief ontvangen. Moliie Payment onbekend! Phishing?’
    Tijdens chat met Marcel dreigmail van Mollie Payment ontvangen. Alsnog betalen, anders maatregelen..
    Heb weer eenmalig betaald.
    Volgens Marcel kan Ziggo hier niets aan doen en zal ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen voor een afmelding per 7 /6’21 ( gratis! )
    Ben niet bang. ondanks mijn leeftijd ( 1936 ), maar wat staat mij te doen ?
    Mijn rotsvast vertrouwen in Ziggo heeft na vele, vele jaren toch een flinke deuk opgelopen.
    Wat moet ik hier verder mee? Gewoon afwachten? .

  3. Beste Ziggo . Mijn ervaringen met Ziggo hebben een behoorlijke deuk opgelopen .
    Nadat ik een verbintenis met Ziggo was aangegaan begin feb dit jaar heb ik binnen 10 dagen gebruik gemaakt van mijn herroepingsmogelijkheid , dit is gebeurt via de telefoon op 8 februari tijdstip om 13.00 uur is de verbinding verbroken waarna opnieuw om 13.03 toen is mij in een gesprek met een van uw medewerkers toegezegd dat de herroeping was geaccepteerd . groot was mijn verbazing dat ik begin maart bericht kreeg dat de overstap voorspoedig verliep .Hierop heb ik op 13 maart wederom de telefoon gepakt en weer een medewerker van u aan de telefoon gehad. deze zei tegen mij dat er een fout was gemaakt bij de Ziggo en dat het met terugwerkende kracht in orde zou worden gemaakt. wederom gerustgesteld is het gesprek beëindigt .Tot mij grote verbazing is er medio 20 maart 150,00 euro van mijn rek afgeschreven dit heb ik laten terugboeken en heb hier gisteren contact over gehad met een tweetal medewerkers van u die hebben de verbintenis direct stopgezet maar ik zou wel de kosten die gemaakt waren door de Ziggo moeten vergoeden dat ben ik dus niet van plan en daar ik het kan bewijzen met afschriften van mijn telefoongesprekken met Ziggo ga ik er van uit dat dat nu terecht gezet word .
    voor reactie hebt u hieronder mijn mail adres

  4. Voor de zoveelste keer doet die TV-box ende telefoon weer niks. Het is bij na iedere morgen hetzelfde!. Ik word zoetjes aan spuug zat van iedere keer die storingen.
    Wij zijn mensen op leeftijd en zijn erg afhankelijk van telefoon en TV..

    Wilt U nu alstublieft een goede monteur met verstand van zaken sturen en eens zorgen dat wij van iedere keer die storingen af komen.

    H.J. van Dijk,
    Capellestraat 14 8331 LB Steenwijk

  5. SLECHT.
    Ik had begin maart 4 dagen GEEN internet.
    Daarvoor zou ik € 20.62 terugkrijgen maar IK KRIJG HET NIET TERUG.
    U heeft al 2x daarna de volle factuur geint. Mijn tegoed is nog steeds niet verrekend en ik krijg gewoon NIEMAND aan de lijn.
    P.Sleegers@ hotmail.com
    Tel. 0416335284

  6. we hebben vandaag een box xl ontvangen,instaleren, top maar de box xl pakt geen zenders

  7. De overschakeling naar digitale radio van ziggo is een ramp, geen touw aan vast te knopen, waardelose informatie. vooral voor ouderen een ramp.. heb al verscheidene mensen daar over gehoord, ze vloeken er over. ja kan via de tv of mobiel ook geregeld worden zeggen ze, dat is toch waanzin, je doet toch niet de hele tijd de tv of mobiel aan. . al met al een hele grote ergenis.

  8. Geachte dames en heren,

    zojuist naar de F1 gekeken bij ziggo select.
    Bont en blauw erger ik me aan Olav Mol. Hij is niet adequaat in zijn commentaar; zie slecht wat er gebeurt en is extatisch op de verkeerde momenten voor de verkeerde dingen.
    Kan die man niet weg????
    Het zou een opluchting zijn.

    Groet, Jan Goossens,
    jmgdrv@xs4all.nl
    06-20622598

  9. Vanmorgen Ziggo gebeld over storing tv na werkzaamheden Ziggo op 21 April
    Medewerkster Ziggo echt niet vriendelijk na vele jaren nog nooit zo iemand aan telefoon gehad stelde een vraag maar zij verbrak gelijk de verbinding nog nooit meegemaakt normaal vriendelijk en behulpzaame medewerkers maar deze echt niet klantvriendelijk

  10. € 1 per minuut. En ik heb nog wel een Vodafone abonnement.
    Ik wil alleen maar weten hoe het kan dat ik op Eurosport 20 geen commentaar stem hoor en wel de reclame en motorgeluiden.

Plaats een reactie