Ziggo

Ziggo klantenservice

Zocht u het telefoonnummer van de Ziggo klantenservice? Met alle mogelijkheden voor digitaal contact wordt het steeds lastiger om te vinden hoe u de klantenservice van Ziggo kunt bellen. Dat kan erg frustrerend zijn wanneer u bijvoorbeeld vragen heeft over uw abonnement of informatie zoekt over een storing. Gelukkig heeft u Nummer Klantenservice gevonden en kunt u snel contact opnemen met uw vragen of problemen. 

De diensten van Ziggo

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, breedbandinternet en telefoniediensten in Nederland. In 2007 ontstond het bedrijf na een fusie van @Home, Multikabel en Casema. Was u klant van een van deze bedrijven en bent u klant gebleven, dan is de klantenservice van Ziggo er ook voor u. Zowel zakelijke als particuliere klanten vinden bij Ziggo een verscheidenheid aan diensten, pakketten en producten. Miljoenen huishoudens en bedrijven hebben internet, telefoon en/of televisie via Ziggo en ook op de mobiele markt is het een grote speler. Het is dan ook geen verrassing dat honderden mensen per dag op ‘klantenservice Ziggo’ zoeken. 

Waarom de Ziggo klantenservice bellen?

Wat zijn zoal de meestvoorkomende redenen waarom mensen de Ziggo klantenservice willen bellen? De redenen om Ziggo te bellen lopen nogal uiteen en hebben onder andere te maken met:

  • vragen of wijzigingen m.b.t. abonnementen;
  • vragen over of problemen met facturen en afschrijvingen;
  • het wijzigen van persoonlijke gegevens, zoals het doorgeven van verhuizingen;
  • het melden van storingen;
  • vragen over de installatie van Ziggo-producten.

Bovenstaande is slechts een tipje van de sluier. De medewerkers van de Ziggo klantenservice zitten klaar om u met al uw vragen of problemen te helpen.

Hoe kunt u de klantenservice van Ziggo bereiken?

U ziet op de website verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Ziggo te bereiken. Ziggo stuurt vooral aan op zelfhulp met behulp van de veelvoorkomende problemen. Als we verder zoeken vinden we toch meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld via de Ziggo app 24/7 chatten met een medewerker (over Ziggo-gerelateerde zaken, uiteraard), chatten via de website of uw vraag stellen aan de ‘Ziggo Community’. Dat laatste is een soort forum waar klanten en specialisten van Ziggo actief op zijn. Veel vragen worden hier beantwoord, maar er blijven ook redelijk wat op ‘onopgelost’ staan. Wilt u op een persoonlijke manier geholpen worden, dan raden we aan om de klantenservice van Ziggo te bellen.

Nu contact opnemen met de Ziggo klantenservice

Doet uw wifi of internet het niet, geeft de televisie geen signaal of wilt u de hulp inroepen van een monteur? Zoek niet langer naar het telefoonnummer van Ziggo, maar bel de Ziggo klantenservice! Voor vragen over deze service kunt u altijd contact opnemen met Nummer Klantenservice. Heel veel succes gewenst!

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

211 gedachten over “Ziggo”

  1. Geachte Ziggo,

    Ik heb jullie hulp nodig, mijn klantnummer is: Klantnummer: 12369891
    Ik heb nu al meerdere malen met jullie contact gehad, heb onlangs compleet nieuwe mediabox
    inclusief afstandsbediening gekregen maar het probleem is er helaas nog steeds.

    Wat is het probleem:
    Na 3-4 dagen verliest de Tv het contact met de afstandsbediening en moet ik de TV+ mediabox weer spanningsloos
    maken en vervolgens herhaalt het zich weer.
    Op de TV kun je kiezen voor instellen dat de TV gelijk met de mediabox wordt aangezet, ook hier zelfde probleem, mediabox gaat wel
    aan maar de JVC TV niet.

    Ook als ik kies om TV apart van mediabox via afstandsbediening aan te sturen , ook dan na 4-5 dagen krijg
    ik weer de TV niet meer aan. Ik wordt hier helemaal moedeloos van.

    1 druk op de afstandsbediening moet zijn dat de mediabox en TV aangaan en dit moet gewoon het hele jaar doorgaan
    ipv elke 4 tot 5 dagen spanningsloos te maken….
    Jullie monteur is in het verleden al één keer geweest maar ja, dan werkt het weer, gelijk aan dat alles spanningsloos wordt gemaakt.
    Graag zou ik van jullie vernemen hoe dit probleem op te lossen.

    Mvg,

  2. Het is een slecht zaak dat ze niet berijdbaar zijn .kan echt niet .slechte internet verbinding hebben ze

  3. betaal al 3 maanden teveel abonnementskosten herhaaldelijk contact gehad na oneindig aan de telefoon hangen mail contact zeggen ze doodleuk dat ze het niet kunnen terugdraaien Want het is de schuld van de klant als je teveel betaald dat is echt letterlijk de reactie die ik kreeg

  4. Hoe krijg contact ?
    Mijn telefoon geeft niet meer geluid, gaat wel over maar geen geluid.

  5. Very bad, I cannot find any contact number on the website onr anywhere I can log a problem. You are taken in endless circles of questions with answers that do not help you. I googled and found this page, after hours…… And still the number on this page is NOT IN USE????? I just received and installed my Ziggo internet and I purchased the 300MBps down and 30 MBps up and I only get between 50-74 MBps down, I would like to know why? But there is no way one can speak to anyone at Ziggo????

  6. Wil Mala werknemer van de klanten service bedanken voor de kaart die ik heb gekregen in verband met de ziekte van mijn man.

  7. Ik werd afgelopen vrijdagmorgen gebeld door een heel vriendelijke mevrouw die mij vroeg hoe ik ESPN had ervaren.
    Ik vertelde dat ik het goed had ervaren en al dikwijls had gekeken, als voetballiefhebster.
    Nu had ze een aanbod voor mij om 1 jaar gratis naar ESPN te kijken, omdat ik al zo lang klant was. Maar dan moest ze wel tijdelijk, hooguit 3 dagen mijn ESPN afsluiten, wat ook gebeurt is !
    Nu vondt ze ook mijn rekening te hoog, ik betaal meer als 125 euro, en vertelde mij dat ik maar eens naar Ziggo moest bellen.
    Dit heb ik vrijdagmiddag gedaan, maar midden in het gesprek werd de verbinding verbroken !!!
    Vandaar dat ik het op deze manier doe.
    Mijn vraag is, kunnen jullie mij een gespecificeerde rekening opsturen, ben niet zo thuis op de computer.
    En wat is er waar dat ik een jaar lang Gratis ESPN kan kijken, zoals door de telefoniste is beloofd ??
    Ik ben al van het eerste ogenblik dat jullie bestaan lid van Ziggo, dus bevreemd het mij dat er mij dingen beloofd zijn en dat mijn rekening, volgens mij, al vele maanden te hoog is !
    Ik hoop hier binnenkort bericht van te krijgen.
    Zou u dat telefonisch of per brief kunnen doen, mijn computer doet het helaas niet meer.

  8. We worden bijna dagelijks gebeld door een ons totaal onbekende persoon onder nummer 0850183734
    u al ongeveer 30 keer. Wij willen niet opnemen vanwege de rare omstandigheden: Telkens bellen en geen afzender in beeld. Kan ik dit nummer blokkeren en hoe moet dat?

  9. Hoi,

    Vorige week heb ik heb ik een brief gehad dat er op mijn account vreemde mail werden verstuurd
    in de brief stond als ik mijn wachtwoord zou veranderen dat ik weer mail zou kunnen versturen
    tot heden kan ik nog steeds geen mail versturen
    is mijn account nog steeds geblokt om mail te versturen?

  10. het is te gek voor woorden.

    ik kreeg bericht van ziggo dat alle tv zenders digitaal werden.
    is prima.
    ik had een speciale vraag en belde met ziggo.
    een eenvoudige vraag met een kort antwoord..
    was op 19 april .
    kosten gesprek 8 euro en 77 cent.
    vind u dit redelijk?

Plaats een reactie