PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. Slechte service Post.nl …ik ben nu al een half uur aan het bellen …geen contact..ik denk dat het ook noch een uur duurt.

  2. Ik kan alleen maar zeggen wat een slechte service van Post .nl

  3. Waardeloos, slechte bezorging, bezorgers gooien aangetekende brieven in de brievenbus en melden dan dat ze ontvangen zijn. Moet ik zelf naar het postkantoor om ze te retourneren. Klantenservice gebeld, kunnen niets doen in de computer om dit te wijzigen. Zeer slecht en onprofessioneel.

  4. To whom it may concern,
    I have sent a package to Uruguay on December 16th, and still today, 1,5 months later!, (27 January) in the track and trace site says that it has not yet being processed in NL -so, it is still in NL- (see below).
    Can you please let me know how can I recover my package, or make sure it is sent asap?

    De reis van je pakket
    Volg het stap voor stap

    18 december 19:26
    Zending verzonden naar land van bestemming
    Bezorgtijd nog onbekend

    16 december 15:08
    Zending is ontvangen door PostNL
    16 december 15:04
    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

  5. Ik hem ongeveer 12€ betaald voor het doorsturen van mijn post 5 weken lang.
    Helaas wordt dat niet gedaan.
    Oud adres 3069KG 221
    Nieuw adres 3067CH 12 B

  6. Ik heb op negentien november een pakket verstuurd naar Spanje. Post nl heeft zijn werk goed gedaan het pakket was op zesentwintig november in het land van bestemming Maar vandaag drieëntwintig januari nog steeds niet aan gekomen bij de geadresseerde. Wat kan ik doen?

  7. Goede dag. wanneer wordt mijn pakket eindelijk afgeleverd?
    3SKABA203211626
    POSTCODE 2574TH

  8. Ik heb ,n klacht over de postbezorging bij ons en heb iemand aan de lijn gehad maar me gruwelijk geergerd om dat er niks aan gedaan kan worden als de post niet bezorgd wordt de situatie kan niet bekeken worden zoals ik uitleg de weg is op gebroken en de krant komt hier wel maar de post kan hier niet komen ,als er 5 dagen geen post ontvangen is kan er pas iets aan gedaan worden .ik ben laaeiend en maak geen reclame voor jullie de gene die achter de telefoon zit kan mij niet fatsoenlijk te woord staan.
    Geen reclame voor jullie in deze tijd mijn man is ernstig ziek krijgt de afspraken thuis via de post dan hoop ik wel dat hij op tij=d komt <n boze klant
    mijn telef nummer is 013-5111679

  9. Beste klantenservice

    Ik had 2 weken geleden gebeld over mijn pakt die niet aan gekomen is. Jullie zouden me binnen 2 werk dagen iets laten weten.nog steeds niets gehoord.ik heb het pakt aangetekend en verzekerd
    Op gestuurd.ii zou heel graag mijn kosten terug kreeg.dit is de Barcode
    CC08 1808 197N L
    Ik hoop van jullie te horen

    Mvg h el rheddar

Plaats een reactie