PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. Beste heer / mevrouw

    Gisteren ontving ik via post .nl een bericht om een betaling te doen voordat mijn pakket geleverd zou kunnen worden. Ik verwachte een pakketje van de ANWB en ging naar IDeal daar kwam een rood scherm met pishing berichten.
    Nadat ik contact heb gezocht met de ANWB klopt dit niet en mijn inziens zijn er nooit vooraf betalingen te doen naar Post .nl
    Zou ik de betaling niet binnen 24 uur overmaken zou mijn pakket worden vernietigd.
    Graag een reactie van u of dit klopt .

  2. Tonia
    25 maart 2021 heb ik de klantenservice gebeld betreft mijn niet bezorgde post, ik werd netjes te woord gestaan de medewerker betoonde dat hij het spijtig vond en zou dek klacht door zetten.
    Hij was overig heel vriendelijk
    4812NC

  3. Op Donderdag 18 maart is mijn post niet bezorgd, o.a de tv gids en verjaardags kaarten en wie weet wat nog meer.
    Ik heb dit ook vernomen van meerdere buren die ook een klacht in gediend hebben. Ik heb dit op nextdoor gezet en daarna regende het klachten dat dit met regelmaat gebeurd.
    Tot voor kort hadden wij een vast postbezorger die is met pensioen, nooit geen klachten.
    Mij postcode is 4812NC
    PS
    Waarom ik 18 maart schrijf is omdat ik op donderdag altijd mijn Radio/TV bode ontvang

  4. Goedemorgen,
    Postbezorger moest een pakket alleveren bij mijn ouders
    Persoonlijk afgeven met handtekening.
    Mijn ouders zijn 96 en 92 jaar oud.
    Meneer heeft niet de moeite genomen even te wachten, liep gelijk terug naar zn auto.
    Pakket wer volgende dag afgeleverd bij supermarkt ( servicepunt).
    Bij ophalen pakket door mij( dochter) hoorde ik dat deze postbezorger het niet zo nauw neemt met de bezorgregels.

    Langs deze weg dien ik deze klacht in, omdat het via de site niet lukt

  5. Wacht alweer 25 minuten “heeft u nog een ogenblik geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen” .
    De klantenservice heb je nodig als er (alweer) iets is mis is gegaan met de bezorging!!!
    Maar je krijgt ze niet te pakken, waardeloze service.

  6. Zijn er wel mensen aan het werk op de klantenservicekan er helaas geen nul sterren van maken

  7. Tablet in me papier bak gedaan klantenservice is niet te bereiken al meerdere klachten gehad wat een waardeloos bedrijf

  8. Wat een drama die klantencervice! waar dan! ze zijn niet te bereiken zeer klant onvriendelijk dit.
    Ze moeten zich schamen.

  9. Pakket bij buren afgegeven geen briefje in de bus onnodig gezocht naar pakket uiteindelijk na veel moeite gevonden

Plaats een reactie