PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. Geachte redactie,

    Bij deze een cijfer: een dikke onvoldoende.
    Ik wist niet dat de klantenservice zo slecht bereikbaar is: zojuist meer 10 euro armer en nog steeds geen medewerker gesproken. Ook de doorschakeldienst blijft nummers aanreiken die op hetzelfde (gecrashte bandje) eindigen. Uitstekend ontmoedigingsbeleid. Wat een geldklopperij.
    5 nummers inmiddels gebeld en nog steeds in de wacht.
    wordt onnodig opgehouden met vragen opties die nergens toe doen.
    Waar kan ik mijn mail met een simpele vraag naartoe sturen?

    Graag uw reactie,

    Caroline van Dijk
    cvdijk70@gmail.com

  2. Ik ben heel tevreden wat de verzending via de Post nl gaat. Alleen in de
    kerstperiode en de afgelopen week is er een oponthoud ontstaan.
    Wat het versturen van de enveloppen betreft, dat gaat prima en
    perfect. De meeste oponthoud ondervind je bij het verzenden van
    pakketten dus,

    Bedankt voor alle bezorging tijdens het jaar 2020.
    en veel sterkte toegewenst voor het jaar 2021.

  3. Klantenservice niet zakenkundig, ratelen een standaard boodschap af, luisteren niet en verdraaien de waarheid. Direct wordt er geschermd met wettelijke termijnen, overeenkomsten etc. Worden valse levertermijnen opgegeven en deze worden telefonisch nog verdedigd ook terwijl het fysiek onmogelijk is een pakket nog op het gefantaseerde tijdstip te leveren..

    PostNl is feeling met de klant kwijt en schoffeert deze zelfs. Klant wordt schuld in schoenen geschoven dat ze maar geduldiger moeten zijn. Covid wordt als excuus gebruikt. Uitermate kwalijk aangezien ik ditzelfde gezeur al jaren aan een stuk heb.
    Klant mag aktie ondernemen, klant moet achter zendingen én geld aan. PostNL verschuilt zich achter zelf opgestelde regels.

    Een punt van positiviteit, deze keer werd de hoorn VRIENDELIJK op de haak gegooid.

  4. Heel slecht, ik heb iets besteld, I heb niks ontvangen , het is bezorgd op de website.
    Ik probeer Elke Dag de klanten service te bellen ,maar niemand beantwoordt

  5. Geachte meneer ,mevrouw…..2 december 2020 heb ik een pakje verstuurd naar Duitsland met een Track en Trace bon.. Helaas is het nooit aangekomen en ik kwam er twee dagen later achter dat er op de Track en Trace bon, het adres van de ontvanger mijn adres staat, dus het adres van de verzender, Nou ging ik aan mij zelf twijfelen of ik deze fout heb begaan of dat het bij de afgifte aan Primera fout is gegaan, de postcode staat er immers wel correct op.. Mijn vraag is dan ook kan het nog steeds terugkomen of waar kan ik het anders zoeken ? Met vriendeljke groet

    de barcode van track en Trace bon is:3SKABA8942921 bestemming DE 55411

  6. Customer service is Horrible i was trying to contact thems two days in a row and waiting time of fhone call was minimum 2 hours and still nobody answer. They lost my parcel again🤬🤬

Plaats een reactie