Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. Hallo,

    Een jaar geleden heb ik mijn Kobo Nia gekocht, ik ben erg tevreden. Tot hij ineens vreemd ging doen. Ik heb lang de aan/uit knop in moeten houden en de Kobo denk ik gereset. Alle boeken die erop stonden zijn verdwenen, het inloggen verloopt moeizaam en de computers (3) waarop ik het geprobeerd heb, herkennen de Kobo niet meer. Het lukt me niet om nieuwe boeken op mijn ereader te zetten dus. wat kan ik nu het beste doen?

  2. Hallo,
    Ik denk denk dat er iets verkeerd gegaan is. Volgens mij betaal ik maandelijks voor Kobo-Plus en nu krijg ik onderstaande rekening, terwijl ik het boek gratis via KOBO plus zou moeten kunnen lezen.
    Is er iets verkeerd gegaan?

    Mvg Tanja de Vente
    Bedankt!

    Hallo Tanja,
    Bedankt voor je recente aankoop bij Kobo. We hebben de onderstaande artikelen toegevoegd aan dit account: tanja@famdevente.demon.nl.
    We hopen dat je genoten hebt van het winkelen bij ons en kijken uit naar je volgende bezoek!
    Met vriendelijke groet,
    Kobo
    BESTELOVERZICHT

    ARTIKEL STATUS PRIJS

    1 Ik moet je iets vertellen
    Door: Nicola Moriarty In bibliotheek 9,99 €

    BETAALMETHODE:
    Eindtotaal: 9,99 €
    Factuurnummer: 921109359
    SUBTOTAAL 9,99 €

    EINDTOTAAL
    9,99 €

    WAT NU?

    Zorg ervoor dat je Kobo eReader of Kobo-app is verbonden met Wi-Fi.

    Synchroniseer (vernieuw) je eReader of app om je nieuwe artikel(en) te zien.
    Heb je hulp nodig met het bijwerken van je bibliotheek? Leer hoe je je Kobo eReader of Kobo-app kunt synchroniseren.

    probeer deze tips om problemen te verhelpen als je je nieuwe boeken niet ziet nadat je je bibliotheek hebt bijgewerkt.

    Download de gratis Kobo-app

    iOS

    Android

    Windows

    JOUW ACCOUNT

    Meld je aan om je aankoopoverzicht te zien:
    https://secure.kobobooks.com/profile/purchasehistory
    Beheer je factuurgegevens in je accountinstellingen: https://secure.kobobooks.com/profile

    Nogmaals bedankt voor het lezen en winkelen bij Kobo!
    VERKOOPVOORWAARDEN

    Voor meer informatie over de aankoopvoorwaarden, bezoek:
    https://nl.kobo.com/termsOfSales

  3. Overigens schandalig dat jullie zo slecht bereikbaar zijn…

  4. Ik kreeg van de week een mail over het gratis downloaden van een paar boeken. Aangezien ik al jaren lid ben van Koboplus ( en dus 10,- per maand betaal) en ik morgen op vakantie ga wilde ik de 2 boeken van Lucinda Riley downloaden maar tot mijn verbazing moetik daarvoor betalen. Hoe kan dit?
    Ik baal hier behoorlijk van ! Ben benieuwd naar uw reactie, met vriendelijke groeten, Evelien Bierens

  5. Hallo, alles werkt in huis op wifi. Maar mijn Kobo Ereader geeft steeds aan dat er een netwerkfout is. Er is niets veranderd in huis.

  6. Sinds deze week kan ik geen boeken meer betalen via mijn creditcard hoe kan ik dit oplossen. Het is altijd goed gegaan, nu gaat het ineens niet meer. mijn creditcard is geldig tot november 2025

  7. Waardeloze service. Niet te bereiken. Chat heeft geen antwoord

  8. Kan geen boeken downloaden en/of lezen

  9. Uw telefoonnummers zij onbereikbaar.\
    Gr Rene Rouwette

Plaats een reactie