Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. Heb gisteren een ebook besteld en betaald maar niet ontvangen

  2. Waardeloos. Kan al 2 weken geen boek meer downloaden. Contact opgenomen omen is chat. Krijg steeds andere mensen en steeds de@elfde vragen maar geen oplossing. Raar ook dat er geen telefoonnummer is. Dat wS er eerst wel. Mijn probleem zou door ” anderen” bekeken worden en dat zou 3 tot 5 dagen duren. De klantenservice is echt slecht

  3. Ik heb een Kobo Elipsa en een proef-abonnement Kobo Plus.
    |Ik heb een luisterboek gedownload. Je ziet het op de reader. Ik heb het geluid aangesloten (een bluetooth box). De box is goed aangesloten op de reader, want je hoort een ruis. Dan druk je op start om te luisteren.
    De startknop verspringt naar de pauzeknop (dat is normaal voor als he weer wilt stoppen met lezen). Het gaat er alleen om dat de pauzeknop direct weer wordt vervangen door de startknop. Hierdoor kun je niet luisteren, want hij gaat direct terug naar het begin.
    Graag wil ik met spoed een oplossing, aangezien het een cadeau voor mijn vader is en hij is morgen jarig. Ik vind het een heel gedoe zo.
    Graag hoor ik met spoed wat te doen.

    I have a Kobo Elipsa and a Kobo Plus trial subscription.
    |I downloaded an audiobook. You can see it on the reader. I have connected the sound (a bluetooth box). The box is properly connected to the reader, because you hear a noise. Then press start to listen.
    The start button jumps to the pause button (that’s normal for when you want to stop reading again). All that matters is that the pause button is immediately replaced by the start button. Because of this you can’t listen, because it goes straight back to the beginning.
    I would like an urgent solution, since it is a gift for my father and his birthday is tomorrow. I find it quite a hassle.
    I would like to hear what to do urgently.

  4. Heel slecht mijn abonnement is per ongeluk gestopt en nu schijnt niemand het te kunnen herstellen.ik ben al 4 dagen aan het bellen

  5. Ik kan geen ebooks meer lezen en downloaden.
    Laatst had ik ditzelfde probleem. Hoe kan ik dot oplossen

  6. Ik heb een maandabonnement en betaal via mijn MasterCard , ik wil dit veranderen en gewoon betalen via mijn abna bankrekening, kunt u dit regelen, dank u.

  7. het abonnement is gestopt terwijl ik wel betaald heb!!!

  8. Ik probeer al een paar dagen contact te krijgen maar ter vergeefs. Minerva leid mij naar de chat maar daar verschijnt niets !!!!! Ik heb een boek van Bol.com gedownload en vervolgens naar mijn Kobo ereader gesleept. Het boek verschijnt daar per bladzijde !!

    Graag help

  9. Ik heb 22 augustus het ebook Slotcouplet besteld en betaald. Het ebook heb ik echter niet ontvangen.

  10. Ik heb een atonement afgesloten nu krijg ik 30 dagen gratis maar nu staan er al nieuwe boeken op mijn reader kan ik die gewoon lezen of miet ik die betalen

Plaats een reactie