Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. Goede morgen, ik heb zojuist een boek besteld in de veronderstelling dat het in de. Nederlandse vertaling zou zijn, het is een Franstalig boek, waar ik helaas niets mee kan!
    Kunt u mij de nederlandse vertaling sturen?

  2. in vervolg op vorige mail is de betaling nu wel gelukt ,maar er blijkt een luisterboek tussen te zitten ,kan ik dit ook gewoon lezen of moet dit geruild worden of zo
    tevens een grote klacht over de chat dit werkt voor geen meter ,blijft maar zeuren over opties en krijg geen antwoord
    telefoon nummer veel te kort brrijkbaar en geen email adres of zo,n formulier als dit ,pas na heel lang zoeken op google gevonden ,dit hoort gewoon op de site ,dit is toch geen service

  3. Kobo Clara e-reader van oktober 2019 is bij oplader aansluiten volkomen vastgelopen en doet niets meer. Zelfs niet uit of aan.
    Wat moet ik doen, waar kan ik service krijgen

  4. Fraaie bedoening. Telefoon nummer klantenservice kobo is niet bereikbaar. Lijkt op geen service.de

  5. Beste jullie hebben .ij een boek aangerekend dat ik niet besteld heb ik ben reeds zolang cliënt bij kobo ik hoop dat jullie die 6,99 euro terugstorten want dit is een misverstand ik koop nooit extra boeken buiten mijn abonnement hopelijk op een gunstige afloop hoogachtend Frans

  6. Kan mijn nieuwe e-reader niet activeren Heb een oude e-reader die kapot is gegaan Weet het wachtwoord niet meer wil dit vervangen dat lukt niet Heb ook een abonnement op Kobo plus Graag Uw hulp

  7. Waarom staan er bij de Kobo Plus Aanraders boeken waar ik nog € 14,99 voor moet betalen, zoals De rat van Amsterdam van Pieter Waterdrinker?

  8. Ik kreeg als antwoord dat ik mijn provider moest bellen terwijl ik belde voor mijn ebook. Sinds ik lid ben van kobo plus kan ik geen boek meer lezen

Plaats een reactie