Kobo

Grenzeloos digitaal leesplezier met Kobo

Kobo is een van oorsprong Canadese onderneming die zich richt op de verkoop van eBooks, eReaders en audioboeken. De digitale boekwinkel werd in 2009 opgericht en telt momenteel maar liefst vijf miljoen titels in bijna tachtig verschillende talen. De missie van het bedrijf is om mensen wereldwijd de beste digitale leeservaring te bieden. Met zijn miljoenen titels behoort Kobo tot de grootste catalogi ter wereld. Het grootste gedeelte van de titels dat het in zijn assortiment heeft, wordt in het open ePub format verkocht. Ook PDF wordt ondersteund. Zo heeft u als lezer de mogelijkheid om digitale content van een groot aantal bronnen te lezen.

Content die nooit gaat vervelen

Dankzij het enorme aanbod kan Kobo u simpelweg nooit vervelen. De titels variëren van moderne en klassieke bestsellers tot kranten en tijdschriften. Ook zijn zelf uitgegeven werken verkrijgbaar. Eveneens bestaat er voor kinderen een groot aanbod kinderboeken. Via de Kobo-app heeft u altijd en overal toegang tot de e-Bookwinkel. Op de website van Kobo treft u eveneens het assortiment gebruiksvriendelijke e-Readers van dit merk. U kunt de gebruiksvriendelijke e-Readers personaliseren door bijvoorbeeld lettertypen en marges aan te passen.

Contact met Kobo

Er is geen telefoonnummer van een Nederlandstalige klantenservice van Kobo beschikbaar. Bent u een klant van Kobo en heeft u een vraag, opmerking of onverhoopt een klacht over het bedrijf of een product dat u er heeft aangeschaft? Dan maakt u deze kenbaar via het contactformulier op de website van het bedrijf. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van de chat, welke 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is. Door het invoeren van uw naam, e-mailadres, voorkeurstaal en vraag wordt de online chat zo snel mogelijk gestart.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: onbekend Website: https://www.kobo.com/nl/nl Facebook: https://www.facebook.com/Kobo/ Instagram: https://www.instagram.com/kobobooks/

67 gedachten over “Kobo”

  1. vreselijke slechte klanten service .boek besteld en betaalt maar niet gekregen. Kan niemand bereiken buiten de chat waar je foute antwoorden op je vraag kreeg. Zal nooit nog iets bestellen.

  2. goede morgen van de week een Kobo e reader gekocht, daarna een boek gekocht via de kobo shop. het boek kan niet geopend worden ook niet na verschillende keren met synchroniseren .
    het betreft een kobo libra h20. titel van het boek is = daglicht van david baldacci.
    ik hoor graag snel van u,en dat ik kan genieten van mijn e reader.
    met vriendelijke groet aad Kalisvaart

  3. ik heb geen credit card.
    hoe kan ik een abonnement afsluiten zonder credit card?

  4. ik heb geen credit card.
    hoe kan ik een abonnement afsluiten zonder credit cat?

  5. Opeens kan windows 10 onze kobo clara en kobo lia niet meer vinden. We sluiten ze gewoon aan met het kabeltje in de usbpoort en drukken op verbinden. Dat werkt wel, maar de kobo is niet meer in verkenner, en ook niet elders in de computer, te vinden. Is er opeens is veranderd? Kabeltjes deugen wel. Graag een antwoord

  6. Hoop gezeur met de betaling van mijn abonnement. Er is niets veranderd in mijn betalingsmethode. Creditcard is nog steeds hetzelfde. Maand juni is per 21ste afgeschreven. Hoop dat jullie alsnog dit regelen.

  7. Goedemorgen,

    het betreft kobo form die vrijdagmiddag 16 juli 2021 is afgeleverd.
    Gisteren geprobeerd om het online abonnement van de openbare bibliotheek over te zetten op deze e-reader.
    Dit geschied via Overdrive. Wat blijkt, Overdrive zit niet in de instellingen van deze kobo form, terwijl dit wel aangegeven wordt. Hoe nu verder?

    Vriendelijke groet
    Marijke Soulimans

  8. Slechte ervaring over mijn laatste bestelde ebook Franca Treur: Dorsvloer vol confetti.
    Besteld op 11 juli 2021 voor 7,99 via Ideal.
    Tegenrekening naam Kobo via Worldpay Customer Payments
    Tegenrekening(IBAN)
    Ik kan het boek niet downloaden op mijn mobiel terwijl ik jullie app op mijn mobiel heb staan. Mijn wifi is goed en ik heb ook gesynchroniseerd maar niks hoor.
    Hoe kan ik nu toch de download krijgen en anders mijn geld terug.

  9. Beste heer, mevrouw,
    Met veel plezier gebruik ik mijn Kobo Aura H2O. Helaas ben ik het poortklepje hiervan verloren. Mede doordat het “bevestigingspinnetje” al vrij snel was losgelaten van het klepje.
    Is dit poortklepje los te verkrijgen? Zodat ik mijn e-reader veilig in bad en op het strand kan blijven gebruiken.
    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groeten,

    Mirjam van Lieshout

  10. Dit is waardeloos, ik heb tot op heden veel bogekocht, maar Kobo maakt het onmogelijk om nog boeken te kopn. Ik heb inmiddels denk ik minimaal 10 keer op de plaatjes gedrukt en helaas ik kan als trouwe klant niets meer bestllen.ook is er geen contact mogelijk wat een arrogantie

    E.P.J. Revet
    0653288684

Plaats een reactie