Flixbus

Flixbus is een van oorsprong Duits busbedrijf dat in 2013 het levenslicht zag. Ondanks zijn korte bestaan is Flixbus inmiddels in zestien verschillende Europese landen actief. Vele reizigers gingen u inmiddels voor en maakten gebruik van het grootste busnetwerk van Europa, waarin meer dan tweeduizend bestemmingen zijn opgenomen. De typisch groene bussen worden genkenmerkt door een hoge comfort- en veiligheidsstandaard. Zo bieden ze niet alleen een duurzaam, maar ook een comfortabel alternatief op vormen van individueel vervoer die meer impact hebben op het milieu. Dankzij het vooruitstrevende boekings- en ticketsysteem maakt u met Flixbus gebruik van een traditioneel vervoermiddel dat gekenmerkt wordt door technologische innovaties.

Klimaatneutraal reizen met Flixbus

Flixbus werd opgericht met als doel duurzaam reizen betaalbaar en comfortabel tegelijk te maken. Al gauw na zijn entree op de markt verwierf Flixbus een belangrijke positie tussen de internationale vervoersbedrijven. Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat Flixbus voor een zeer klimaatvriendelijke manier van reizen staat. Terwijl bussen al een stuk milieuvriendelijker zijn dan het gebruik van auto’s of vliegtuigen, beschikt Flixbus ook nog eens over de milieuvriendelijkste bussen van allemaal. Het streven van het vervoersbedrijf is om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Boekt u online een ticket, dan kunt u daarbij vandaag de dag ook een vrijwillige ecologische bijdrage doen.

Contact met Flixbus

Wenst u telefonisch contact met de klantenservice, dan maakt u daarvoor gebruik van het telefoonnummer 085 8881843. De exacte openingstijden van de klantenservice zijn niet bekend. U wordt in het Engels of Duits te woord gestaan door een van de medewerkers. Wilt u een boeking wijzigen, dan hoeft u hiervoor niet te bellen. Dit kunt u namelijk ook online doen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: FlixMobility GmbH, Birketweg 33, 80639 München
E-mail: service@flixbus.nl
Website: https://www.flixbus.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/FlixBus/
Instagram: https://www.instagram.com/flixbus/

27 gedachten over “Flixbus”

  1. Moet ik als enige bagage in het ruim van een opvouwbare stadsfiets met afmetingen 30x50x80 extra betalen, of alleen een ticket?

  2. Kut bedrijf
    Gisteren was ik met mij vrienden op het bus wachten in Nijmegen op weg naar vakantie in Parijs.
    Wij heben ons ticket maand gleden gekocht.
    Komt het bus om 00.,05 in Nijmegen wij laat ons ticket om Te checken door het chauffeur ((boos chauffeur)) hij zeg ticket niet klopt ik laat hem alles zien ticket.bankafschriften. Noo Noo Noo .
    Ik wil nieuwe ticket kopen ook Noo Noo Noo
    En hij rij weg .kut bedrijf

  3. Zeer slechte!!!! ik had boeking gedaan op 6 mei 12.05 bijlmer Antwerpen maar elke keer als de boeking wil wijzeging of annuleren ga geeft hij mijn sessie verlopen.. begrijp totaal niks van

  4. Zeer slechte ik had boeking gedaan 6 mei 22 om 12.05 maar zodra ik naar het mijn boekingen beheren ga en ales in vul om mijn boekingen te wijzigen of teannuleren geeft hij mijn sessie verlopen waardeloos.. 3 keer of 5 keer geprobeerd elke keer het zelfde

  5. Goedemorgen, top ervaring met de bus en zeer vriendelijk en allerlei chauffeurs. Gisteren had ik een rit van Sloterdijk naar Gent. Het hotel waar ik had geboekt zat vol, dus ben gistermiddag gelijk weer terug gegaan. Maar ik had een boeking terug voor morgen(donderdag) weer naar Sloterdijk. En ik merkte Gisteren dat de lijst goed in de gaten wordt gehouden ik zou om 10:50uur terug gaan. Of jullie mij uit die bus kunnen halen zodat er iemand anders mee kan? Stoel nummers zijn 4B&4A. Op naar een volgende rit met de flixbus! Top

  6. waardeloos en kut er is niemand met wie je contact op kunt nemen

  7. graag mijn voucher te verlengen .ik heb meerdere emails verstuurd maar de bedraag werd niet terug gestort en mijn voucher is nu vervallen. Graag verlenging .
    REBCEF9U4J6R

  8. My experience is horrible this is the 2 time in 3 month .. I reported the first incident which the bus didn’t come and I didn’t receive my 70 euros back
    Today I was early came to the bus which I paid for 2 luggage 🧳 and they denied me entry because they said is more than 20 kilos. So I told them I would drop a luggage and come with the other. They closed the door on me and moved … I see this as injustice. This is very bad for I noticed it is only on bases of racism. I would want my refund back .. and this ticket is 55 euros .

  9. Zoek twee besturders uit. 10-01-2022. Paris-route N803 direction The Hague .Neemen mij ID en rijbewijs en rijd weg!!! Last keer zoek deze manen. Wacht ik 1uur voor julli contact met mij.na deze tijd ga naar politykę melden

  10. 4 maart tot 9 maart geboekt en betaalt maar geen voucher gehad kan ik het over boeken naar 30 maart tot 4april

Plaats een reactie