Flixbus

Flixbus is een van oorsprong Duits busbedrijf dat in 2013 het levenslicht zag. Ondanks zijn korte bestaan is Flixbus inmiddels in zestien verschillende Europese landen actief. Vele reizigers gingen u inmiddels voor en maakten gebruik van het grootste busnetwerk van Europa, waarin meer dan tweeduizend bestemmingen zijn opgenomen. De typisch groene bussen worden genkenmerkt door een hoge comfort- en veiligheidsstandaard. Zo bieden ze niet alleen een duurzaam, maar ook een comfortabel alternatief op vormen van individueel vervoer die meer impact hebben op het milieu. Dankzij het vooruitstrevende boekings- en ticketsysteem maakt u met Flixbus gebruik van een traditioneel vervoermiddel dat gekenmerkt wordt door technologische innovaties.

Klimaatneutraal reizen met Flixbus

Flixbus werd opgericht met als doel duurzaam reizen betaalbaar en comfortabel tegelijk te maken. Al gauw na zijn entree op de markt verwierf Flixbus een belangrijke positie tussen de internationale vervoersbedrijven. Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat Flixbus voor een zeer klimaatvriendelijke manier van reizen staat. Terwijl bussen al een stuk milieuvriendelijker zijn dan het gebruik van auto’s of vliegtuigen, beschikt Flixbus ook nog eens over de milieuvriendelijkste bussen van allemaal. Het streven van het vervoersbedrijf is om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Boekt u online een ticket, dan kunt u daarbij vandaag de dag ook een vrijwillige ecologische bijdrage doen.

Contact met Flixbus

Wenst u telefonisch contact met de klantenservice, dan maakt u daarvoor gebruik van het telefoonnummer 085 8881843. De exacte openingstijden van de klantenservice zijn niet bekend. U wordt in het Engels of Duits te woord gestaan door een van de medewerkers. Wilt u een boeking wijzigen, dan hoeft u hiervoor niet te bellen. Dit kunt u namelijk ook online doen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: FlixMobility GmbH, Birketweg 33, 80639 München
E-mail: service@flixbus.nl
Website: https://www.flixbus.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/FlixBus/
Instagram: https://www.instagram.com/flixbus/

27 gedachten over “Flixbus”

  1. Super slecht ik hoop op nog enige reactie. By the way te woord staan in het Duits, zorg dat uw personeel dan ook deftig Duits spreekt. En indien het enkel is om te zeggen ‘online formulier invullen en wachten’ wel dan kan je dat personeel ook nog schrappen, niet? Echt beneden alle peil!

    FlixBus klantenservice trekt op niets. Voor verloren bagage dien je online formulier in te vullen terwijl en wachten. Niemand verteld u waar er een depot is voor verloren voorwerpen of tracing van bus waar je op zat. Vrienden hun bagage ligt nog op de bus want de bus is gewoon doorgereden na een stop tussen Parijs en Brussel en achtergelaten in de middle of nowhere. Kan dit????!
    En dan geen maar ook geen feedback kunnen krijgen , alle nummers van bv depot in Amsterdam ‘momenteel geen klantenservice beschikbaar op dit nummer’. Gewoon een schande!!!

  2. hello

    i have problemen because i dont receive emails my money has been deducted

  3. Beste
    ik heb voor twee personen geboekt : Brugge- Amsterdam: door 21 februari, terug 22 februari op naam van Krista Houttekier en Paulien Tanghe.
    De betaling van 109,96 euro is van onze rekening gegaan, maar wij hebben geen mail met bevestiging reservering en brekingsnummer gekregen.
    Ons e-mailadres is wim.tanghe3@telenet.be

    Alvast bedankt voor uw antwoord.
    Krista Houttekier

  4. Beste meneer/mevrouw,

    Door een grote wissel -en seinstoring reden er geen treinen van en naar Amsterdam. Hierdoor hebben mijn moeder, broertje en ik de Flixbus van 11.30 van Amsterdam Sloterdijk naar Antwerpen gemist. Ik heb hierdoor ruim 17 euro annuleringskosten en 64,44 euro moeten betalen voor een nieuwe busrit.

    Zou ik dit terug kunnen krijgen op een of andere manier?

    Mvg,

    Ivar Paternostre

  5. Klacht
    Ik heb (perongelijk) een driedubbele betaling gedaan van 31,96 euro , omdat ik meerdere keren een foutmelding kreeg op de site.dat er geen internetverbinding zou zijn. Busticket voor 16 oktober 2022 voor 2 volwassen en 2 kinderen vanaf de Efteling naar Amsterdam Bijlmer Arena.
    Graag wil ik het bedrag van 2x euro 31,96 geretourneerd krijgen, hoe kan het bedrag teruggestort worden?
    Boekingnummer 303 757 8195. Betaald van een ING rekening. Welke procedure moet er gevolgd worden.?

  6. Mijn mail ozyiidrim26@hotmai.com
    İs verkeerd en ik heb een ticket gekocht omdat ik duş een verkeerde mail heb gegeven heb ik de bevestiging niet gekregen, zouden jullie me graag kunenn helpen en een ticket opsturen naar ozyildirim26@hotmail.com
    Mijn ticket is namelijk 7 oktober om 00:25 vanaf rotterdam centraal naar brugsel airport en onze namen zijn:
    ozcan yildirim en Dilek ozturk.
    Ik heb heel vaak een mail.geschreven maar ik ben niet geholpen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn bestelling

  7. Goede nacht
    Ik zit op de flixbus Lille 23 25 vertrek Le Mans 5.50 aankomst .
    Plaats gereserveerd,2 tafels vrij
    En we mogen niet op ons gereserveerde plaatsen zitten,heb erwel voor betaald.
    Wat kan je hier tegen doen?
    Ik reis met mijn 3 kinderen en wil met 4 aan een t

Plaats een reactie