Flixbus

Flixbus is een van oorsprong Duits busbedrijf dat in 2013 het levenslicht zag. Ondanks zijn korte bestaan is Flixbus inmiddels in zestien verschillende Europese landen actief. Vele reizigers gingen u inmiddels voor en maakten gebruik van het grootste busnetwerk van Europa, waarin meer dan tweeduizend bestemmingen zijn opgenomen. De typisch groene bussen worden genkenmerkt door een hoge comfort- en veiligheidsstandaard. Zo bieden ze niet alleen een duurzaam, maar ook een comfortabel alternatief op vormen van individueel vervoer die meer impact hebben op het milieu. Dankzij het vooruitstrevende boekings- en ticketsysteem maakt u met Flixbus gebruik van een traditioneel vervoermiddel dat gekenmerkt wordt door technologische innovaties.

Klimaatneutraal reizen met Flixbus

Flixbus werd opgericht met als doel duurzaam reizen betaalbaar en comfortabel tegelijk te maken. Al gauw na zijn entree op de markt verwierf Flixbus een belangrijke positie tussen de internationale vervoersbedrijven. Verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat Flixbus voor een zeer klimaatvriendelijke manier van reizen staat. Terwijl bussen al een stuk milieuvriendelijker zijn dan het gebruik van auto’s of vliegtuigen, beschikt Flixbus ook nog eens over de milieuvriendelijkste bussen van allemaal. Het streven van het vervoersbedrijf is om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Boekt u online een ticket, dan kunt u daarbij vandaag de dag ook een vrijwillige ecologische bijdrage doen.

Contact met Flixbus

Wenst u telefonisch contact met de klantenservice, dan maakt u daarvoor gebruik van het telefoonnummer 085 8881843. De exacte openingstijden van de klantenservice zijn niet bekend. U wordt in het Engels of Duits te woord gestaan door een van de medewerkers. Wilt u een boeking wijzigen, dan hoeft u hiervoor niet te bellen. Dit kunt u namelijk ook online doen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: FlixMobility GmbH, Birketweg 33, 80639 München
E-mail: service@flixbus.nl
Website: https://www.flixbus.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/FlixBus/
Instagram: https://www.instagram.com/flixbus/

27 gedachten over “Flixbus”

  1. Ik heb een verkeerde boeking gedaan 4maart tot 9 maart en er is een bedrag af geschreven van mijn creditcard 35.98euro.

  2. Zeer slechte ervaring met de chauffeur. Hij bedreigd en inimideerd graag en komt erg agressief over

  3. IK zou graag weten of jullie ook naar Vliegveld Dusseldorf rijden ? ??
    En ook vanaf Eindhoven ?

  4. I cann’t get any connection…. it is ergant please

  5. Geachte heer mevrouw,
    Mijn zoon zou vandaag met jullie bus reizen vanuit Lille Frankrijk, de eerste bus is geannuleerd door jullie en de 2e bus is zonder hem en met zijn spullen weggereden. Zijn in telefoon is uit gevallen en hij is erg mooi verstuur. Het enige dat ik weet s dat hij bij een benzinestation staat in de middle of nowere. Graag wil ik weten hoe het kan dat ze zonder mijn kind zijn weggereden en waar mijn zoon zou uitstappen zodat ik zijn spullen kan afhalen. Het betreft Jason geboren 22-8-97 wonend in Voorburg.
    Gelieve zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen.

    Belinda Karssen

  6. Sorry ik wil weet wanneer gaat jullie mijn geld terug?
    2 Juni ik moet naar Parijs van Breda en dan jullie chauffeur hoj begrijp allemaal niks van de datun de test omdat test geldig 72 mijn en van de ander was alleen en dag gedig ik nee ik neem niemand.
    tot nu toe ik wacht mijn geld en jullie zei allemaal niks

  7. zojuist heb ik een boeking gedaan maar ik heb geen antwoord gekregen ik zou de bevestiging thuis krijgen.
    maar er is iets mis gegaan met de betaling moet ik nu weer op nieuw een boeking doen ?

  8. Aantal keer gebruik van gemaakt. Leuke en goedkope manier om een weekendje naar bijvoorbeeld Duitsland te gaan.

  9. Meerdere keren gebruikt voor mijn tripjes naar Berlijn, lekker goedkoop en wifi in de bus.

  10. Ontzettend goedkoop en luxer dan de trein. Ik pak nu voor lange afstanden alleen nog maar de flixbus!

Plaats een reactie