Ziggo Contact

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo Contact

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

38 gedachten over “Ziggo Contact”

  1. Na heel veel proberen eindelijk iemand van ziggo aan de lijn, ik heb een abb bij ziggo en delta is in velp bezig ( alleen recht )met het leggen van glasvezel volgens delta heeft ziggo GEEN verzoek gedaan aan delta on de glasvezel kabel te gebruiken….. dit alles heb ik aan een dame van ziggo uitgelegd maar die kon mij geen antwoord geven , ik verbind u u door, ik wacht noch steeds SCHANDE ZIGGO !!!!!

  2. Wij hadden vorig jaar veel problemen met ziggo vooral dat het internet niet goed bereik had door de hele woning. Dat is in overleg goed opgelost ,in dat gesprek kwam ook naar voren dat als wij een abonnement op Vodafone er bij namen wij ook vele voor delen van Ziggo er bij kregen. De telefoon van mijn vrouw werd gekoppeld aan Vodafone. Van Ziggo kregen we dan Safonline en de Ziggo sport zender waar mijn vrouw heel blij mee was omdat dit ook golf uit zond. Ook hadden wij als schade vergoeding een zender welke films uit zond ,door ernstige ziekte van onze zoon hebben wij de laatste opgave nauwelijks gebruikt En van af mei ook de golfzender niet Het gaat dermate slecht met onze zoon dat wij van af mei op een camping staan ,in Landgraaf staan waar onze zoon woont Wij zijn nu een paar dagen in Heerenveen zondag gaan wij weer naar Landgraaf Zag de mail welke aangaf dat onze sportzender van af 20-8 niet meer voor ons te gebruiken was (403 gebruikt mijn vrouw als we thuis zijn heel vaak) Alleen als wij voor die zender ruim €22,00 per maand moeten betalen, meende dat wij dit ook hadden gekregen aangezien wij de formule 1 niet meer konden ontvangen.
    Wij zijn zelfs bereid een klein bedrag te betalen voor alleen Ziggo sport ,voor het onderdeel golf
    Wij gaan zondag weer naar Landgraaf ,zou graag voor ons vertrek uw antwoord ontvangen.

  3. kan gewoon niet bellen onbekent nummer van jullie bel mij terug heb geen tv meer kast werkt niet
    anders bel mij nop 0648891683

  4. Ik had zojuist iemand van Ziggo aan de deur die ik duidelijk maakte dat ik hier geen belangstelling voor heb.
    Het was een heel vervelend contact omdat de man heel opdringerig doorging om mij te overhalen.
    Ik gaf meerdere keren aan dat ik niets wil van Ziggo en hij respecteerde dat totaal niet en bleef maar op een hele nare manier doorgaan. Ik ontvang t.v. via Ziggo en telefoon/internet via KPN. Maar ga u na dit voorval alles via KPN doen.. Als Ziggo zo te werk gaat, dan wil ik geen klant zijn.

  5. Hey Ziggo Support,
    i need a new internet contract for my room,
    the old one is in my roomate’s name and he’s moving out.

  6. IK heb een klacht over een monteur die in opdracht van ziggo een storing op moet lossen bij Heemblom postcode 1967 NC. datum 24 Juni 2022. Deze monteur parkeert zijn service auto op de stoep. Daar heb ik hem op aangesproken omdat de tegels van de stoep verzakken door de auto. Meneer heeft volgens hem een parkeer vergunning g waardoor hij volgens zijn idee overal mag parkeren.. Er zijn normale bezoekers parkeerplekken genoeg. Hij heeft niet het recht om zijn auto overal neer te zetten. Ik hoop dat de service van Ziggo zo ver gaat dat hij er op aangesproken wordt. De V.v.E Heemblom is van dit gedracht van monteurs niet gediend.

  7. het wachten duurt altijd te lang en daar moet je hier voor betalen .
    ik voel me genomen door Ziggo geen stijl om te zeggen ik bel u zo terug en vol geduld gewacht omdat ik begreep dat de dame die mij hielp niet goed op de hoogte was ,hoe ze het probleem op moest lossen . uiteindelijk bel ik terug en blijk dat het bij jullie alles op slot gaat. na acht uur s’avond ik ben niet gebeld mooie service.na dit nr te hebben ook lang moeten wachten en de rekening loopt door.,
    werd ik door verbonden .na jullie introductie en ik mijn keuze heb gemaakt om hulp te krijgen werd de verbinding verbroken.
    U snapt wel dat ik dat als heel vervelend heb ervaren.
    ik hoop dan ook dat dit probleem heel snel word opgelost

    mevr gr v.oldekamp bloemendaal

    vera@oldekamp.nl

  8. Moeilijk te vinden per mail. Ik ben pas aangeslotem bij Ziggo en kon in het begin National Geographic Wild ontvangen, Nu moet ik daar ineens voor betalen. Ik vind trouwens zo weinig interressants op de TV dat ik het janmer vind dat een programma dat ik graag bekijk nu betalen moet, terwijl dat bij TELE2 in het standaard pakket zit. Jammer.

  9. Waarom is outlander niet meet op maandag bereikbaar movies & series

Plaats een reactie