Ziggo Contact

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo Contact

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

38 gedachten over “Ziggo Contact”

  1. klantenservice ?????? hoe dan…………waar dan…….ik wil contact op kunnen nemen per mail,
    nergens kom je verder, ik kan geen mail meer versturen sinds enige dagen en krijg t maar niet opgelost
    kan mijn klanten niet antwoorden maar jaaaaaaaaaa…….de rening gaat gewoon door en wordt zelfs maar duurder en duurder, hoppa weer 3,50 p.m. duurder
    en waarvoor wanprestatie en n bagger klantenservice
    ben er nu echt helemaal klaar mee !!

  2. ik ben een tijd bezig geweest om iemand aan de lijn te krijgen maar dat mag niet want je zoekt het antwoord maar op via de computer en daar heb ik niets aan ik wilde iemand hebben die kan vertellen waarom mijn faktuur zo hoog is en dan sta je in de wacht en dat kost een euro per minuut wat een service

  3. Ik heb dinsdag gebeld dat ik de netverbinding vooor emaile sd niet wil overgaan naa ziggo maar op kpn wil blijven.

    Ik heb nog email gekregen ok dit te bevesigen

    hoogachten wim knoop

  4. ik krijg om de 5 minuten een bericht op mijn lqptop,
    van ziggo dat ik mijn laptop moet herstarten.
    dan bericht dat mijn laptop niet beveiligd is,
    wat gaat ziggo dit aan ik ben er niet meer van gediend.
    ik bestel toch geen beveilings abbonement bij ziggo.
    als dit niet onmiddelijk stopt zeg ik alles op bij ziggo
    wat is dit voor een handels wijze

  5. Geachte Ziggo.

    Binnen drie weken tijd ben ik twee maal et een medewerker van u geconfronteerd met de vraag om een contract met jullie af te sluiten, En net als vandaag ligt er voor de zoveelste keer reclame in de bus die ik absoluut niet wil hebben.
    Ik heb de medewerker van jullie die bij ij aan belden duidelijk gemaakt waarom ik niet bij Ziggo een aansluiting wil. In 2007 was ik lid van Casema, maar mijn tv ging kapot. Ik kon de tv van mijn overleden tante krijgen, maar zonder afstandsbediening die was zoek geraakt bij het leeg halen van het huis. Met een in de winkel gekochte universelen afstandsbediening lukte het mij weer naar tv te kijken. Maar toen ging Casema de zenders veranderen en het lukte niet met mijn afstandsbediening de zenders te zoeken. Advies van Casema wij kunnen het doen voor 40 euro. Ja, ik ben gek zij brengen veranderingen aan en ik betalen. Mijn ouders woonden in Die Buyteweye Casema heeft zich scheel verdient niemand van die oudjes kon zijn tv zelf instellen. Ik heb Casema opgezegd en niet meer betaald. Ik kreeg met een deurwaarde te maken en na mijn verhaal, gaf deze man mij gelijk. Wij kamen tot een akkoord ik zou het bedrag aan Casema overmaken van hun tegoed en dan hoefde ik de deurwaarders kosten iet te betalen. Dat heb ik gedaan. Jaren later wou ik naar Ziggo overstappen en kreeg te horen dat het niet mogelijk was ik was namelijk een wanbetaler. En nu slijmen om toch lid te worden, nee het is een grove belediging om zo te worden uit gemaakt, . Ik ga het goed met jullie maken. De eerst volgende keer wanneer ik weer reclame ontvang van Ziggo of er staan weer iemand van jullie voor mijn deur. Dan ga ik in het Algemeen Dagblad een stukje over jullie schrijven. Dat heb ik ook gedaan bij de Postcode loterij en ik krijg al jaren geen reclame meer van hun. Jullie halen mijn adres huisnummer uit het systeem net zoals zij dat van de loterij hebben gedaan. Ik ken genoeg mensen die in het verleden bij Casema hebben gewerkt en die het daar allemaal een vreselijke organisatie vonden.
    Mijn huisadres is Herculesweg 234 postcode 2624 VZ Delft.
    Bij voorbaat dank
    R.Baart

  6. Ik dacht een beter abonnement te krijgen, maar verkeerd voorgelicht dus alles teruggestuurd. Ik kan nu helaas Ziggo Go niet meer ontvangen. Na vele telefoontjes nog niet opgelost. Reden??

  7. In 1 woord dramatisch. Ik heb gister een nieuw aanbod gekregen en wilde dat gaan bevestigen. Eerst 14 minuten in de wacht, wat kan natuurlijk, kreeg ik een medewerker aan de telefoon en vertelde dat mij een nieuw contract aangeboden was, waarop hij alleen maar reageerde: U bent toch klant van Ziggo. Dat werd diverse keren herhaald en toen heb ik hem gezegd, dat hij bedankt werd voor de moete. Dat is toch niet de stijl van Ziggo.

  8. Ik mis sinds een maand een aantal zenders op mijn televisie Code CI+ module en smartcard zij niet in gevoerd Heb geprobeerd het probleem op te losse via info Ziggo website maar kom hier niet verder Telefonisch contact kost met een euro per minuut en met de wachttijd bij Ziggo van zo’n 8 minuten wordt dit een dure grap. Ik begrijp gewoon niet waarom het zo moeilijk moet zijn. Het probleem is simpel. Bij de instalatie door de Ziggo monteur Begreep hij ook niet dat de helpdesk het probleem niet wist op te lossen Mijn tv werkte altijd op 164000 4444 Nu werken de niet commerciele en een aantal buitenlandse zenders nog maar ARD en ZDF weer niet een is de code 474000 5555
    kan iemand mij duidelijkheid verschaffen? Bij Ziggo kom ik niet verder
    groet P. Akkermans

  9. Slecht als je een mobile telefoon heb kan je ziggo niet bereiken ik heb een vraag over mijn bestelling en krijg geen contact

Plaats een reactie