Ziggo Contact

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo Contact

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

38 gedachten over “Ziggo Contact”

  1. wil iemand spreken maar krijg geen contact

  2. kan totaal geen contact krijgen met ziggo.
    via de site kan ik niet chatten of krijg geen mailadres te zien.

  3. Waardeloos krijg niemand aan de lijn moet alles 3 x inspreken.

  4. Heel vervelend als je Ziggo belt op 1200 krijg je T mobile en kan men je niet verder helpen. Wat moet ik dan bellen? Geen idee zegt de dame.

  5. Ik heb alle Ziggo spullen geretourneerd op 20-11-21
    Bewijs van aanpakken:
    3SEBBU003849222
    3SEBBU003848740
    Totaal: 2
    Door Ziggo als ontvangen geboekt: 1
    Ik betaal de restwaarde van het vermiste pakket zijnde € 6,00 dus niet.

  6. hallo ik ben gelukkig al jaren geen klant meer van ziggo maar ik ken iemand die dat wel is en aan gezien ik die ontzetten mag zie ik niet graag dat hij of zij onrecht wordt aan gedaan dus ook niet door Ziggo ze betaald trouw haar rekening dus blijf ook met jou tengels van de kanalen die zij betaald af ik heb haar eens gevraag dat het mischien veel beter is om naar een ander surver te gaan ze overweegt het omdat ik uit ervaring weet dat Ziggo niet meer de ziggo van jaren geleden is jullie zijn zo veranderd en niet in een positive zin het is nu de vraag zijn jullie ziggo blij met de klanten die jullie hebben of kan het jullie ziggo leden niet schelen als er een overstapt naar een ander surver ik denk als ik bij ziggo werkte ik mijn klanten zou koesteren en zeker als ze trouw betalen en dat doet deze persoon

  7. Ik heb een zeer matig internersignaal krijg heeeel moeilijk contakt met Honeywell cv app.

  8. GOEDE MIDDAG HR.MVR ? iIK HEB EEN. VRAAG OVER MIJN WACHTWOORD IK KOM ER NIET OP WAT IK OOK DOE. IK HEB EEN CODE GEHAB MAAR IK WEET HET NIET. HOE MOET IK DAT DOEN. IK HEB VAN ALLES GEDAAN. . DE CODE IS. 718655

  9. Goedenavond,

    Wij zijn sinds 27 november verhuisd en hebben sinds deze datum ook geen aansluiting meer van ziggo . We zijn in ons nieuwe huis overgestapt naar KPN omdat deze een UTP aansluiting heeft.
    Daarom hebben wij de automatische incasso van ziggo stopgezet .

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Edwin en Wieteke van Voorn

  10. de afstand bediening van mijn HUMAX is stuk gaarne wil ik U vragen om een nieuwe.
    zo gauw mogelijk graag.

Plaats een reactie