Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo.
Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo.
De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen.
Openingstijden Ziggo Storing
Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo.
Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice.
Locatie klantenservice
Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone.
Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie.
Overige contactmogelijkheden
Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice.
- Chat via de Ziggo website.
- Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week.
De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.
Afwijkingen tijdens de lockdown
Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen.
De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
De klantenservice is goed echter zeer slecht te verstaan.
Het grootste probleem is dat je via vele omwegen en vele te betalen minuten uiteindelijk bij de klantenservice komt.
Dit is van ziggo zeer klant onvriendelijk.
Waardeloos geregeld.
Inmiddels mijn 5e mediabox wordt opgestuurd alle voorgaande boxen vielen uit.
Dus veel moeten bellen de afgelopen jaren.
En daar betaal je 74 euro p.md. Voor.
Denk dat ik maar wat anders ga zoeken.
Wordt hier doodziek van.
Waardeloos
Deze is zeer slecht verder zijn zeer slecht bereikbaar
Wat tot grote frustratie leid bij de klant en het legt nooit aan ziggo
Het is altijd de schuld van de klant
Vandaag stroon om schakeling geweest in fijnaart blaaksedijk door enexis
Ales werk behalve de troep van ziggo
Gaat niet vertellen dat het aan de kabels als deze niet zijn verplaats het zit bij jullie
En dan krijg je tehoren 22.00 op gelost dan 23.00 op gelost
Wij betalen voor de diensten ook de huistelefoon werkt niet
Ikwil graag teks en uit leg van jullie
Ik heb al een paar dagen geen vaste Telefoon!Hoe gaan jullie dit oplossen?? Ook mijn buurvrouw op nr 8 ook niet ik won op de uiterdijksehof nr 2 1394jm Ned den berg.kunnen jullie dit zo snel mogelijk oplossen,dit is belachelijk!M