Ziggo Contact

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo Contact

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

38 gedachten over “Ziggo Contact”

  1. Totaal onbereikbaar. Nergens een mailadres om een mailtje te kunnen sturen. Telefonisch krijg je een antwoordapparaat en bij de laatst mogelijke keuze uit het menu wordt je niet door verbonden maar krijg je een pieptoon. Ik ben heel erg teleurgesteld in de service van Ziggo.

  2. per telefoon 1200 geen m edewerker aan de telefoon te krijgen heb een paar vragen hoe is dit op te lossen j de gooyert 077,4634190 clint nummer 12636035 gaarne bericht a u b

  3. Waardeloos, kan nergens een rechtstreeks telf. nr. Vindenden om iemand aan de lij te krijgen n mijn vraag te overleggen

  4. Hoi

    Ik krijg op mijn ziggo continu
    Helaas kunnen we u gegevens niet opvragen??
    Hoe kan dat

  5. Sorry maar wat kan Ziggo KUT zijn. Ik zit te genieten van perfect internet: stuurt Ziggo me een nieuwe router. Tsja… wat moet je dan? Zit je 0,0 op te wachten, maar je wil niet zonder internet komen te zitten, dus je sluit dat kloteding dan toch maar weer aan en neemt met pijn in je hart afscheid van je vorige router. Daarna alleen nog maar kut verbinding gehad 🤡 Echt ga je schamen Ziggo… doe gewoon eens iets wat goed voor de mens is en niet voor het bedrijf. Wtf. Als iemand goed internet heeft, niets meer aan doen, toch? Nu zit ik lekker om de minuut zonder internet, en dan is het er weer, en dan weer niet. Ik ben niet blij, niet tevreden. Echt fuck heel dat fucking internet, ik ga wel een boek lezen. Go fuck yourself. Niet jij die dit leest hoor, jij bent waarschijnlijk ook maar gewoon een medewerker die geld nodig heeft <3

  6. Het spijt u te zeggen dat u mijn privecie heb geschondenmet het aan me huis deur te komen over glasvezel
    De volgende keer bel ik de politie

  7. Ik heb een automatische incasso, maar iedere maand krijg ik een rekening met de datum wanneer hij betaald moet zijn door mij. Hoe kan dit voorheen stond erop bijv. 10 sept wordt hij van uw rekening geincasseerd.

Plaats een reactie