Vodafone

Vodafone is een van de grootste aanbieders van telefonie, internet en televisie in ons land. Het bedrijf opereert wereldwijd en heeft mobiele netwerken in meer dan veertig landen. Vodafone werd in 1982 opgericht en is sinds 1995 is het van origine Britse bedrijf ook in Nederland actief. Het hoofdkantoor van het telecommunicatiebedrijf bevindt zich in Maastricht. In 2008 opende Vodafone een tweede hoofdkantoor in Amsterdam. Het fysieke hoofdkantoor bevindt zich in Maastricht.

De wereld verbinden

Het doel van Vodafone is om mensen en bedrijven zo goed mogelijk met elkaar te kunnen verbinden. En om zo het dagelijks leven en de dagelijkse communicatie een stukje makkelijker te maken voor iedereen. Daarom is Vodafone ook voortdurend op zoek naar de nieuwste technologieën om de communicatie steeds verder te verbeteren. Vodafone was dan ook één van de eerste aanbieders van 3G en 4G in ons land. Het netwerk van Vodafone kent een landelijke dekking.

Contact met Vodafone

Heeft u vragen, klachten, of bent u op zoek naar andere informatie? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Belt u met uw mobiele telefoon, dan maakt u gebruik van het telefoonnummer 1201. Dit nummer is gratis en maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 bereikbaar. Op zaterdag is het nummer van 08.00 tot 18.00 bereikbaar. Belt u vanaf een vast toestel, dan belt u naar 0800-0094. Deze is op dezelfde dagen en tijdstippen als nummer 1201 bereikbaar en tevens gratis. Belt u vanuit het buitenland? Dan maakt u gebruik van het telefoonnummer +31 654500100. Ook dit nummer is maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 bereikbaar en op zaterdag van 08.00 tot 18.00. Hierbij geldt het tarief voor bellen vanuit het buitenland.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Avenue Ceramique 300, 6221 KX Maastricht
E-mail: Via de supportpagina van de website kunt u een e-mail versturen.
Website: https://www.vodafone.nl
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/VodafoneNL/
Instagram: https://www.instagram.com/vodafone_nl/

11 gedachten over “Vodafone”

  1. Ik kan wel gebeld worden maar zelf kan ik niet bellen

  2. Goedemorgen.
    Ik wil even checken of tel nr 06 23067210 goed is overgezet door 50+ met nummer behoud.
    Vanaf 6 / 5 /22 ben ik geen klant meer,maar ik krijg nog steeds op tel bij bv bluetooth , mijn provider (Vodafone ) vernoemd en ook ook zit nu op de helft van uw mb. Dit is raar en wil ik evem checken of ik strakjes geen dubbele rekening krijg.
    Vriendelijke groet. Annelies Weijers

  3. heel slecht, geen verbinding met de app, via de computer kan je niet inloggen, als je belt wordt je in de wacht gezet.

    Ik ben er klaar mee met vodafone

  4. I am an user of A1 Croatia. I currently work in Netherlands I reside about 10 km from my work and every single day upon arrival at work I receive 1-4 SMSs from A1 telling I currently use Vodafone. But the problem is that I cannot use my phone anymore, no calls or SMS (except mentioned). What is going on and pls unblock me.
    Ivan Culjak
    +385 91 53 77 3 55

  5. Slecht. Ruim een kwartier in de wacht gestaan en nog steeds niemand aan de lijn gekregen. Als het druk is, kunnen ze toch ook opschalen en meerdere medewerkers inzetten?

  6. Het nummer waar de automatische betaling van wordt af geschreven is veranderd. Eerst Rabo wordt nl27 snsb0339729562.

  7. Ik gebruik al jaren Vodafone voor mijn zaak! misschien niet de goedkoopste, maar wel altijd bereik en goede service. Dat is mij ook wat waard.

  8. Mooie aanbiedingen en zeker wanneer je Ziggo klant bent, dan krijg je extra veel korting. Altijd goed bereik en de klantenservice staat altijd klaar, ik blijf hier mooi klant.

  9. Ik heb mijn Ziggo gekoppeld met mijn Vodafone, hierdoor heb ik veel korting gekregen, ben heel erg blij met deze kortingen 🙂

Plaats een reactie