ING

De ING bank is een van oorsprong Nederlandse bank die internationaal actief is. Zowel particulieren, ondernemers als overheden zijn klant van de bank. Het bedrijf werd al aan het eind van de negentiende eeuw opgericht, maar is pas sinds 1991 bekend onder zijn huidige naam. De bank is onderdeel van de ING Groep en biedt een compleet assortiment financiële producten en diensten aan. Het hoofdkantoor bevindt zich in Amsterdam Zuidoost en wordt ook wel het Zandkasteel genoemd.

Duurzaam ondernemerschap

ING kijkt vooruit naar de toekomst en wil ook zijn klanten helpen hun ideeën over de toekomst te kunnen realiseren. Duurzaam ondernemen staat bij ING hoog in het vaandel. Het bedrijf heeft veel aandacht voor het beperken van de impact het heeft op het milieu. Zo werkt ING bijvoorbeeld samen met Natuurmonumenten. Ook is het actief op het gebied van sponsoring. ING ondersteunt landelijke organisaties en evenementen, zo is het bedrijf bijvoorbeeld sinds 1996 verbonden met de KNVB, de Nederlandse voetbalbond.

Contact met ING

Heeft u als particulier een vraag of klacht over ING of één van haar producten of diensten? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice middels telefoonnummer 020 2288888. Dit telefoonnummer is op werkdagen van 08.00 tot 21.00 bereikbaar. Op zaterdag kunt u tussen 09.00 en 17.00 naar dit nummer bellen. Ook bestaat er een aparte alarmlijn, welke u kunt gebruiken voor het melden van diefstal of vermissing van een bankpas of creditcard en blokkering hiervan. Het telefoonnummer van deze alarmlijn is 020 2288800.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Bijlmerplein 888, 1102 MG Amsterdam. Het postadres van ING is: ING Bank N.V., Antwoordnummer 1800, 1000 BV Amsterdam.
E-mail: Er is geen e-mailadres bekend welke u kunt gebruiken om uw vragen te stellen. Wel kunt u gebruik maken van de chatfunctie op de website.
Website: https://www.ing.nl
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/INGnl/
Instagram: https://www.instagram.com/ingnederland/

8 gedachten over “ING”

  1. Ik ben zakelijk klant bij u en moet extra telefoon kosten betalen indien ik iets te vragen heb.. Dit vind ik niet gepast en dan druk ik mij nog heeeel voorzichtig uit.
    Het zou wat dit betreft ook een reden kunnen zijn mijn rekening bij u op te heffen. SCHANDE!!!!!

  2. Goede middag,
    Ik wil mijn rekening opheffen, want ik maak er geen gebruik van…
    Hoe doe ik dat?

    vr.gr. M.C. Bolier van Eekeren

  3. Ik heb een hypotheekverklaring nodig om belasting te betalen. Ik weet niet hoe ik het moet bemachtigen

  4. ik had hulp nodig bij een internationale transactie die niet aankwam. Maar dit is netjes opgelost.

  5. Love de app van ING. Kunnen veel banken een voorbeeld aan nemen.

  6. Goede bank, spaarrekening krijg je vrijwel geen rente op, maar goed, waar wel 😉 Ik ben en blijf lekker klant bij de ING!

  7. Handige bank, nooit problemen en het internetbankieren gaat ook handig. Andere banken hebben zon bakje ofzo? Ben blij dat wij dat niet hebben. Ben al klant sinds de Postbank tijd! Ga zo door ING

Plaats een reactie