PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. ik wil heel eenvoudig gewoon contact met post nl. telefonisch over een onterecht afboeking maar blijkbaar is het niet mogelijk te bellen!
    Hoe krijg ik mijn geld terug?????????????

  2. Er worden per telefoon alleen vragen gesteld die voor de post.n goed uitkomen.De klant kan geen eigen vragen stellen.
    Post.nl heeft allochtonen in bezorg dienst die vrijwel geen nederlands praten wat niet bevordelijk is voor normale nederlandse communicatie.Pakketten worden niet op de juiste dag en tij afgeleverd

  3. Service van PostNL. is heel erg slecht. Ik blijft de hele dag thuis, omdat ik een pakket verwacht krijg ik een mail dat ik niet thuis ben. Waar ben ik dan geweest volgens u bezorger. Je bel dan naar klantenservice sta je 20 tot 30 minuten in de wacht. Als dit klachtvriendelijk is, moeten jullie je achter de oren krabben. Waardeloos gewoon en ben erg boos. Me hele dag naar de knoppen voor wat???????

  4. ze hebben zelf net terug gebelt er ging bij hun wat fout toch netjes dat is ook wel een melding waard

  5. rond 1300 uur vandaag, 18-06-2021, stond er een bus van POSTNL bij mij voor de deur terwijl ik al bijna 10 minuten op de lift stond te wachten omdat de bezorger van etage naar etage de lift elke keer vast hield om pakketten te bezorgen vanaf etage 1 tot en met etage 12. toen ik uiteindelijk de bezorger hierop aansprak deed hij erg nonchalant en arrogant. ik heb hierop het kenteken genoteerd want dit is absoluut geen klant vriendelijkheid. Het kenteken van het voertuig is, V-774-DF. ik heb dit de afgelopen weken meerdere keren meegemaakt van POSTNL bezorgers dat ze zo vijandig en arrogant reageren dat ik me eigenlijk afvraag of POSTNL hun bezorgers wel controleert op dit soort gedrag.

  6. Mijn ervaring met post.nl is slecht.Heb een pakje naar Frankrijk verstuurd het pakje word niet bij de ontvanger afgeleverd maar van af het depo in Frankrijk terug gestuurd naar de afzender. Graag wil ik deze verzend kosten van post.nl terug betaald hebben omdat ik nu 2x verzendkosten per aangetekend moet gaan betalen.Hoe is dit mogelijk.Mij dure verzend kosten laten betalen van 15,50 per aangetekend.Dit is een fout van post.nl in Frankrijk en dit is dan de derde keer dat ik dit mee maak. Mijn vraag om de verzend kosten van 15,50 per aangetekend is gewoon terecht.

  7. Pakket is uit het buitenland aangekomen, maar is niet in mijn postbus gelegd. Volgens track en trace is het pakketje in een “temporary storage”. Klantenservice gebeld, wordt daarna 30 minuten lang van het kastje naar de muur gestuurd, de laatste telefoniste verbreekt de verbinding. In de middag nogmaals geprobeerd, wordt wéér naar de verkeerde afdeling verbonden, de laatste telefoniste zegt me dat ze me niet kan helpen. Voor hen is daarmee de kous af. Ik heb echter mijn pakket nog niet.
    Schande hoe Post.nl met deze situatie omgaat. Onbeschoft dat ze de verbinding verbreken als het ze te moeilijk wordt.

  8. Onze postbode vond het nodig om een pakje dusdanig met veel geweld in onze brievenbus te schuiven zodat onze brievenbus stuk is gegaan. De hele tochtstrip is eraf gebroken. Dus dat wordt onkosten maken om de brievenbus te vervangen. Ben daar helemaal niet blij mee.
    Dit betreft postcode 7331 BP5 d.d. 18 mei 2021.
    Adrian Bink

  9. Dear Post NL,

    My package barcode is 3SDKFW003508342 and my post code is 2512CL, it states the package arrived and delivered to my home, however, I didn’t receive any package yet, could you please check where the package went?

    Kind regards,
    Thayana Ling

  10. Goedemiddag,

    Wij hebben een kleine zending (doos van 1.3 kg)) van Parijs naar Maastricht.
    De leverancier geeft dit alleen af als de chauffeur een CMR heeft.

    Werken jullie met een CMR met een internationale pickup?

    Alvast bedankt!

Plaats een reactie