Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.
Waarom met PostNL contact opnemen?
Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?
Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina
Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.
Mogelijkheden voor contact met PostNL
De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.
Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?
Hallo,ik heb een pakket verstuurd vanuit India begin februari 2023.Omdat mijn vrouw en ik nog enkele weken bleven,hebben we het adres van mijn zwager op het pakket gezet.Mijn zwager was niet thuis op het moment van bezorgen.Er werd geen kaartje ingegooid.Afgelopen donderdag 16 maart kreeg ik een bericht van onze contactpersoon in India ,dat het pakket is teruggestuurd en hij moest daarvoor 12 euro betalen.
Ik ging informeren bij Bruna wormerveer en kreeg te horen dat de pakketbezorger geen kaartjes meer ingooit,maar dat je een app moet hebben om te zien hoe het met een pakket staat.Het pakket heeft 300 meter van het bezorgadres af gelegen..Echt een hele slechte service.Waarom nou niet voor een pakket uit het buitenland wel een kaartje ingooien..Het pakket heeft zo een 7000 kilometer afgelegd en heeft bij bruna 300 meter van de bestemming afgelegen..Waarom heeft het personeel van Bruna geen briefkaartje in de postzak in de winkel gedaan na 5 dagen.,zodat de briefkaart de volgende dag op de deurmat van mijn zwager ligt.Tijdens het pakket ophalen kan mijn zwager 1 of 2 euro betalen voor het briefkaartje.Het opsturen vanuit India kost nu weer 75 euro.Ik wil de kosten verhalen op postnl.Dus samen 87 euro.Ik hoor graag van u.Peter Graad
Ik zou graag door jullie gebeld worden ik heb een klacht .