PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. pakket een maand te laat en kreeg ineens een mail dat er een bezorg probleem was belde de klantenservice en heb meer dan een halfuur moeten wachten voordat er iemand eindelijk opnam ze zijn erg onprofessioneel en zeggen steeds de zelfde zin verbinding was ook super slecht
    zwaar ontevreden

  2. Ik heb een paar keer gebeld maar het nummer is niet in werking
    ik heb betALD VOOR MIJN OPDEKMATRAS .hET IS BEZORGD OP NO 32 EN HET MOET ZIJN NO 35
    KUNT U MIJ EEN EMAIL STUREN WAT IK NU MOET DOEN
    hET IS AFGELEVERD OP NO 32 NORGSTRAAT DEN HAAGEMAIL ADRES VAN MIJ IS elenoorezog@hotmail.com
    of belt U mij maar op+31-637545737

  3. SLECHTE ERVARING SLECHTE ERVARING
    G ’t Hart spaarwoudestraat 18 2011 AD haarlem
    ELLENDE AL MAANMDENLANG steeds klanten van POST NL HOUTPLEIN die mij belllen !!!!
    Kantoor wil mijn nummer niet verwijderen!!!!!!!

  4. SLECHTE ERVARING SLECHTE ERVARING
    G ’t Hart spaarwoudestraat 18 2011 AD haarlem
    ELLENDE AL MAANMDENLANG steeds klanten van POST NL HOUTPLEIN die mij belllen !!!!
    Kantoor wil mijn nummer niet verwijderen!!!!!!!

  5. big problem organised by google-mijn telefoonnummer—-= 0641985369 —- is used by post.nl houtplein haarlem they do not want tot REMOVE IT !!!!!
    it is a SHAMEEE!!!!!!!!
    afz G ’t Hart spaarwoudestraat 18 2011 AD haarlem

  6. Ik heb een brief ontvangen waar te weinig postzegels op zijn geplakt. Dit klopt niet brief is voldoende gefrankeerd. Ik ben niet van plan om het bedrag van 3.84 te betalen.

  7. Mijn pakket met documenten retourneren, nu is mijn pakket teruggestuurd naar het adres vanwaar het is verzonden, maar wilniemand geld betalen voor verzending?

  8. Hello ik heb mijn bestelling niet ontvangen? , please contact met tel. 0651375607

  9. Slecht aan de telefoon lijn te krijgen
    Ik wacht op parket, deze zaterdag ochtend bij aan deur bezorgd, maar mijn winkel is achterom. Dus heb ik niet de bel gehoord vanwege dat ik klant aan helpen was. Daarbij is het niet aan gegeven op de mail dat het onderweg was.
    En kaart is in bus gegooid en dat is het met niks aan gekruist.

  10. Goedemiddag, pakket niet afgeleverd van Scapino. in mail staat dat het bezorgd is
    Zo juist 10 minuten aan de telefoon, word in de wacht gezet, hoor daarna niets meer. en 90 euro cent per minuut.
    Degene aan de telefoon wist waarschijnlijk wat er fout was gegaan.
    Maar dit gaat een hele dure grap qua telefoonkosten woren.
    Graag u reactie. bedankt.

    Mw. m v Kouwen

Plaats een reactie