PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. heb al diverse keren geprobeerd om telefonisch contact met jullie te krijgen lukt steeds niet mijn klacht is dat wij al twee maal een postnl kaart hebben ontvangen waarop gezegd wordt dat wij een postpakket hebben verzonden rond 22-12-2020 dit is niet waar helemaal geen pakket verzonden nu wil postnl dat wij op de eerste kaart 5,46 euro betalen of 6 postzegels van waarde 1. De tweede kaart moeten wij euro 3,64 of 4 postzegels waard 1. Ik vertrouw dit helemaal niet de kleur oranje is ook heel bleek en de code app staat niet op de telefoon is dus niet te lezen. Ook onze fam.naam wordt niet vermeld op de kaarten. Ik vertrouw erop dat wij hierop antwoord krijgen op email fazantje@quicknet.nl

  2. Ik heb 10-12-20 een pakket verstuurd naar Duitsland dat tot op heden 4-1-2021 nog steeds niet bezorgd is waar kan ik mijn bewijs van versturen met barcode en track en trace heen mailen om een klacht in te dienen?
    Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met de klantenservice en dat was ronduit schandalig !!

  3. word niet eens geholpen , of in de wacht gezet. terwijl ik op zeer belangrijke post wacht die er zaterdag volgens de app zou bezorgd worden . zeer kwalijk

  4. Heel vreemd dat ik de klantenservice niet kan bereiken. De verbinding wordt gewoon verbroken.
    Om een chatgesrek aan te gaan kan i ook niet vinden.
    Een hele slechte service.

  5. Mijn pakketje is volgens de site afgeleverd, maar ik heb het nog niet thuis. Kunnen jullie nakijke waar het is?

  6. Sinds ik de app heb geinstalleerd krijg ik een veel beter overzicht van wanneer de postbezorger er is! Blij met deze ontwikkeling.

  7. Ik vind het een uitstekende bezorgservice, maar ik moet zeggen dat ik jullie wel een beetje prijzig vind.

  8. Nooit problemen met PostNL, behalve rond de feestdagen, het lijkt of dit ieder jaar weer als een verassing komt. Maar al met al mogen we niet klagen met Post NL.

  9. Wij hebben in onze wijk een hele aardige en altijd vrolijke postbode van postnl. Jullie mogen je handjes dichtknijpen met jullie personeel! Leuk bedrijf, duidelijk online wanneer bezorger komt.

Plaats een reactie