Emma

Don’t worry, sleep happy. Dat is de slogan van Emma Matras. Dit matras biedt u de beste slaapervaring en daarvan bent u ook nog eens maar liefst tien jaar gegarandeerd! Emma is onderdeel van Bettzeit GmbH, dat gevestigd is in Frankfurt. Bij Emma worden enkel materialen van de beste leveranciers en de hoogste kwaliteit gebruikt. Daardoor is het bedrijf zo zeker van zijn product, dat het u maar liefst tien jaar duurzaamheidsgarantie biedt. Bovendien zorgt Emma ervoor dat u de tijd kunt nemen om het matras uit te kiezen dat uw lichaam echt nodig heeft. Daarom krijgt u honderd proefnachten. Overhaaste beslissingen nemen in een winkel is dus niet nodig.

Het meest bekroonde matras van Europa

Emma werd in 2015 in Duitsland opgericht met het doel het beste matras voor ieder lichaams- en slaaptype te ontwikkelen. Zo kan iedereen bij Emma een matras vinden dat precies de juiste ondersteuning biedt. Inmiddels is Emma al actief in meer dan vijftien verschillende landen en mag het zich het meest bekroonde matras van Europa noemen. In 2018 kwam het Emma matras als beste uit de bus bij een test van de Consumentenbond. In 2019 werd het in Nederland en België tot Product van het Jaar verkozen. Bovendien heeft u het door u gekozen matras ook razendsnel in huis. De bezorging is gratis.

Contact met Emma matras

Heeft u een vraag, klacht of onverhoopt een opmerking over een Emma matras of het bedrijf in het algemeen? Dan kunt u op werkdagen middels het nummer 020 8081173 telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u ervoor kiezen een mail te versturen of het contactformulier op de website in te vullen. Er zal binnen veertien dagen inhoudelijk op uw vraag, klacht of opmerking worden gereageerd.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Emma Matras, De Cuserstraat 93, 1081 CN Amsterdam
E-mail: service@emma-matras.nl
Website: https://www.emma-matras.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/Emma.matratze.de/
Instagram: https://www.instagram.com/emma_matras/

15 gedachten over “Emma”

  1. schaam u DEEP EMMA SLEEP

    Schandalige consumentenervice!! na 9 weken niets gehoord wel betaald.. gebeld krijg nieuw bericht..(niet nieuwe datum!!) over 2 dagen…. want…voorraad is op… wat een verlakkerij dit bedrijf.. en maar laten wachten en niks preesteren en iets verkroppen wat je kennelijk niet hebt.. oplichterij van de bovenste plank..

  2. diep beschamende service

    Voor een bedrijf dat zich zo in alle sociale media en op TV profileert mag je betere service verwachten.. echt belabberd.

    Na 9 weken zou worden geleverd uiterlijk! niets meer gehoord zelf bellen. wachtrijen ..nog keer bellen.. product niet op voorraad ..zal nieuwe leverdatum ontvangen.. onbekend wanneer geleverd zal worden. Werkelijk alle consumentenserviceregels worden hier overtreden.. regel!1! luidt: verkoop niet iets wat je niet hebt.. dat heet oplichterij.. schaam u deep EMMA Sleep

  3. Ik heb een emma matras via een aanbieding bij ah gekocht, twee dagen erna geannuleerd omdat ik
    Hoorde dat het matras hard was en geen medium. Niets aan de hand d zou je zeggen.
    Helaas heb ik na 2xweken nog steeds mijn geld niet terug
    Ik zou sowieso toch een emma matras kopen, maar dit is heel vervelend
    Mijn vraag is of er meer mensen zijn die dit probleem hebben mee genaakt

  4. Nooit, nooit, echt nooit ook maar iets bestellen bij deze oplichters!! AH deal besteld en betaald. Komt zonder vooraankondiging te laat aan in 2 fases zonder het matras! Al anderhalve week aan het bellen en mailen om duidelijk te krijgen wanneer het matras bezorgd wordt, De medewerkers zijn erop getraind de klanten te bedriegen en aan het lijntje te houden en voor te liegen over de bezorgdatum. Wie leent zich hiervoor? En Albert Heijn treft natuurlijk ook schuld door deze “aanbieding” in hun folder te zetten. Alleen maar verliezers!
    U bent gewaarschuwd. De totale machteloosheid (alles is vooruitbetaald en helaas niet per creditcard omdat dit geen optie was) is een enorme frustratie. Dit moet grootscheeps bekend gemaakt worden. Ordinaire oplichters zijn het, niet anders.

  5. Ruim een week geleden een bestelling gedaan, emma boxspring de luxe en een diamond topper. Toaal 1736, 74 klantenservice gebeld en meerdere keren deze week gebeld en gemaild omdat de topper niet de juiste is. Er staat direct contact opnemen met de klantenservice.
    Bij de klanten service hoor je direct we zijn druk, probeer het later.
    Bij het nummer waar je extra voor moet betalen en waar staat direct persoonlijk contact en geen wachttijd wordt het zelfde gezegd.
    Mails worden niet beantwoord.
    Google referenties zijn goed en daarom bestelling gedaan maar als je de andere referenties leest dan mag ik hopen dat het bed en de juiste topper wordt bezorgd.
    In elk geval niet wat er is toegezegd binnen de 3 dagen die ze hebben gemeld. Dat geeft niet maar laat dat dan weten of zeg het niet toe.

Plaats een reactie