Emma

Don’t worry, sleep happy. Dat is de slogan van Emma Matras. Dit matras biedt u de beste slaapervaring en daarvan bent u ook nog eens maar liefst tien jaar gegarandeerd! Emma is onderdeel van Bettzeit GmbH, dat gevestigd is in Frankfurt. Bij Emma worden enkel materialen van de beste leveranciers en de hoogste kwaliteit gebruikt. Daardoor is het bedrijf zo zeker van zijn product, dat het u maar liefst tien jaar duurzaamheidsgarantie biedt. Bovendien zorgt Emma ervoor dat u de tijd kunt nemen om het matras uit te kiezen dat uw lichaam echt nodig heeft. Daarom krijgt u honderd proefnachten. Overhaaste beslissingen nemen in een winkel is dus niet nodig.

Het meest bekroonde matras van Europa

Emma werd in 2015 in Duitsland opgericht met het doel het beste matras voor ieder lichaams- en slaaptype te ontwikkelen. Zo kan iedereen bij Emma een matras vinden dat precies de juiste ondersteuning biedt. Inmiddels is Emma al actief in meer dan vijftien verschillende landen en mag het zich het meest bekroonde matras van Europa noemen. In 2018 kwam het Emma matras als beste uit de bus bij een test van de Consumentenbond. In 2019 werd het in Nederland en België tot Product van het Jaar verkozen. Bovendien heeft u het door u gekozen matras ook razendsnel in huis. De bezorging is gratis.

Contact met Emma matras

Heeft u een vraag, klacht of onverhoopt een opmerking over een Emma matras of het bedrijf in het algemeen? Dan kunt u op werkdagen middels het nummer 020 8081173 telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u ervoor kiezen een mail te versturen of het contactformulier op de website in te vullen. Er zal binnen veertien dagen inhoudelijk op uw vraag, klacht of opmerking worden gereageerd.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Emma Matras, De Cuserstraat 93, 1081 CN Amsterdam
E-mail: service@emma-matras.nl
Website: https://www.emma-matras.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/Emma.matratze.de/
Instagram: https://www.instagram.com/emma_matras/

15 gedachten over “Emma”

  1. 2 complete bedden besteld voor ruim 4.000 Euro ’s avonds om 22.00 uur en voldaan via IDEAL. De volgende ochtend om 8.41 uur gevraagd of de maat van 1 van de bedden kan worden gewijzigd in een andere maat. Antwoord: u heeft om 22.00 uur besteld en had 4 uur de tijd om te annuleren, dus tot 2 uur ’s nachts, het is nu kwart voor 8, u bent te laat. Ze willen de bestelling niet wijzigen en de bestelling wordt over een week bij u bezorgd, we kunnen de maat niet wijzigen. Annuleren mag ook niet meer vertelt de dame aan de telefoon. Dan moet u de bestelling later maar weer retour sturen. Daarnaast 2 keer gebeld en werd de telefoon erop gegooid omdat ze niet willen helpen. 3 x een mailbericht gestuurd, navraag leverde op dat ze geen mailberichten van mij hebben ontvangen. Een en al bureaucratie. Ik moet nu wachten dat over een week 2 complete bedden worden bezorgd door transporteur, vervolgens retour melding maken zodat later het transportbedrijf de bedden weer komt ophalen. Op hun website staat een enorm hoog beoordelingscijfer, zoek ik op Google dan lees ik dat mijn ervaring bepaald niet uitzonderlijk is en vele klanten deze ervaring hebben met Emma. Nu maar hopen dat ik over een maand mijn 4.100 Euro terug mag ontvangen terwijl de bestelling nu nog niet eens onderweg is naar mij…..

  2. I ordered a mattress and a pillow. Mattress was delivered, pillow still not delivered after 6 weeks. Zero customer service, phone lines are mysteriously “not working”. All emails replies keep telling me that it is at the warehouse and it will be sent. That it had been “escalated”. I was offered the option to cancel and when I said yes I was told it was too late. The order had been processed and I had to wait until it was delivered, refuse delivery, and then wait up to 14 days after they get it back to receive a refund. This company is a SCAM! This offer came after I was told that the warehouse would start shipping a week ago? What warehouse? What courier? They refuse to give any information and zero contact. Do not order with this company!

  3. slechte klantenservice . bellen kost hoop geld chat fb word niet op gereageerd . mail steeds ander antwoord en niemand weet waar mijn product is . duurt lang voor ze weer een keer terug reageren

  4. Telefonisch niet te bereiken op 020 8081173?
    Dus als iets wil wijzigen, vergeet het, je raak er nooit bij, dan via de web site, waar je dan ziet dat je te laat bent.
    Betekend dus een retour nog voor dat het is aangekomen.
    Zelfs dat kan niet meer, je moet het eerst ontvangen om het terug te zenden, want je moet dit binnen de eerste 4 uur na de order reeds melden, terwijl de levertermijn 5 à 7 dagen is.

  5. Super slecht. Na 2 maanden nog geen geld terug ontvangen na een retour zending. Net voor de tweede keer gemaild. Nooit reactie gehad op de eerste mail.

  6. Vanwege de. Irritante reclame op mijn mail adres , heb ik besloten mijn nieuwe matras niet bij Emma te kopen

  7. Mijn ervaring met Emma Sleep zijn beroerd. 14 november heb ik een matras besteld. Op 1 december kregen we bericht dat deze verzonden was. De matras is echter tot op de dag van vandaag niet geleverd. Na meerdere keren per mail en telefoon gerappelleerd te hebben heb ik 19 december de bestelling geannuleerd, zowel telefonisch als viw het webformulier. Zelfs nu 11 janauri) is de annulering van de bestelling niet doorgevoerd en is nog geen aanstalten gemaakt de €400 terug te betalen. Dit ondanks herhaaldelijk appel per mail en telefonisch. Emme klanten service weigert me door te verbinden en zegt doodleuk dat de bestelafdeling de bestelde matras nog aan het zoeken is en daarom niet kan annuleren. Emma bevestigt zelfs de ontvangst van mails niet. Ik heb ze nu formeel in gebreke gesteld en daarvoor zocht ik hun adres in Nederland. Ook dat gaf Emma niet toen ik erom verzocht.
    Ik krijg er slapeloze nachten van. Dinsdag 11 januaro, 5,35h

  8. Kussen besteld en betaald, mail dat het kussen verstuurd zou zijn kwam veel te laat.
    Kreeg na een week klachten omdat het te hard was. Retour melding gedaan maar geen retour informatie ontvangen. Twee keer via contact formulier gemaild, geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen.

  9. Ik wacht nu al een maand op mijn matrassen lk heb nog steeds niet bestel nummer is. 1002890511

  10. Heerlijk matras, 5 sterren! Echt een aanrader, je gaat beter slapen.

Plaats een reactie