U zocht: Emma klantenservice
Informatie over Emma nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
Don’t worry, sleep happy. Dat is de slogan van Emma Matras. Dit matras biedt u de beste slaapervaring en daarvan bent u ook nog eens maar liefst tien jaar gegarandeerd! Emma is onderdeel van Bettzeit GmbH, dat gevestigd is in Frankfurt. Bij Emma worden enkel materialen van de beste leveranciers en de hoogste kwaliteit gebruikt. Daardoor is het bedrijf zo zeker van zijn product, dat het u maar liefst tien jaar duurzaamheidsgarantie biedt. Bovendien zorgt Emma ervoor dat u de tijd kunt nemen om het matras uit te kiezen dat uw lichaam echt nodig heeft. Daarom krijgt u honderd proefnachten. Overhaaste beslissingen nemen in een winkel is dus niet nodig.
Het meest bekroonde matras van Europa
Emma werd in 2015 in Duitsland opgericht met het doel het beste matras voor ieder lichaams- en slaaptype te ontwikkelen. Zo kan iedereen bij Emma een matras vinden dat precies de juiste ondersteuning biedt. Inmiddels is Emma al actief in meer dan vijftien verschillende landen en mag het zich het meest bekroonde matras van Europa noemen. In 2018 kwam het Emma matras als beste uit de bus bij een test van de Consumentenbond. In 2019 werd het in Nederland en België tot Product van het Jaar verkozen. Bovendien heeft u het door u gekozen matras ook razendsnel in huis. De bezorging is gratis.
Contact met Emma matras
Heeft u een vraag, klacht of onverhoopt een opmerking over een Emma matras of het bedrijf in het algemeen? Dan kunt u op werkdagen middels het nummer 020 8081173 telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u ervoor kiezen een mail te versturen of het contactformulier op de website in te vullen. Er zal binnen veertien dagen inhoudelijk op uw vraag, klacht of opmerking worden gereageerd.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Emma Matras, De Cuserstraat 93, 1081 CN Amsterdam
E-mail: service@emma-matras.nl
Website: https://www.emma-matras.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/Emma.matratze.de/
Instagram: https://www.instagram.com/emma_matras/
Gino Asselman zegt
Telefonisch niet te bereiken op 020 8081173?
Dus als iets wil wijzigen, vergeet het, je raak er nooit bij, dan via de web site, waar je dan ziet dat je te laat bent.
Betekend dus een retour nog voor dat het is aangekomen.
Zelfs dat kan niet meer, je moet het eerst ontvangen om het terug te zenden, want je moet dit binnen de eerste 4 uur na de order reeds melden, terwijl de levertermijn 5 à 7 dagen is.
Jh zegt
Super slecht. Na 2 maanden nog geen geld terug ontvangen na een retour zending. Net voor de tweede keer gemaild. Nooit reactie gehad op de eerste mail.
Piet Scheffer zegt
Vanwege de. Irritante reclame op mijn mail adres , heb ik besloten mijn nieuwe matras niet bij Emma te kopen
Rob Vaes zegt
Mijn ervaring met Emma Sleep zijn beroerd. 14 november heb ik een matras besteld. Op 1 december kregen we bericht dat deze verzonden was. De matras is echter tot op de dag van vandaag niet geleverd. Na meerdere keren per mail en telefoon gerappelleerd te hebben heb ik 19 december de bestelling geannuleerd, zowel telefonisch als viw het webformulier. Zelfs nu 11 janauri) is de annulering van de bestelling niet doorgevoerd en is nog geen aanstalten gemaakt de €400 terug te betalen. Dit ondanks herhaaldelijk appel per mail en telefonisch. Emme klanten service weigert me door te verbinden en zegt doodleuk dat de bestelafdeling de bestelde matras nog aan het zoeken is en daarom niet kan annuleren. Emma bevestigt zelfs de ontvangst van mails niet. Ik heb ze nu formeel in gebreke gesteld en daarvoor zocht ik hun adres in Nederland. Ook dat gaf Emma niet toen ik erom verzocht.
Ik krijg er slapeloze nachten van. Dinsdag 11 januaro, 5,35h
Jh van Oostrum zegt
Kussen besteld en betaald, mail dat het kussen verstuurd zou zijn kwam veel te laat.
Kreeg na een week klachten omdat het te hard was. Retour melding gedaan maar geen retour informatie ontvangen. Twee keer via contact formulier gemaild, geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen.
Jonathan zegt
Heerlijk matras, 5 sterren! Echt een aanrader, je gaat beter slapen.