PostNL

Iedereen in Nederland heeft wel eens gebruik gemaakt van de diensten van PostNL, zowel als verzender als ontvanger. Het bedrijf draagt zorg voor het bezorgen en/of overdragen van miljoenen brieven en pakketten per jaar in heel Europa. Met zo’n uitgebreide dienstverlening is het dan ook begrijpelijk dat u naar PostNL contact op zoek bent. Er kan immers altijd iets misgaan, of u kunt vragen hebben waar u de PostNL klantenservice voor nodig heeft. Bij NummerKlantenservice.nl bent u op de juiste plek om met PostNL in contact te komen.

Waarom met PostNL contact opnemen?

Er zijn talloze redenen waarom men met PostNL contact op zou willen nemen. Zowel wanneer u iets verstuurt als wanneer er een zending bezorgd wordt of moet worden, kunt u allerlei vragen hebben aan de PostNL klantenservice. PostNL heeft op de service- en contactpagina op haar website de drie meestgestelde vragen prominent bovenaan geplaatst. Dit is de top-3 meestgestelde vragen waarvoor men met PostNL in contact probeert te komen: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? Mijn pakket is niet bezorgd, wat nu? Ik was niet thuis, hoe kom ik nu aan mijn pakket?

Help uzelf op de PostNL service- en contactpagina

Naast de meestgestelde vragen heeft PostNL maar liefst 20 onderwerpen waar u uit kunt kiezen. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag en hoeft u helemaal niet met PostNL in contact te komen. U vindt op deze pagina informatie over uiteenlopende zaken zoals de status van zendingen, tarieven en portokosten, informatie over phishing, waar u met klachten terecht kunt en waar u met uw complimentjes naartoe kunt. Komt u er met deze veelgestelde vragen en de antwoorden niet uit, dan kunt u altijd nog met PostNL in contact zien te komen. Hoe wij u daarbij kunnen helpen leest u verderop.

Mogelijkheden voor contact met PostNL

De bereikbaarheid van de PostNL klantenservice is groot en het bedrijf biedt vele contactmogelijkheden. Heeft u het PostNL telefoonnummer niet bij de hand, dan zijn er gelukkig allerlei alternatieven. Om het telefoonnummer van PostNL (en de overige contactmogelijkheden) te vinden moet u wel even verder doorklikken op de service- en contactpagina. Op de pagina ‘Klantenservice’ klikt u op ‘Over onze klantenservice’. U komt dan weer op een overzichtspagina, met o.a. een blokje ‘Hoe neem ik contact op’? PostNL maakt het u niet gemakkelijk om hier te komen, maar nu heeft u toch echt een overzicht met alle PostNL contactgegevens gevonden. Of toch niet? Nee, u ziet alleen een overzicht van alle kanalen en openingstijden ervan. U kunt bijvoorbeeld met PostNL bellen, chatten, Facebooken, Twitteren of communiceren via een handgeschreven brief. Wilt u bijvoorbeeld het PostNL telefoonnummer achterhalen, dan wordt u geacht deze op te vragen bij Daan, PostNL’s chatbot. Daan kan je dan weer via een ander kanaal met PostNL in contact brengen.

Kom in contact met PostNL via Nummer Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van PostNL omdat u met de klantenservice van PostNL in contact wilt komen? Wij van Nummer Klantenservice kunnen u hierbij helpen. Om het u gemakkelijker te maken met PostNL in contact te komen, kunt u het telefoonnummer van Nummer Klantenservice bellen (100 ct/min). Onze vriendelijke medewerker zal u dan doorverbinden met de klantenservice van PostNL, zodat u zo snel mogelijk uw vragen kunt stellen. Heeft u vragen over onze diensten? Ook dan kunt u contact opnemen met Nummer Klantenservice. Waarmee kunnen we u helpen?

138 gedachten over “PostNL”

  1. Geachte Mevrouw Heer,

    U vraagt me hoe mijn ervaring te verklaren over deze nummer. Ik vraag me welk nummer is dat het word niet eens er mee gebeld hij gaat niet over. Het is volgens me gemaakt voor de schouw.
    Met vriendelijke groeten,

  2. Hallo ik wil graag contact met jullie maken ik heb een probleem

  3. Ik krijg steeds geopend briefen in de briefbus

  4. Zware dikke klacht;
    Hoe bestaat het dat mijn pakket 8 juni om 15:25 wordt aangeboden. Ik ben niet thuis en er is niet de moeite genomen om het bij de buren aan te bieden. Vervolgens krijg ik een q r dat het bij de Coop zou liggen. Helaas niets is minder waar. Vervolgens krijg ik een bericht dat het de 10 e bij de Coop bezorgd gaat worden.
    Vraag? Waarom niet bij de buren afgegeven
    Vraag? Waarom niet dezelfde dag bij de Coop afgegeven.
    Vraag ? Waarom niet de 9e bij de Coop afgegeven.
    En nu maar wachten wanneer de bezorger tijd heeft???
    Retour termijn versterken wie betaald dat??
    Service is meer dan slecht.
    Helaas is dit niet de eerste keer.

    Ik hoor graag een gepast antwoord.??

    Met vriendelijke groet
    Annette Snellink

  5. hallo ik heb een probleem. Ik heb een pakket naar Spanje gestuurd en het is nog niet aangekomen. Wat moet ik doen?

  6. Mijn ervaring met PostNL zijn de volgende. 2 van mijn verjaardagskaarten kwamen met opgeplakte sticker te laat. Op sticker stond “ adres retour” terwijl de adressen er volledig opstonden.. Een paar dagen later kreeg ik telefoon van iemand die de kaart wel naar mij gestuurd had maar weer terug in haar bus kwam met sticker “ adres gewijzigd”. Klopt dus niet. Ik verstuurde een boekje. Nooit aangekomen. Toen ik PostNL belde kreeg ik een buitenlander aan de telefoon. Toen ik mijn probleem voorlegde zei hij: mijn systeem werkt niet.
    Dit gebeurt allemaal in 10 dagen tijd!!!!!!!.,

  7. La esperiencia mías son dos cajas perdidas y ahora me devuelven una de 5 kilos y que porque tiene productos peligrosos un perfume que se fue equivocado porque lo tenía guardado hace tres años y no lo revise antes .Ahora pierdo mi dinero ..Este es un robo si no lo saben voy a buscar el periódico de Holanda y hago la denuncia ..Mi nieta tiene azúcar tipo uno ..Y le mandaba cinta para probar el azúcar y el aparato ..Que falta de humanidad .Lo publicaré también en Facebook..Me cansé de los abusos de ustedes . ..Espero respuesta y saber que se puede mandar o no y en Español gracias .

  8. Klant onvriendelijk dwangmatige telefoniste. Weinig invoelend begrip dat ik niet direct in de gaten had dat ik een doorverbind “ service” aan de lijn had.

  9. Hoi ik krijg mijn pakketje niet heb bij Alli expres besteld wat is nu het geval ze hebben mijn postcode niet goed ingevuld inplaats van 7411VC hebben ze 7411DV ingevuld dus nu ben ik bang dat ze ergens anders terecht komen dus niet bij mij hoop jullie kunnen mij helpen het is nog niet in Nederland dus graag aan aantekeningen hiervan maken tel 0639171498
    Mijn adres en naam is
    MGF GRUBEN
    Bursestraat 47
    7411VC Deventer

Plaats een reactie