Light in the Box

Light in the Box is een van de bekendste Chinese webshops van dit moment. Anno 2019 levert de internationale webwinkel aan klanten in meer dan tweehonderd landen. Het bedrijf werd opgericht in het voorjaar van 2007. De oprichters gebruiken de brede productie en levering van Chinese fabrieken om klanten van over de hele wereld te bedienen met leuke producten voor aantrekkelijke prijzen. De producten die u bij Light in the Box kunt kopen, worden verdeeld in drie categorieën: kleding, gadgets en accessoires voor huis en tuin.

Duizenden producten tegen groothandel prijzen

Ligth in the Box werkt met korte lijnen en koopt zijn producten rechtstreeks van fabrieken. Door het weghalen van de schakel van tussenpersonen, dalen de prijzen aanzienlijk. Hierdoor kunt ook u de door u gewenste artikelen tegen groothandelprijzen aanschaffen. Vanwege het grote succes heeft de Light in the Box Holding ook Mini in the Box gelanceerd. Deze webshop richt zich op de verkoop van voornamelijk gadgets en is inmiddels een onafhankelijk distributiecentrum geworden. Dankzij de innovatieve bedrijfsvoering maakt Light in the Box het tegenwoordig zelfs mogelijk om maatwerkproducten aan te schaffen.

Contact met Light in the Box

Light in the Box streeft er elke dag naar om u van de leukste en mooiste producten van de hoogste kwaliteit te voorzien. Heeft u ondanks dat een klacht over uw bestelling of één van de door u bestelde producten, of heeft u een algemene vraag of opmerking, dan kunt u via de website contact opnemen. Communiceren met de klantenservice doet u via het indienen van een zogeheten ‘ticket’, oftewel een contactformulier. Een telefoonnummer is niet bekend.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Light in the Box heeft geen Nederlands adres. De drie fysieke hoofdkantoren bevinden zich in China, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.
E-mail: onbekend
Website: https://www.lightinthebox.com/nl/
Facebook: https://www.facebook.com/lightinthebox/
Instagram: https://www.instagram.com/LightInTheBox/?prm=1..78.0

39 gedachten over “Light in the Box”

  1. Mijn bestelde en betaalde schoenen niet ontvangen!

    Het is jammer dat het er zo aantoe gaat, maar dit is de laatste keer dat ik iets besteld hebt bij LightinTheBox.
    Dat begrijpen jullie vast wel!!!!
    Hoe waardeloos is het als je iets besteld, een mail ontvangt dat het er binnen een bepaalde periode is en je vervolgens niets meer hoort. Belt en belt naar DHL, maar zij niets ontvangen blijken te hebben dus ook niets kunnen leveren?!!! Hoe waardeloos als je op de dag waarop je je schoenen nodig hebt, ze nog steeds niet in je bezit hebt, maar je hebt er wel voor betaalt!

    Op 27 maart 2023 heb ik deze bestelling geplaatst en betaald, het is 7 mei 2023 en het bestelde artikel, dus mijn schoenen, heb ik nog steeds niet in mijn bezit!
    Jammer, want er zijn prachtige spullen die ik zou willen bestellen, maar voor de drommel niet meer!!! En ook iedereen om mij heen, adviseer ik om niet te bestellen bij LightinTheBox! Dit is de 3e x al dat het misgaat!

    Ik zou graag van jullie willen weten waar mijn schoenen blijven, dus zie graag jullie reactie tegemoet.

    Meriam Vaarnold

  2. Mijn bestelling wat is bezorgd is kwaliteit van 0,0. Wil mijn geld terug. Maar wat is het adres waar ik het pakketje terug moet sturen?

  3. Ik had diverse spullen besteld voor ongeveer €150. Nu viel het allemaal tegen en paste het niet. Spullen netjes retour gestuurd conform gevraagd retourbeleid. Track en trace van €20 gekocht en de boel verzonden op 24 november 2022 op 10 december is het pakket bij de Chinese douane aangekomen waar het nu nog ligt volgens de track en trace. En ik maar wachten op mijn geld om dit terug te krijgen. waardeloos koop nooit meer iets bij dit bedrijf.

  4. Verkeerd artikel ontvangen, om vervolgens zelf de retourkosten moeten betalen of maar 60% van het bedrag retour te ontvangen. Voel me opgelicht. Zo kom je wel aan geld.

  5. Waardeloos!! Producten besteld en een hele andere maat geleverd gekregen dan besteld Retourneren kan niet volgens een ticket melding . Mailen of op een andere manier contact krijgen met de klantenservice kan niet Daar zit je dan met producten waar je niks aan hebt en je geld kwijt

  6. Wat een gedoe om iets terug te sturen. één keer maar nooit weer. Weet nog niet hoe het terug moet, kom er niet uit.
    R van der Woude

  7. Heb een besteling gedaan en betaald 20 nov . Het is nu 10 dec
    Bestel nummer 6130359
    Heb nog steeds niets
    Groeten jaap

  8. IK HEB EEN PAAR DAGEN GELEDEN EEN MAIL OP GESTUURT,
    OM ZOSNEL MOGELIJK TE STOPPEN MET DEZE MAILS
    MAAR HET NOG STEETS DOOR .
    WIJ KOPEN TOCH NIETS BIJ U,
    DUS VAN AF NU SVP SOPPEN AUB,
    EEN GROET JAN BOOD

  9. Goeden Dag ! Mijn Bestelling nr 59255887 is nooit bij mij aan gekomen

    1 paar zwarte korte dameslaarsjes
    1 paar damespumps.

    Beiden zijn bij Bestelling betaald !

    Ton van der Rest Catharijnestraat 118 – 6822CG Arnhen

  10. Pfff zou 10 dagen geleden een tas naar mij zijn opgestuurd. Nooit wat gezien. Je kan niemand bereiken. Waardeloos bestel nummer 58133094 vriendelijke groeten

Plaats een reactie