Light in the Box

Light in the Box is een van de bekendste Chinese webshops van dit moment. Anno 2019 levert de internationale webwinkel aan klanten in meer dan tweehonderd landen. Het bedrijf werd opgericht in het voorjaar van 2007. De oprichters gebruiken de brede productie en levering van Chinese fabrieken om klanten van over de hele wereld te bedienen met leuke producten voor aantrekkelijke prijzen. De producten die u bij Light in the Box kunt kopen, worden verdeeld in drie categorieën: kleding, gadgets en accessoires voor huis en tuin.

Duizenden producten tegen groothandel prijzen

Ligth in the Box werkt met korte lijnen en koopt zijn producten rechtstreeks van fabrieken. Door het weghalen van de schakel van tussenpersonen, dalen de prijzen aanzienlijk. Hierdoor kunt ook u de door u gewenste artikelen tegen groothandelprijzen aanschaffen. Vanwege het grote succes heeft de Light in the Box Holding ook Mini in the Box gelanceerd. Deze webshop richt zich op de verkoop van voornamelijk gadgets en is inmiddels een onafhankelijk distributiecentrum geworden. Dankzij de innovatieve bedrijfsvoering maakt Light in the Box het tegenwoordig zelfs mogelijk om maatwerkproducten aan te schaffen.

Contact met Light in the Box

Light in the Box streeft er elke dag naar om u van de leukste en mooiste producten van de hoogste kwaliteit te voorzien. Heeft u ondanks dat een klacht over uw bestelling of één van de door u bestelde producten, of heeft u een algemene vraag of opmerking, dan kunt u via de website contact opnemen. Communiceren met de klantenservice doet u via het indienen van een zogeheten ‘ticket’, oftewel een contactformulier. Een telefoonnummer is niet bekend.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Light in the Box heeft geen Nederlands adres. De drie fysieke hoofdkantoren bevinden zich in China, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.
E-mail: onbekend
Website: https://www.lightinthebox.com/nl/
Facebook: https://www.facebook.com/lightinthebox/
Instagram: https://www.instagram.com/LightInTheBox/?prm=1..78.0

39 gedachten over “Light in the Box”

  1. Niet bereikbaar

    1e bestelling geplaatst.Damesblouse.Blijkbaar verzonden mer Colisprive.fr.Firma heeft bericht gestuurd om
    een nieuwe datum van levering af te spreken.Is onmogelijk want zij vragen de bestellingnr (ok) maar
    ook het postnummer.Kennen jullie een postnr in Belgie met 5 cijfers?Firma onmogelijk te bereiken .
    Waar blijft mijn pakje?Bovendien was ik op de zogezegd bewuste afleveringsdatum de ganse dag thuis en ook geen bericht gekregen in de brievenbus, enkel sms via 8810.

  2. Nog geen

    Ik heb nog altijd mijn bestelling niet mijn auto sticker! Gelieve na te zien heb wel betaald !
    Mvg sylvie

  3. Bestelling gedaan in de maand mei maar nog niks ontvangen ik heb reeds 4 mails gestuurd maar zonder reactie laten jullie mij aub wat weten dank u

    Ik heb in de maand mei een bestelling gedaan maar heb ze niet gekregen de koerier kon mijn adres niet vinden ze hebben mij beloofd om een andere handdoek op te sturen maar ik heb nog steeds niks ontvangen

  4. Her telefoon nummer van de klantenservice is zelfs niet toegekend. vraag mij af hoe ik aan mijn geld ga geraken?

  5. Heb een bestelling gedaan op 22/06/2023 en wil iets retourneren . Ik kan op geen enkele manier kontakt krijgen voor een retour ticket te verkrijgen.
    Ik bestel nooit nog iets bij LightInThrBox.

  6. Hallo ik wil graag mijn geld terug gestort krijgen ik heb een vogelvoer bak gekocht voor buiten maar da is 18 cm is wa klein kunen Julie mijn 41,56 terug storten astublieft

  7. Ramp zending

    2 zwembroeken besteld. Wij dachten hele leuke.
    Wat kregen wij?????
    2 polo’s. Wij willen ze terug sturen en ons geld terug. Dit wordt wordt je (bijna) onmogelijk gemaakt en dan ook nog retourkosten zelf betalen.

  8. Nergens terecht kunnen om navraag te doen over je bestelling.

    De klantenservice is slecht tot niet te bereiken . Waardeloos als er iets niet goed gaat om te komen waar je moet zijn!!!! Geen probleem want ik zal ook niet meer bestellen via LightinTheBox!

  9. Op 27 maart 2023 heb ik deze bestelling geplaatst en betaald, het is 7 mei 2023 en het bestelde artikel, dus mijn schoenen, heb ik nog steeds niet in mijn bezit!
    Ik zou graag van jullie willen weten waar mijn schoenen blijven, dus zie graag jullie reactie tegemoet.

    Meriam Vaarnold

Plaats een reactie