KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Jullie wifi werkt niet goed op mijn kamer wanneer jullie altijd zeggen dat jullie pas weg gaan als het over goed doet jullie zijng gwn super slecht

  2. Ik heb van u privégegevens en een contract van iemand anders toegestuurd gekregen. U heeft blijkbaar mijn emailadres aan een ander account gekoppeld.
    Ik weet nu alles van deze persoon en heb al zijn persoonlijke gegevens, zijn bankrekening, zijn adres, zijn geboortedatum, etc. t/m de activeringscode van zijn abonnement.
    Ongetwijfeld heeft u dit per abuis naar mij gestuurd. Maar het is natuurlijk wel behoorlijk onzorgvuldig en in strijd met de AVG.
    Ik zou het op prijs stellen als u uw fout weer ongedaan maakt en mijn emailadres loskoppelt van deze andere persoon. Graag heb ik hierover even contact..

  3. Ik heb begin januari 2 digitenne ontvangers geleverd gekregen.
    Echter kregen het niet aan de praat ook niet met de helpdeskmedewerker.
    Zouden retour moeten volgens uw medewerker er zou daarvoor een doos opgestuurd worden met instructies hoe te retourneren.
    Tot heden niets ontvangen of gehoord.

  4. waardeloze hulp,…continu doorverbonden met bandje ,.. zelfs als er gezegd wordt dat je doorverbonden gaat worden met medewerker,..100 cent per actie / Waardeloos die klantenservice van KPN / belandt continu in loop

  5. waardeloze hulp,…continu doorverbonden met bandje ,.. zelfs als er gezegt wordt dat je doorverbonden gaat worden met medewerker,..100 cent per aktie / Waardeloos die klantenservice van KPN / beland in loop

  6. Slecht,

    Ik wil graag contact met KPN.
    Voorkeur chat of telefonisch.
    Daarin blonk Ziggo uit. Klantvrienedelijk. Ik zoek dat ook boj KPN.

    Probleem:
    TV uitzending Ajax Feyeyenoord.
    1. Wij hebben glasvezel in Heerenveen sinds december 2020. Voorheen Ziggo.. Wij hebben voor KPN gekozen vanwege de genoemede extra van een glasvezelnet.
    2. Op de nornale tv was de tv uitzending van de wedstrijd Ajax Feyenoord mogelijk. Dikke prima.
    Familie keekechter naar ander programma..
    3. Op de mobiele app was helemaal geen signaal beschikbar.. Dus geen uitzending van Ajax Feyenoord.
    4.Ook op de harddesk was helemaal geen signaal beschikbaar van KPN. . Dus geen uizending van Ajax feyeneoord.

    Begrijp het niet

  7. O Ja en als je wil bellen naar KPN moet je ook nog 90 cent per minuut betalen.

  8. Wij waren bij Telfort maar dat is over gegaan naar KPN bij Telfort nooit problemen gehad. Nu bij KPN al verschillende.
    Weken een slome menu, al twee keer geen TV. in zo’n korte tijd dat het overgenomen is.
    Zeg maar gerust waardeloos. en het ergste is nog niet eens een excuus van KPN .
    Gaat het zo door KPN?

  9. Bizar: 12 minuten wachttijd! en dat voor een email adres

Plaats een reactie