KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. Mijn fabrieksinstellingen van mijn Samsung Galaxi telefoon zijn gecrasht nu wordt mij gevraagd om mijn installatie account te activeren maar toen ik in Uw KPN winkel in Sittard deze telefoon gekocht heb afgelopen december is deze daar geïnstalleerd, Toen zijn mij zowel het account even als het wachtwoord niet aan mij bekend gemaakt. Alle telefoon winkels zijn dicht nu vraag ik U mij verder te helpen. mijn telefoonnummer is 0464858035. Zonder deze gegevens kan ik mijn mobiele telefoon niet meer gebruiken terwijl het abonnement wel doorloopt. Alle gegevens heeft U van mij als klantnummer 201987477718
    Bij deze wil ik U alvast hartelijk danken voor U hulp Grt P J Brouwers

  2. Ik heb zojuist getracht het telefoonnummer te bellen maar dat lukt niet wegens grote drukte
    Dus mijn ervaring is niet goed.
    Wellicht kan ik u hierbij vertellen dat mijn abonnement van klantnummer 0215650026 per 10 maart a.s. kan vervallen wegens verhuizing.
    Wilt u dit verwerken svp

  3. Slecht. Zit eerst 4 minuten te wachten (kassa). Dan: Met wie wilt u doorverbonden worden? Antwoord: We hebben geen tv signaal. Ik word doorverbonden met een nummer waar ik maandag pas terecht kan. Wat slecht is dit…..

  4. Waardeloos die klantenservice van KPN! Telkens abnormaal lang in de wacht staan en uiteindelijk niemand te spreken krijgen of de verbinding wordt na 10 minuten automatisch verbroken. Schandalig! Niet klantvriendelijk en beschamend!!

  5. Ik heb zojuist gebeld met mijn vaste telefoon heb 21,43 minuten gewacht en toen uit gedrukt als het goed is moest ik een.euro per minuut
    Betalen vindt het schandalig

  6. Ik deed mee met een cadeautje van jullie de afgelopen maand.
    Vreemde is dat ik deze site niet geopend kreeg dus jullie krijgen een dikke 0.
    Zo kan ik ook wat weggeven.

  7. Ik zit al een paar dagen te wachten op één monteur om míjn áán sluiting te maken voor internet en bellen de storing zit áán de peursumseweg 11

  8. Ik ben al jaren lid van kpn nooit problemen gehad maar sinds 2019 heel veel problemen.ik heb zelf de wifi punten besteld en aan gesloten dat moest toch gaan helpen maar nee hoor het werd alleen maar trager opgebeld naar kpn en door verbonden met de monteur zelf hij kwam er niet uit nou tot slot wifi punten weer terug gebracht naar kpn en nou wachten dat kpn in 2021 alles zou verhelpen nee nog niet beneden wel goed wifi maar als je naar boven zeg maar dag met jou wifi.En dan willen dat ik weer 2 wifi punten gaat bestellen daar trap ik niet meer ik heb zo de neiging dat ik maar een andere provider moet gaan op zoeken als kpn niet met een pplossing komtie wachten af maar doe het wel snel want ik begin mij kapot te ergeren aan jullie en maar betalen en denk dat jullie de klanten korting mag geven ps.ik wacht tot volgende maand ik zie dat heel veel klanten over willen stappen

  9. Ik ben al jaren lid van kpn nooit problemen gehad maar sinds 2019 heel veel problemen.ik heb zelf de wifi punten besteld en aan gesloten dat moest toch gaan helpen maar nee hoor het werd alleen maar trager opgebeld naar kpn en door verbonden met de monteur zelf hij kwam er niet uit nou tot slot wifi punten weer terug gebracht naar kpn en nou wachten dat kpn in 2021 alles zou verhelpen nee nog niet beneden wel goed wifi maar als je naar boven zeg maar dag met jou wifi.En dan willen dat ik weer 2 wifi punten gaat bestellen daar trap ik niet meer ik heb zo de neiging dat ik maar een andere provider moet gaan op zoeken als kpn niet met een pplossing komtie wachten af maar doe het wel snel want ik begin mij kapot te ergeren aan jullie en maar betalen en denk dat jullie de klanten korting mag geven ps.ik wacht tot volgende maand

Plaats een reactie