KPN

KPN Klantenservice

Bent u op zoek naar het telefoonnummer van de KPN klantenservice? Bij Nummer Klantenservice krijgen we vaak de vraag hoe men met KPN in contact kan komen. Wanneer u telefonisch contact wilt met KPN kunt u het telefoonnummer van nummerklantenservice bellen. Wij verbinden u dan door voor 100 cent per minuut en krijgt u persoonlijk contact met een medewerker van de klantenservice, zodat uw vraag snel beantwoord kan worden.

Als een van de grootste spelers in de Nederlandse markt voor televisie, internet en bellen heeft KPN een reputatie hoog te houden. Het merk doet er dan ook alles aan om klanten tevreden te houden en besteedt veel tijd en aandacht aan de helpdesk. Over het algemeen ervaren mensen de klantenservice als behulpzaam en goed bereikbaar.

De KPN klantenservice is er voor u

Heeft u een vraag over een van de producten of diensten van KPN? De klantenservice van KPN is er om u te helpen. Het bedrijf biedt u verschillende contactmethodes aan, variërend van telefonisch contact en online support tot de hulp van een medewerker in de lokale winkelvestiging. Op deze website vindt u alle benodigde informatie om in contact te komen met de klantenservice. U hoeft dan ook niet langer te zoeken naar ‘KPN contact’.

Klantenservice KPN telefoonnummer (mobiel en 0800)

KPN is een groot bedrijf en heeft de helpdesk dan ook onderverdeeld in verschillende gespecialiseerde afdelingen om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Bent u op zoek naar het algemene telefoonnummer en belt u vanaf een mobiele telefoon met prepaid of abonnement van de provider? Dan kunt u de KPN klantenservice gemakkelijk en snel bereiken via 1200. Belt u echter vanaf een vaste telefoon of een mobiel toestel zonder abonnement of prepaid van KPN? Dan is de support gratis bereikbaar via 0800-0105. Voordat u een medewerker krijgt te spreken, belandt u eerst in een keuzemenu.

KPN Digitenne, internet, glasvezel, mobiel, zakelijk, etc.

In sommige gevallen kan het zijn dat u niet op zoek bent naar een algemeen telefoonnummer van de KPN klantenservice, maar een specifieke vraag of verzoek heeft. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer uw internet plotsklaps uitvalt of wanneer uw gesprekspartners ineens onverstaanbaar zijn via uw vaste telefoonverbinding. U wilt dan zo snel mogelijk met KPN in contact komen om uw probleem op te (laten) lossen.

Natuurlijk is het wel van belang dat u eerst uitsluit dat het aan uw eigen apparatuur of een losgetrokken kabel ligt. Wanneer u een vraag heeft over een dienst zoals Bellen, Interactieve Televisie, Digitenne, Internet of Glasvezel kunt u een specialist van de servicedesk bellen via KPN klantenservice op nummer 0800-0402.

Klantenservice KPN webcare

Natuurlijk biedt KPN ook online diverse mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice. Veel mensen ervaren deze vorm van hulpverlening zelfs als sneller en makkelijker dan de helpdesk bellen. Het speciale webcare team, zoals de medewerkers van de online support worden genoemd, is bovendien maar liefst 24/7 bereikbaar.

De online klantenservice van KPN is actief op het KPN Forum en social media kanalen zoals Facebook en Twitter. Met name via Twitter krijgen klanten snel een reactie, hoewel het medium zich alleen leent voor korte vragen en antwoorden. Via Facebook en het forum kan een antwoord iets langer duren, maar is de informatie waarschijnlijk wel uitgebreider.

Nu de KPN klantenservice bellen

Ervaart u problemen met de diensten van KPN, wilt u wijzigingen doorgeven of heeft u vragen over uw abonnement? Neem dan nu contact op met de klantenservice van KPN via de gegevens op deze pagina. Een medewerker zal u persoonlijk te woord staan en u wordt zo snel mogelijk geholpen met uw vraag, probleem of klacht.

310 gedachten over “KPN”

  1. waardeloos klantencontact, er wordt om mijn vraag heengedraaid, daarna word ik lang in de wacht gezet met als resultaat geen antwoord op mijn vraag.

  2. Geachte mevrouw,mijnheer, ik ben mevrouw J.C.Bloemink wonende Eburonenstraat 151 te 7312 JP Apeldoorn

    Ik ben van rekeningnummer veranderd. mijn nieuwe bankrekeningnummer is NL 35 RABO0363329706
    Mijn klantnummer is 20199037061

    Ik verzoek in de toekomst de abonnement kosten van deze rekening af te schrijven.

    Met vriendelijke groet

  3. We hebben jaren terug bij jullie de telefoon aansluiting laten doen

    Nu word ik iedere keer met een nr 0031388513495 gebeld dit zou een nr zijn van de alarm test centrale

    We hebben nu Online en deze vertellen dat ze dit nr niet kunnen blokkeren

    Ja zal wel kloppen maar iedere maand voor dit nr van 3.00-26.00 euro te betalen

    Online zegt dat we bij jullie dit nr moeten laten blokkeren

    Mijn Vast nr is 043-4593079

  4. hallo ik heb mijn mobile abonnement op gezegd ik had hem van telfort
    dat is nu kpn geworden en daar heb ik internet van gehad met zeer veel trammelant met de klantenservice
    ze zijden ik had twee modems in gebruik die telefoniste kon je mee praten als Brugmann maar een oplossing kwam niet
    ben er een half jaar mee bezig geweest en ze hadden me afgesloten mijn rechts bijstand gebeld en in een half uur was het geregeld dus voor mij nooit meer kpn ook geen mobiel telf

  5. Zeer groot compliment van de diensten van KPN, had jaren eerder naar de KPN moeten gaan, dan had
    ik niet de ergernis van Ziggo. Ik heb 3 in 1 pakket en alles werkt uitmuntend.

  6. Waardeloos je staat steeds te lang in wachtrij en je hebt het idee dat je blij moet zijn om bij kpn gebruik mag maken van diensten.
    Zit al te wachten van eind november 2020 om tv en internet te kunnen gebruiken mijn klantnummer is 908 254 5367

  7. Ik ben een 80 + doof en ondanks alle moderne hulpmiddelen kan ik geen telefoongesprek voeren. Ik ben dus aangewezen op mail verkeer of schriftelijk. Mail verkeer is niet mogelijk ,desondanks stuurt KPN wel mails aan mij die ik vervolgens niet kan beantwoorden slecht geregeld. Brieven sturen gaat ook niet daar deze NIET beantwoord worden , onlangs toegegeven door een medewerkster “wij reageren net op brieven ”

    Onlangs zijn wij noodgedwongen van Telfort naar KPN overgeschakeld , dit heeft mij alleen nog maar ellende opgeleverd door de slechte communicate mogelijkheden een week zonder telefoon oorzaak omschakeling hier voor een rekening ontvangen van 50 euro , stuit alleen maar op onbegrip uw medewerkers interesseert ze helemaal niets
    Mijn zoon is dagen bezig geweest om eea te regelen daar ik werd bedreigd met afstuiting , afkopen vrijdag kreeg hij iemand aan de telefoon die het volledig begreep en het heeft gereld. Deze reactie heeft voor mij nut gehad als hier op wordt gereageerd , maar gezien mijn ervaring zal dit wel niet gebeuren

  8. Hierbij een klacht over KPN. Ik heb gebeld over het feit dat de digitenne niet meer met de afstandsbediening te regelen is, nu de digetenne in een kastje geplaatst is. De helpdesk vertelt mij dat KPN hiervoor geen oplossing heeft. Vreemd verhaal temeer omdat mijn kinderen in hun huis zonder problemen de afstandsbediening kunnen gebruiken, terwijl hun “kastje” wel in een dichte kast staat. Welliswaar zijn zij niet bij KPN. Het lijkt mij, dat er een mogelijkheid zou moeten zijn om dit probleem op te lossen. Ik zal toch niet de enige persoon zijn, die dit probleem.

  9. het o8000105 nummer werkt niet er wordt gezegd dit nummer is niet in gebruik

Plaats een reactie