ABN AMRO

ABN AMRO heeft een duidelijke doelstelling: banking for better, for generations to come’. Als bank weet ABN AMRO dat ze een grote impact op de maatschappij en economie heeft. Hierdoor is het erg belangrijk voor ABN AMRO dat ze de juist keuzes maakt. Door deze keuzes levert ze een positieve en duurzame bijdrage. Deze doelstelling is het vertrekpunt voor alles wat ABN AMRO doet. Nu, straks én overmorgen.

ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst

In alles wat ABN AMRO doet, bekijkt de bank of het niet nog beter kan. De producten en diensten hebben een grote impact op de levens van miljoenen mensen. Of de bank nu starters helpt bij de financiering van een eerste huis of een bijdrage levert aan de overgang naar een duurzame economie. ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst. Voor jou en alle andere Nederlanders.

Contact met ABN AMRO

De klant is prioriteit nummer één voor ABN AMRO. Daarom gaat ABN AMRO net een stapje verder op het gebied van klantenservice. De klantenservice is namelijk altijd bereikbaar. Het telefoonnummer 0900-0024 is 24/7 beschikbaar. Bel je vanuit het buitenland? Bereik de klantenservice dan op +31102411720. Verder kun je ook contact opnemen via Whatsapp. App je vragen of opmerkingen door naar 06-13660024. ABN AMRO raadt aan geen privacygevoelige gegevens te versturen via Whatsapp. Heb je complexe vragen? Neem dan telefonisch contact op. Wil je liever online contact? Dit kan via de online chat. Deze chat is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Het duurt gemiddeld 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is. Als laatste zit het webcare team 24/7 voor jou klaar op de Twitter- en Facebookpagina van ABN AMRO.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Hoofdkantoor ABN AMRO, Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.abnamro.nl/nl/prive/index.html
Facebook: https://www.facebook.com/abnamro/
Instagram: https://www.instagram.com/abnamronl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/ABNAMRO

15 gedachten over “ABN AMRO”

  1. Heel snel en goed geholpen, perfecte service.
    Moet eigenlijk overal zo zijn.

  2. Hoe Kan ik geld storten abn in oss is geen kantoor meer hoe is dit mogelijk in stad als oss waar Kan ik nu bank zaken doen

  3. Ik kan niet bellen vanity het buitenland.. nummer is verandered zegt een automatisch antwoord. Volgt 09064045404, maar dat is niet te bereiken. Ook niet met 0031 ervoor.

  4. Goedemorgen mijnheer/mevrouw

    Ik heb een vraag zou ik eventueel een overzicht van mijn krediet lening kunnen krijgen .
    Ik weet niet meer vanaf welk jaar ik ben begonnen met betalen ik heb de overzicht nodig zou u dat per mail willen sturen vanaf dag 1 tot nu toe en wat ik nog zou moeten betalen a.u.b.

  5. Belachelijk bedrag dat je per minuut moet betalen als je de klantenservice nodig hebt.
    Dat noem ik geen klantenservice

  6. Waardeloos niet te bereiken wat een SERVICE😫😫😡😡

  7. U bent op geen enkele manier te bereiken! Schande ! Ben al wekenlang mijn gestolen pas aan het vervangen krijg tot 2x toe verkeerde pas tie gestuurd. Eenmaal in mijn bezit ben ik urenlang al aan het proberen uw 0800 nummer te bellen. Grove zcschande! Niet bereikbaar!!!!

  8. Heel erg slecht.Ik probeer al maanden mijn nieuw adres en email door tegeven maar dit lukt me niet.Alleszeer onduidelijk en geen doorkomen aan.Ook per telefoon was hetniet mogelijk alles op de juiste manier te laten verlopen.Deze mijnheer kon mij ook niet helpen en weigerde mijn gegevens.Onbegrijpelijk. Ik ben 85 jaar en al 60 jaar klant bij Abnamro.
    Ik geef U nogmaals mijn gegevens door:

  9. Wat een klote bank is die ABNamro.
    Zijn nooit te bereiken. Op 0900 of 0800. Probeer het later nog eens. Heb het tig keren geprobeerd. Elke keer het zelfde liedje.
    Spreek u nederlands toets 1. . Belachelijk voor een nederlandse bank in nederland.
    Ben van de Fortis naar ABN gegaan . Niet mijn keuze.
    Vind het echt een waardeloze bank. Moet mij opnieuw legitimeren. Waarom. Lukt ook niet.
    Kunnen ze het niet iets moeilijker maken ?
    e.h. gamelkoorn, terborg

  10. Mijn ouders zaten bij de ABN Amro, zo ben ik hier ook terecht gekomen. Ik moet zeggen, nog nooit gedonder gehad.

Plaats een reactie