ABN AMRO

ABN AMRO heeft een duidelijke doelstelling: banking for better, for generations to come’. Als bank weet ABN AMRO dat ze een grote impact op de maatschappij en economie heeft. Hierdoor is het erg belangrijk voor ABN AMRO dat ze de juist keuzes maakt. Door deze keuzes levert ze een positieve en duurzame bijdrage. Deze doelstelling is het vertrekpunt voor alles wat ABN AMRO doet. Nu, straks én overmorgen.

ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst

In alles wat ABN AMRO doet, bekijkt de bank of het niet nog beter kan. De producten en diensten hebben een grote impact op de levens van miljoenen mensen. Of de bank nu starters helpt bij de financiering van een eerste huis of een bijdrage levert aan de overgang naar een duurzame economie. ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst. Voor jou en alle andere Nederlanders.

Contact met ABN AMRO

De klant is prioriteit nummer één voor ABN AMRO. Daarom gaat ABN AMRO net een stapje verder op het gebied van klantenservice. De klantenservice is namelijk altijd bereikbaar. Het telefoonnummer 0900-0024 is 24/7 beschikbaar. Bel je vanuit het buitenland? Bereik de klantenservice dan op +31102411720. Verder kun je ook contact opnemen via Whatsapp. App je vragen of opmerkingen door naar 06-13660024. ABN AMRO raadt aan geen privacygevoelige gegevens te versturen via Whatsapp. Heb je complexe vragen? Neem dan telefonisch contact op. Wil je liever online contact? Dit kan via de online chat. Deze chat is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Het duurt gemiddeld 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is. Als laatste zit het webcare team 24/7 voor jou klaar op de Twitter- en Facebookpagina van ABN AMRO.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Hoofdkantoor ABN AMRO, Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.abnamro.nl/nl/prive/index.html
Facebook: https://www.facebook.com/abnamro/
Instagram: https://www.instagram.com/abnamronl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/ABNAMRO

15 gedachten over “ABN AMRO”

  1. Heel erg slecht te bereiken zowel telefonisch als chat een slechte service , geen wonder als ze kantoren opdoeken.

  2. Zojuist heb ik bij een van uw medewerkers gemeld een betaalpas gevonden te hebben.
    Uw (overdreven) veiligheidsproceduren maakt dat deze pas geblokkeerd moet worden ipv even de klant te bellen zodat deze daar evt zelf voor kan kiezen, de pas kan simpel worden opgehaald. Nu moet uw klant min. Een paar dagen wachten voor deze een nw. Weliswaar gratis nieuwe pas ontvangt. Alles behalve klant vriendelijk!
    Uw medewerker bleef zeer vriendelijk en mocht natuurlijk niet van uw overdreven Veiligheidsraad procedure afwijken.
    Deze zaken ergen mij in hoge maten.
    U zult hier ws niet op reageren.

  3. Op de een of andere manier kom ik niet in mijn internet telefoon..
    Ik zit in het buitenland en vind de blokkade onbehoorlijk en zeer vervelend.
    Ik ben de hele middag bezig en betreur het dat ik geen mailadres heb van de bank.
    Dus er is niets op te lossen. .Ik maak me hierover behoorlijk kwaad.
    Je kanniet verder.. Jammer.
    Het telefoonnummer is: 0043 7564 20612.
    0031 6 23972262.
    Vriendelijke groet,
    066757198 W..A.G. Bosma..

  4. Hello,

    I have created my student account but I have problem with installing the application on my phone.
    How can I make an appointment to solve this problem?

    Regards

Plaats een reactie