Yellowbrick

Yellowbrick is een bedrijf dat klanten de mogelijkheid biedt om hun auto mobiel te parkeren. Dit houdt in dat klanten de parkeertijd via hun mobiele telefoon kunnen starten en stoppen. Deze handelingen worden bij Yellowbrick “bricken” genoemd. Bricken levert parkeergemak en voordeel op. Het Nederlandse bedrijf Yellowbrick ontstond in 2006 en werd opgericht door moederbedrijf Waysis. Waysis is een familiebedrijf dat al sinds 1927 actief is op het gebied van verkeers- en mobiliteitssystemen. De vraag naar meer parkeergemak groeide de laatste jaren snel, waardoor Waysis op zoek ging naar innovatieve mogelijkheden om parkeren makkelijker te maken. Inmiddels is bricken in Nederland in 160 gemeenten mogelijk en is Yellowbrick ook actief in buurlanden België en Duitsland.

Hoe werkt mobiel parkeren

Om mobiel parkeren van Yellowbrick te kunnen gebruiken, dient u dit eerst aan te vragen. Dit kan eenvoudig via de website. U bent niet verplicht een abonnement af te nemen. Vervolgens installeert u de parkeerapp op uw telefoon, waarbij u inlogt met uw klantnummer. Daarna kunt u op pad. Eenmaal geparkeerd, start u simpelweg via de app uw parkeertijd. Weer terug bij de auto kunt u op dezelfde wijze de parkeertijd weer stoppen. De betaling van de parkeerkosten vindt achteraf plaats, door middel van een automatische maandelijkse afschrijving door Yellowbrick. De factuur ontvangt u in uw email, zodat u deze bijvoorbeeld ook makkelijk kunt declareren bij uw werkgever.

Contactmogelijkheden

Wanneer u vragen heeft over YellowBrick kunt u contact opnemen met de Customer Service op telefoonnummer 0900 2006999 (normaal tarief). Dit kan op werkdagen van 9:00 tot 18:00 uur. Ook via Facebook, Twitter of WhatsApp kunt u uw vragen kwijt.

Andere contactmogelijkheden

Vestigingsadres: H.J.E. Wenckebachweg 80, 1114 AD Amsterdam-Duivendrecht
E-mail: Geen algemeen e-mailadres bekend
Facebook: https://www.facebook.com/Yellowbrick
Twitter: https://twitter.com/yellowbricknl
Instagram: https://www.instagram.com/YELLOWBRICKNL/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/yellowbrick-b-v-/
YouTube: https://www.youtube.com/user/YellowbrickParkeren
WhatsApp: 0613689781, reactie binnen 3 uur
Website: https://www.yellowbrick.nl/

21 gedachten over “Yellowbrick”

  1. Hallo,
    Klantnummer 1472270
    17 augustus heb k geparkeerd op de nieuwegracht in Utrecht ingelogd om 13.04 ben vergeten op stop te drukken.
    Ben er hooguit 60 minuten geweest, de parkeertijd is doorgelopen tot 11.55 uur.
    Nu wordt er 39,91 afgeschreven, Is daar nog iets aan te doen ?
    Vind het raar als voertuig de locatie verlaat dat die dan zelf niet afbreekt.

  2. Mijn kaart is stuk en weet niet hoe ik een andere krijg
    Ben bij de anwb geweest maar die wisten het niet.

  3. Ik had eerst problemen met de app, maar na de laatste update zijn die opgelost. Top service

  4. Sinds ik deze app heb, betaal ik niet meer teveel voor mijn parkeeracties. Maar belangrijker nog, ik krijg geen boetes meer!

  5. Top appie, handig inklokken, nummertje doorgeven, nummerbordje erbij en klaar. Ik gebruik hem iedere dag.

  6. Geachte heer/mevrouw, ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen bij het installeren van de app. Krijg nu problemen bij het installeren en dit had ik hiervoor niet. Hoor graag.

  7. Beste app op mijn telefoon! Snel, werkt altijd en uitstekend geprijsd. Vriendelijke groet, Bart

  8. Hoe kun je zonder YellowBrick leven, fantastische app, nooit een parkeerticket kopen, maar gewoon door!!! Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die een parkeerkaartje bij zon automaat kopen en ook nog in de rij gaan staan.

  9. Erg handig, hebruik hem voor mn werk en werkt super handig. Snel parkeren met mn autotje en geen gedoe

  10. Handige app, bevalt prima, wij gebruiken de app voor ons kantoor je kunt ook meerdere nummerplaten toevoegen zodat 1 iemand altijd kan inklokken. Handig en werkt erg makkelijk.

Plaats een reactie