Post NL Contact

PostNL bezorgd jaarlijks miljoenen brieven en pakketten in Europa. PostNL zet in haar dienstverlening graag een stap extra voor haar klanten, ook tijdens piekuren en onder alle weersomstandigheden. Of het nu gaat om naadloze e-commerce diensten of het regelen van een last-minute terugroep actie. PostNL en haar klantenservice staan graag voor u klaar. 

De klantenservice van PostNL is ingericht om uw vragen direct te beantwoorden. Zodra u de klantenservice via de website bezoekt heeft u keuze uit een aantal onderwerpen die u helpen met het beantwoorden van uw vraag. U vind hier bijvoorbeeld informatie over de verschillende tarieven van PostNL en de actuele kosten van postzegels, wat de algemene bezorgdagen en –tijden van PostNL zijn en wat de aanvullende services zijn voor het versturen van rouwpost. 

Voor informatie over uw eigen zendingen kunt u ook bij de klantenservice van PostNL terecht. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar wat er gebeurd als u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, is uw pakket niet bezorgd of wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Dan kunt u terecht op op de klantenservice pagina van PostNL. 

Openingstijden Post NL Contact

De klantenservice van PostNL is tijdens de lockdown ook gewoon open. U kunt de medewerkers van PostNL bereiken via een chatfunctie op de website van PostNL. U opent de chat door op de klantenservice pagina een onderwerp te kiezen en naar beneden te scrollen. Hier vind u een knop met contact opnemen. 

De klantenservice van PostNL is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 20:00. U kunt voor het snelste contact met een medewerker chatten of bellen tijdens openingstijden. U bereikt PostNL op telefoonnummer 088 – 22 55 624

Als u liever persoonlijk contact met een vertegenwoordiger of medewerker maakt dan kunt u het beste een PostNL servicepunt in de buurt bezoeken. De meeste servicepunten van PostNL zijn ook tijdens de lockdown in Nederland open. Het kan echter zo zijn dat het servicepunt bij u in de buurt afwijkende openingstijden hanteert. Kijk voor de actuele openingstijden naar het servicepunt bij u in de buurt door hier te klikken.

Locatie klantenservice 

Bent u op zoek naar een locatie die u kunt bezoeken om in contact te komen met PostNL, dan kunt u via de website bekijken welke PostNL punten er bij u in de buurt te vinden zijn. Veel punten zijn enkel ophaalpunten voor pakketten die via PostNL worden verzonden. Voor informatie over de status van uw pakket kunt u dus het beste de track & trace gegevens van uw zending controleren. 

PostNL servicepunten bieden in de meeste plekken in Nederland ook andere diensten aan die u mag verwachten van een postkantoor. Zo kunt u uw kenteken overschrijven en een voertuig op naam zetten, een anonieme OV-chipkaart kopen, een Kleine VISpas aanvragen en verpakkingsmateriaal als enveloppen, postzegels en doosjes kopen. Klik hier om alle servicepunten van PostNL bij u in de buurt te bekijken. 

Overige contactmogelijkheden

Naast een verzameling van informatie over diverse veelgestelde vragen biedt PostNL diverse manieren aan om in contact te komen met hun klantenservice. Zo kun je je vraag stellen aan Chatbot Daan. Als Daan uw vragen niet kan beantwoorden dan verbindt hij u door met een medewerker zodat u snel geholpen kunt worden. 

Als u liever met de klantenservice belt om een probleem te bespreken of een vraag te stellen dan kunt u tussen 08:30 en 20:00 ook telefonisch contact maken via telefoonnummer 088 – 22 55 624

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Tijdens de lockdown in Nederland heeft PostNL het bovengemiddeld druk omdat niet-noodzakelijke winkels de deuren tijdelijk moeten sluiten om het corona virus tegen te gaan. Servicepunten van PostNL waar je brieven en post kunt versturen en ophalen mogen wel open blijven. De meeste servicepunten van PostNL blijven dan ook open. Sommige punten hebben echter afwijkende openingstijden. Bekijk daarom altijd welk servicepunt bij u in de buurt open is voor u een PostNL punt bezoekt. 

Door de sluiting van niet essentiële winkels heeft PostNL het drukker met het bezorgen van pakketten van webshops. Door de drukte kan het daarom gebeuren dat uw kaart of pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Om actuele informatie over de status van uw pakket op te vragen adviseert PostNL om uw Track & Trace code te raadplegen.

Als u een servicepunt van PostNL bezoekt dan hanteren zij in de winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet niet om een mondmasker te dragen bij het ophalen of brengen van uw post en houd rekening met de 1,5 meter maatregel in de winkel die u bezoekt.

Lees Interacties

Geef een antwoord

Ingelogd als wordpress@infotradeklanten.nlUitloggen?

23 gedachten over “Post NL Contact”

  1. Goedemiddag,
    Ik kreeg een emailbericht van PostNL dat het pakket op 5 september wordt afgeleverd. Bij Track and Trace staat ook dat het pakket is ontvangen wat helemaal niet waar is. Dit blijkt ook uit de camerabeelden. Dus geen PostNL persoon bij ons voor de deur. Is dit een Scam ?

  2. IK heb afgelopen vrijdag 5 augustus een brief verstuurd naar mijn nichtje mevrouw Vermeulen

    Akkerwinde 67
    6663GD
    Lent.
    Die is nooit aangekomen, en nu weet ik ook waarom.
    Die brief was bedoeld voor haar vader die in Aruba woont, en omdat zij 50 jaar getrouwd zij eind augustus heb ik haar de kaart gestuurd met 50 euro erin.
    Nu weet ik dat ook de post alle brieven en kaarten scant, heeft het met het geld erin te maken of is er een andere reden dat nu deze kaart niet aan komt.
    Ik weet nu ook dat er vier kaarten voor mijn kleinkinderen niet aan gekomen zijn, dat is vorig jaar gebeurd voor de vakantie van de mijn kleinkinderen er zaten in alle vier de kaarten 5 euro, hoe kan het dat het geld voor de kinderen verdwijnen. Hun adres is
    pastoor van Erven straat 19 in Ommel.
    Nu weet ik ook dat geld versturen niet is toegestaan. Het spijt mij echt maar als dit geld is onderslagen vind ik het vreselijk en heb eigenlijk geen vertrouwen meer ook in de post.l

    Paul Stoffels zegt

  3. Goedemiddag post .nl

    IK heb afgelopen vrijdag een brief verstuurd naar mijn nichtje in Lent
    Akkerwinde 67
    6663GD
    Lent.
    Die is nooit aangekomen, en nu weet ik ook waarom.
    Die brief was bedoeld voor haar vader die in Aruba woont, en omdat zij 50 jaar getrouwd zij eind augustus heb ik haar de kaart gestuurd met 50 euro erin.
    Nu weet ik dat ook de post alle brieven en kaarten scant, heeft het met het geld erin te maken of is er een andere reden dat nu deze kaart niet aan komt.
    Ik weet nu ook dat er vier kaarten voor mijn kleinkinderen niet aan gekomen zijn, dat is vorig jaar gebeurd voor de vakantie van de mijn kleinkinderen er zaten in alle vier de kaarten 5 euro, hoe kan het dat het geld voor de kinderen verdwijnen. Hun adres is
    pastoor van Erven straat 19 in Ommel.
    Nu weet ik ook dat geld versturen niet is toegestaan. Het spijt mij echt maar als dit geld is onderslagen vind ik het vreselijk en heb eigenlijk geen vertrouwen meer ook in de post.l

  4. via de app ontvang ik gegevens over de post van mijn buren en in het kader van de privacy is dit niet wenselijk u kunt mij bellen 06 12 41 17 00

  5. telefonisch is klantenservice niet bereikbaar onder de aangegeven nummers.
    Hoe krijg ik wel contact met een medewerker?

  6. Hallo . Ik heb een brief vanuit Polen gestuurd, hier is het trackingnummer RR477775493PL en het was geadresseerd aan UWV Bijzondere Zaken Buitenland in Amsterdam 1040CC en helaas is deze zending niet aangekomen. helpen

  7. Goedemorgen,
    Wij hebben een kaart van U ontvangen ,hebben te weinig port betaald.
    Maar op de foto van het pakje is duidelijk te zien dat er een postzegelcode op staat.
    En op die datum hebben wij deze ook gekocht.
    Graag advies wat wij moeten doen.

  8. Kreeg een kaartje met het verzoek je te registreren, zodat je een bericht krijgt als je niet thuis bent bij het bezorgen van een pakje.

    Bij het registeren kom je 4 maal een cookiewall tegen die je niet kan weigeren, het is verboden bij de cookiewet.
    Ben er maar mee gestopt!

  9. Bij Post NL staat er klantenservice, dat woord kunt u wel begrijpen alleen per tel. te bereiken of via allerlei vragen waar die van jou nooit tussen staat.

Plaats een reactie