Post NL Contact

PostNL bezorgd jaarlijks miljoenen brieven en pakketten in Europa. PostNL zet in haar dienstverlening graag een stap extra voor haar klanten, ook tijdens piekuren en onder alle weersomstandigheden. Of het nu gaat om naadloze e-commerce diensten of het regelen van een last-minute terugroep actie. PostNL en haar klantenservice staan graag voor u klaar. 

De klantenservice van PostNL is ingericht om uw vragen direct te beantwoorden. Zodra u de klantenservice via de website bezoekt heeft u keuze uit een aantal onderwerpen die u helpen met het beantwoorden van uw vraag. U vind hier bijvoorbeeld informatie over de verschillende tarieven van PostNL en de actuele kosten van postzegels, wat de algemene bezorgdagen en –tijden van PostNL zijn en wat de aanvullende services zijn voor het versturen van rouwpost. 

Voor informatie over uw eigen zendingen kunt u ook bij de klantenservice van PostNL terecht. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar wat er gebeurd als u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, is uw pakket niet bezorgd of wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Dan kunt u terecht op op de klantenservice pagina van PostNL. 

Openingstijden Post NL Contact

De klantenservice van PostNL is tijdens de lockdown ook gewoon open. U kunt de medewerkers van PostNL bereiken via een chatfunctie op de website van PostNL. U opent de chat door op de klantenservice pagina een onderwerp te kiezen en naar beneden te scrollen. Hier vind u een knop met contact opnemen. 

De klantenservice van PostNL is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 20:00. U kunt voor het snelste contact met een medewerker chatten of bellen tijdens openingstijden. U bereikt PostNL op telefoonnummer 088 – 22 55 624

Als u liever persoonlijk contact met een vertegenwoordiger of medewerker maakt dan kunt u het beste een PostNL servicepunt in de buurt bezoeken. De meeste servicepunten van PostNL zijn ook tijdens de lockdown in Nederland open. Het kan echter zo zijn dat het servicepunt bij u in de buurt afwijkende openingstijden hanteert. Kijk voor de actuele openingstijden naar het servicepunt bij u in de buurt door hier te klikken.

Locatie klantenservice 

Bent u op zoek naar een locatie die u kunt bezoeken om in contact te komen met PostNL, dan kunt u via de website bekijken welke PostNL punten er bij u in de buurt te vinden zijn. Veel punten zijn enkel ophaalpunten voor pakketten die via PostNL worden verzonden. Voor informatie over de status van uw pakket kunt u dus het beste de track & trace gegevens van uw zending controleren. 

PostNL servicepunten bieden in de meeste plekken in Nederland ook andere diensten aan die u mag verwachten van een postkantoor. Zo kunt u uw kenteken overschrijven en een voertuig op naam zetten, een anonieme OV-chipkaart kopen, een Kleine VISpas aanvragen en verpakkingsmateriaal als enveloppen, postzegels en doosjes kopen. Klik hier om alle servicepunten van PostNL bij u in de buurt te bekijken. 

Overige contactmogelijkheden

Naast een verzameling van informatie over diverse veelgestelde vragen biedt PostNL diverse manieren aan om in contact te komen met hun klantenservice. Zo kun je je vraag stellen aan Chatbot Daan. Als Daan uw vragen niet kan beantwoorden dan verbindt hij u door met een medewerker zodat u snel geholpen kunt worden. 

Als u liever met de klantenservice belt om een probleem te bespreken of een vraag te stellen dan kunt u tussen 08:30 en 20:00 ook telefonisch contact maken via telefoonnummer 088 – 22 55 624

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Tijdens de lockdown in Nederland heeft PostNL het bovengemiddeld druk omdat niet-noodzakelijke winkels de deuren tijdelijk moeten sluiten om het corona virus tegen te gaan. Servicepunten van PostNL waar je brieven en post kunt versturen en ophalen mogen wel open blijven. De meeste servicepunten van PostNL blijven dan ook open. Sommige punten hebben echter afwijkende openingstijden. Bekijk daarom altijd welk servicepunt bij u in de buurt open is voor u een PostNL punt bezoekt. 

Door de sluiting van niet essentiële winkels heeft PostNL het drukker met het bezorgen van pakketten van webshops. Door de drukte kan het daarom gebeuren dat uw kaart of pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Om actuele informatie over de status van uw pakket op te vragen adviseert PostNL om uw Track & Trace code te raadplegen.

Als u een servicepunt van PostNL bezoekt dan hanteren zij in de winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet niet om een mondmasker te dragen bij het ophalen of brengen van uw post en houd rekening met de 1,5 meter maatregel in de winkel die u bezoekt.

Lees Interacties

Geef een antwoord

Ingelogd als wordpress@infotradeklanten.nlUitloggen?

23 gedachten over “Post NL Contact”

  1. I have a thing come from EG be a number EJ201636479GE , but it has not arrived now, can I know the reasons ?

  2. I have a thing come from EG be a number , but it has not arrived now, can I know the reasons ? I try call but not work

  3. Hallo, laat me weten waar mijn pakket is? Het zou zaterdag bezorgd worden en ik wacht nog steeds. Track & trace-/ Afhaalcode 3S NUHH 5404 91135.
    Met vriendelijk groet
    Katarzyna Ploska

  4. mijn gsm geeft aan registratie simkaart mislukt . heb ik nu een nieuw kaart nodig

  5. Wat een slechte klantenservice,je krijgt diverse tel.nummers en met geen enkele contact.
    Deze week 12 krijgen de buren onze post en wij weer van twee adressen verderop ,de bezorger kent geen verschil tussen 1,3,en 7.

  6. Bonjour monsieur

    le 24 novembre 2021 , je vous ai fait parvenir des jumelle LEICA ULTRAVID 8X32 HD pour réparation .

    Les jumelle sont partis au SAV du Portugal daprés les informations reçus .

    J’ai Payer les frais de recherches de75 euros comme convenu, et encaisser le 25 1 2022

    Depuis ce jour je n’ai toujours pas de nouvelles des jumelles que j’attends avec impatience ,je travaille avec

    Cela fait maintenant 9 semaines qu’il sont chez vous .

    Je vous demande de me faire parvenir au plus vite mes LEICA

    Cordialement

  7. Goede dag met p f rusbach uit bergen op zoom er zou gisteren avond een erzending komen van medi riva tussen 6 en 8 uur er kwam niks we keken gisteren avond op de pc maar stond op dat het om 8.35 uur dat het geleverd was maar we hebben niks gezien hoe moet het nou verder we hebben bij de buren aan gebeld maar daar was ook niks en ik moet maandag dat spul gaan gebruiken ik weet het niet er is ook niet aangebeld en hebben de deur niet open kunnen maken kunnen jullie mijn vandaag nog bellen misschien kunnen jullie dechauffeur achter halen ik weet me geen raad bel me alsjebliefd vast bedankt

  8. Wij wonen in een nieuwbouwappartement.
    Sommige bezorgers kunnen ons adres niet vinden, waardoor het pakket teruggestuurd wordt. Als reden wordt dan aangegeven dat de ontvanger niet is aangetroffen. Nu staat ons adres op Google Maps wel helemaal aan het andere einde van de straat, maar je kan ook verder kijken dan je neus lang is. Zeker als je op de door Google aangewezen plek geen woningen ziet.
    Op de kaart van de ANWB staat het wel goed.

    Trouwens de bezorger van PostNL, die overdag komt, weet ons almaanden wel te vinden.

  9. Goedemiddag
    Ik heb een vraag, wij hebben een een abonnement bij jullie. We zijn hier tevreden over. Hebben altijd goede wifi. Nu sinds kort hebben we Videoland genomen. We hebben nu vaak het probleem dat we die niet kunnen opstarten en dat het scherm zwart wordt. Het enige wat we dan kunnen doen om het te openen is de media box uit te zetten en opnieuw opstartten. Dit lijkt ons niet de bedoeling. Wat kunnen we hier aan doen? Of jullie op afstand?

    Ik hoor het graag
    Vriendelijke groet
    Maud Bruijns

Plaats een reactie