KPN Contact

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN contact

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

82 gedachten over “KPN Contact”

  1. Ik had een vraag
    Koop mijn boodschappen bij jumbo in Baarle nassau
    Daar je kunt sparen voor een spencer
    Vraag ik beleefd om zegels omdat ik er nog 4 moest hebben was mijn kaart vol zeggen ze de actie is voorbij kijk ik op mijn zegelboekje loopt dit tot 6 december dus jammer nu heb ik niet zo,n hoofdspencer ja en we hebben toch telkens voor meer dan 50 euro aan boodschappen dus 2 weken geen zegels eerst waren ze op en nu de Katie afgelopen zei ze hoe kom ik nu nog aan 4 zegels jammer toch b vb dank mevr van Sas Alphen

  2. Ik ben klant bij ziggo. Kreeg gisteren avond bezoek aan de deur van twee van jullie medewerkers met de vraag of ik niet liever naar kpn overstap. Nadat ik de heren vertelde dat ik bij ziggo blijf kreeg ik de reactie of ik een tatoeage van ziggo in mijn nek had en daarom aan ziggo vast zat. Ik ben een vrouw van 53 en heb geen tatoeages en heb jullie medewerkers nog een fijne avond gewenst en het gesprek beëindigd. Was met stomheid geslagen en ben nog nooi zo door iemand aangesproken en vond dat ik dit aan jullie moest melden.

  3. abominabel slecht. ik heb 2 vragen . ik heb eerst 2 uur in de wacht gestaan zonder een antwoord daarna naar de kpn winkel in haarlem gereden maar die seggen mij niet te kunnen helpen ik zou dusweer uren inde wacht moeten staan. mijn vragen zijn:: wij hebben sinds 2 weken een aansluitingop glasvezel de kpn is langs geweest en de modem aangesloten maar mujn telefoon is hier niet op aangesloten die staat nog op de kabel. ook heb ik om mijn tv aan tesluiten 2 kastjes nodig WAT MOET IK DOEN?

  4. er is post gekomen op adres Hartweg 1 van liander KPN B.V KOPS-KV. Gebruiken jullie ons adres? Horen wij dat niet te weten?? Fam. Koopman Droog. 0226421989, graag tekst en uitleg hierover. omaliek@kpnmail.nl

  5. Mijn Wify of internet valt tig keer per dag uit, hoe kom ik daarvan af?, bij de KPN hebben ze het al tig keer reset maar dat help geen donder met een half uur is het weer zo, en moet met Wify weer verbinding maken, wat is de oplossing????
    W. van der Wal, v Haersoltestrjitte 28, te 8855 CW Sexbierum 0517-591531

  6. Geachte KPN-Directie,

    Wat is uw verklaring voor de prijs van mijn mobielabonnement verhoging van 8,9 %.. (Nu € 10,14 was € 9,31)
    Volgens uw gegevens is de maximale inflatiecorrectie 5,8 %.

    Hoogachtend,
    G.J.Jansen

  7. Ongeveer 2 weken geleden ben ik door monteurs van KPN op glasvezel aangesloten. Toen de monteurs wegwaren merkte ik dat andere apparaten dan mijn computer (heb geen tv abonnement) geen verbinding meer hadden met wifi: mijn printer en chromecast. Ben er lang mee bezig geweest deze weer op het nieuwe netwerk van WiFi aan te sluiten. Lijkt mij handig als de monteurs bij de klant informeren of er nog andere wifi aansluitpunten in huis aanwezig zijn. Daarnaast is de nieuwe router verplaatst, in plaats van de meterkast naar de woonkamer. Hierdoor lijkt het signaal op de eerste verdieping veel minder sterk dan het was, wifi valt regelmatig weg. Ik heb de router hoger op gehangen wat wel wat helpt maar zeker nog niet zo is als voor de overgang naar glasvezel. Al met al ben ik er niet op vooruit gegaan en heb aardig wat uurtjes zitten prutsen om de andere apparaten dan mijn computer weer op wifi aan te sluiten. Niet iets waar ik op zat te wachten, kabel werkte prima.

    Met vriendelijke groet,
    JWN de Koning
    Stadhouderslaan 122
    3761 EP Soest

  8. Ik ben niet tevreden over de service voor het maken van een nieuwe afspraak voor de glasvezel. Ten eerste heb ik twee keer moeten bellen voor een nieuwe afspraak waarbij ik beide keren meer dan 45 minuten heb moeten wachten om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Ten tweede wordt de telefonisch gemaakte afspraak niet nageleefd. Na de eerste telefonische afspraak komt er niemand opdagen. En na de tweede telefonische afspraak wordt er een dag later dan afgesproken opgedaagd. Hierdoor is er weer geen contact gemaakt en is er tot twee keer toe thuis gezeten te wachten op iemand van jullie, terwijl niemand uiteindelijk kwam. Jullie service vind ik gelijk aan nul en is waardeloos. Ik ben jarenlang klant maar op deze wijze ben ik van plan te stoppen bij jullie.

  9. Beste Heren / Dames

    Op 6 oktober in de avond contact gehad met KPN
    Het ging over de TV,via de kabel.
    Wij zijn ruim 1 uur bezig geweest,oa met snoeren en kabels.
    Later op de avond had ik weer beeld.

    Bij deze wil ik de medewerker ( vrouw ) bedanken.
    Zij was super vriendelijk en geduldig.
    Met vriendelijk groet
    Tilly Boeren

  10. mijn mobiele telefoon is geblokkeerd door

    opzeggenbij.nl ik kan dus niks meer bellen

Plaats een reactie