KPN Contact

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN contact

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

82 gedachten over “KPN Contact”

  1. Slechte ervaring, 10 min. In de wacht en dan in gesprek graag naar mij bellen

  2. Goedemorgen.
    gisteren kregen wij een e-mail van K.P.N. toegestuurd voor het maandbedrag van onze buurman Dhr. J van Dijk.
    Vrij recent ben ik heel vaak met u in contact geweest, bij hem is alles van Pretium en Ziggo overgezet naar K.P.N.
    Bij u zo vaak uitgelegd dat buurman geen internet heeft dus ook geen e-mail
    Wij zijn gebeld door een Mevr. van uw bedrijf , bij haar voor de zoveelste keer uitgelegd dat buurman 87 is niet alles meer weet, voor hem heb ik alles overgezet naar uw bedrijf met haar afgesproken dat de kosten rechtstreeks van zijn
    rekening worden afgeschreven en dat ons e-mail adres niet meer gebruikt zou worden. U moet met elkaar eens leren luisteren, wij worden zo langzamerhand hier heel verdrietig van. Alstublieft los dit op. het klant no. van dhr. van Dijk is
    9092791662 hij woont op Meent no. 11 9331 ea in Norg

  3. Abonnement nummer 20000006114143
    Ik heb regelmatig 10x per dag ongeveer 3 seconden een volledig zwart beeld op de tv.
    Ook valt het wifi netwerk regelmatig uit.

    Wat gaat kon hier aan doen?

  4. Ik weet mijn pukode niet nou doet mijn telefoon niet meer kan u daar mijn mee helpen A.U.B

  5. Ik heb ‘vorige week n storing gemeld van dhr entius platte ven 91 te nrd scharwoude
    Ik heb daarvoor van maandag tm donderdag heel veel moeten bellen en stond daarbij minutenlang in de wacht
    Nu is mijn tel rekening €60.00 hoger dan normaal
    Graag zou ik dit geld in ’t abonnement van mijn vader in mindering willen zien
    Het is toch niet normaal dat ik voor ’n 202 jarige vader zoveel extra kosten moet maken graag zie ik ’n positief antwoord tegrmoet

  6. Wij werden zondag 5 september lastig gevallen door. medewerkers van jullie is dit normaal?

  7. Bij klantenservice doen ze hun best maar de service van KPN is om te huilen!!
    Al langer dan 7 maanden bezig voor aanvraag van glasvezel aanleg bij een nieuwbouwwoning!
    Gegevens kloppen niet, Krijg het niet voor elkaar om dit goed te krijgen. Het voelt alsof ik van kastje naar muur wordt gestuurd. (dames van klantenservice doen denk ik hun best hoor.
    Mijn verzoek is om de projectleider Harald te spreken om duidelijkheid te krijgen maar daar krijg ik geen mogelijkheid toe.
    Ik voel me niet serieus genomen en niet gehoord.

    Het is te triest voor woorden…

  8. Ik heb een vraag waarom is mijn maandelijks bedrag van € 57,60 ineens naar € 68,21 gegaan ,ik begrijp dat niet zou graag uitleg hierover willenn

  9. Wil een klacht indienen over tv en internet.Die ligt er voor de zoveelste keer uit.En kunnen er geen gebruik van mamen.Vaak dat we ook geen tv kunnen zien op een avond.Dan moeten we paar keer zeppen of modus aan en uit zetten.Stekkers op elkaar.En tv ontvanger opnieuw op starten.Erg vervelend.Daarom willen we deze mnd ook niet het volle bedrag gaan betalen.Dit komt vaak voor.Hoe lost U dit op?

Plaats een reactie