KPN Contact

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN contact

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

82 gedachten over “KPN Contact”

  1. Goedemiddag, Ik zou gisteren om 2 uur gebeld worden, i.v.m. een klacht die ik heb over mijn tv.
    Maar dat is niet gebeurt.
    Jammer.
    Niet belangrijk genoeg.
    Groetjes Harrie,

  2. Hallo poosje terug tel contact gehad 2x. Nog steeds valt mijn tv steeds uit dus wil nu nieuwe kastjes en ander moet ik verplicht andere provider zoeken Meagere weide 23 9003 mg Warten

  3. goede avond ik ben niet te vreden over mijn internet elke keer storing
    kan het aan het kastje liggen ik heb pas glasvezel maar ben niet te vreden
    ik hoor graag van uw
    b v d groeten Frank

  4. Beste,
    Heb een vraag
    Thuis heb ik een wifi box v 10
    Nu wil ik hierbij een wifi versterker op aansluiten .
    Nu zag ik een paar versterker op uw website maar er staat niet bij hoever het bereik is van de versterkers
    Heb een gebouw op 10 m van mijn woning staan en heb hier geen bereik.
    Met een versterker misschien wel.
    Zou mij hierin kunnen adviseren

    Bijvoorbaad mijn hartelijke dank en m.v.gr van
    Albert paulusma

  5. De klantenservice van de KPN is niet te bereiken. Er werd eerst gezegd dat er niet met bandjes wordt gewerkt. Ik heb alleen maar bandjes gehoord. Niemand aan de lijn gehad. De wachttijd was verder 12 tot 15 minuten. Jammer van de goede ervaring met KPN. Het geluid van mijn TVvalt nog steeds uit, ondanks resetten.

  6. k had een “alles in 1” abonnement bij KPN met klantnummer 1010682458. Ik wilde overschakelen op Hussel en mijn vaste telefoon afschaffen.
    Op 5 november 2021 heeft een kpn monteur bij mij in huis geprobeerd mijn WiFi te verbeteren door de apparatuur voor 100 mb te installeren. Dit bleek niet mogelijk, tenzij een aparte kabel zichtbaar vanaf de voordeur beneden langs de trap en door de woonkamer getrokken werd. Hierover heeft de monteur ook telefonisch overleg met Kpn gehad.
    Ter plekke besloten we dan maar de huidige 50 mb WiFi te behouden.
    Nu vraag ik mij af, of de huidige facturering juist is, aangezien ik nog steeds hetzelfde bedrag betaal als voorheen met “alles in1” en dus ook de vaste telefoon lijn erbij.

  7. Goedemiddag. Vandaag ik wilde mijn dienst opzeggen. Ik wil mijn mening veranderen.
    Ik verander de leverancier vanaf 1 maart. de nieuwe leverancier zal alles voor me doen. de groeten
    Jonatan Lajs

  8. Hoi ik hep boos boos boos dat niet zeggen dat 2 jaar nee 2 jaar 4 maat ik hep kontakt van 2 jaar er war niet zeggen 2 jaar én 4 maat ik boos ik laat mensen zeg niet naar kpn kontakt op niet groetjes

  9. Slechte service je krijgt alleen nog computer aan de lijn en dat is nog ZOEKEN.
    Zijn er problemen dan moet daarvoor ook nog betalen klant betaalt voor een goed produkt.
    Er is mij belooft na door meting er vermoedelijk een monteur moest komen dit was aflopen woensdag de dame heeft alles genoteerd, werkte donderdag niet en zou mij vrijdag terug bellen dus geen terug melding.
    Deze klacht loopt al meer dan twee jaar komt een nieuw modem en kort tij is het weer hetzelfde.
    De telefoon open zetten en in het gesprek gaat het geluid op en neer soms niet meer verstaanbaar.
    Wanneer als ik bel is een mens spreken en niet tegen een computer die begrijpt het niet.
    Verwacht dat de klacht korrekt verholpen kan worden. Ik wacht op u antwoord.

Plaats een reactie