KPN Contact

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN contact

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

82 gedachten over “KPN Contact”

  1. Gisteren heb ik een videobellen afspraak gemaakt.
    Ik heb een half uur achter mijn pc gezeten.
    Wachtende op een telefoontje.

    Helaas! Telefonisch bellen naar klantenservice was ik niet direct aan de beurt.
    De kosten daarvoor zijn 1 euro per minuut + de normale belkosten.

    Al met al zeker niet de service die ik verwacht van kpn.

    Dan hier mijn vraag maar stellen:
    Delta gaat in mijn dorp wellicht glasvezel leggen. Ik heb van U een brief gekregen of ik nog tevreden ben met KPN. Ik ben al jaren trouwe klant dus ja.

    Mijn vraag: Als Delta glasvezel legt in mijn dorp neem ik aan dat U geen glasvezel meer gaat leggen omdat dat voor U niet rendabel is. Als vervolgens U via Delta toch een glasvezel verbinding aanbied neem ik aan dat de aansluiting gratis is.

    Het risico is dat U als KPN misschien wel nooit via Delta een glasvezel verbinding gaat aanbieden. Blijven voor mij de aansluitkosten, die niet gering zijn, als een kostenpost over als ik over wil stappen.

    Juist bij de afronding van dit bericht belde de KPN medewerker. Excuus aangeboden omdat het druk was in de winkel. Heb daarvoor wel meer dan een half uur moeten wachten. Dit terwijl de communicatieblokken ook een half uur zijn.

    Antwoord op mijn vraag voor glasvezel is dat er voorlopig geen glasvezel gepland is in mijn omgeving. En wellicht het nooit meer rendabel wordt om dit te doen voor zo een klein dorp. Moet bij mezelf te rade. Ben nu al sinds 1989 trouwe klant bij U maar vanwege deze reden zal ik wellicht overstappen op glasvezel via een concurrent. Wellicht verliest U alle trouwe klanten van KPN in kleine dorpskernen daar U nog geen overeenkomst hebt gesloten met DELTA. Graag een tegenreactie om mijn bericht m.b.t. tot al mijn gestelde vragen en opmerkingen. Ik heb tot max 30 Maart om te beslissen.

  2. Mijn ervaring is zeer slecht. k heb 2 opwaardeerbonnen gekocht van 30 euro per stuk, 1 bon werkt maar bon 2 werkt niet. Heb diverse keren geprobeerd bij KPN contact te krijgen maar dat lukt van geen kant. Ik ben 82 jaar en had graag of 30 euro retour of mijn telefoonnummer met 30 euro verhoogd
    Hopende dat er gereageerd wordt op vorenstaande geef ik mijn mobiele nummer op
    Bij voorbaat dank..

  3. On mijn webmai staat sinds kort een map ‘Mijn mappen’ met daaronder een pad dat verwijst naar de C-schijf op mijn laptop. De map bevat ook nog allerlei. Daaronder nog andere mappen die ik nooit eerder heb gezien. Hoe kom ik van deze overbodige configuratie af?

  4. 40105735849 Ik ben een klant

    Ik heb een telefoon gekocht en een kaart gekregen

    Ik betaal bijna 200 euro voor de eerste keer

    Ik heb net een factuur gekregen van 78 euro

    Kan iemand mij vertellen waarom ik zoveel betaal?

    Ik gebruik alleen de telefoon

    Peter

  5. Goedemorgen,

    Mijn factuur voor mijn mobiele abonnement klopt inmiddels 3 maanden niet. Vanaf januari 2022 krijg ik te weinig korting. Hierover heb ik inmiddels 2 keer gebeld, in januari en in februari. Dit zou opgelost worden, maar nu in maart weer niet de juiste korting gekregen.
    Kan dit even nagekeken worden, en opgelost worden.
    Hoor graag van u

  6. Goeden middag,

    Ik ben al jaren contactpersoon met kpn, ondanks dat we niet veel contracten meer actief hebben door o.a. aanbestedingen. Het contractnummer is me ontschoten en kan ik niet terugvinden omdat ik al een poosje geen mobiel meer doe en waarschijnlijk al heb vernietigd. Graag zou ik een andere contactpersoon op willen geven voor onze organisatie en dat is;

    Naam: Aad Schilperoort Kuiper

  7. Heden ontving ik de factuur voor mijn abonnement voor janauri 2022.
    Om de details van de factuur te kunnen bekijken moet ik inloggen op mijn kpn.
    Ik heb dat nooit eerder gedaan en beschik derhalve ook niet over een wachtwoord. Als ik mijn e-mail adres intyp om een wachtwoord toe gestuurd te krijgen wordt aangegeven dat mijn e-mail adres niet wordt herkend,,. KPN stuurt mij notabene maandelijks een rekening oo dit adres.
    Waarom maakt KPN het zo onnodig ingewikkeld om een factuur te kunnen inzien.
    Deze vorm van dienstverlening stinks.

  8. Sinds een week of 2 klant van KPN, tot nu toe alleen maar storing of slechte verbinding. De tv verbinding is al dagen slecht en de afstandsbedieningen zijn goedkoop en reageren slecht
    Tot nu toe dus nog geen goede ervaring
    Hopen dat KPN snel komt met een goede service, anders weer snel terug naar Ziggo

  9. Zeer slechte ervaring met zo,n groot bedrijf als jullie , je wordt van het kastje naar de muur gestuurd of elke keer door verbonden en zeer lange wachttijden .

  10. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden.!
    Heb de handleiding gelezen – geresset – een oude telefoon geprobeerd, maar het blijft dood!
    Hopelijk kunnen jullie me dan uit de brand helpen.

    Intussen bedankt.

    Net vriendelijke groet,

    Mw. R. Eimers

Plaats een reactie