Ziggo

Ziggo is de grootste kabeloperator van Nederland. Zij leveren sinds 2007 digitale televisie, telefonie en internet aan particuliere en zakelijke klanten. De klantenservice is bereikbaar voor verschillende problemen. Zo kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor hulp bij installatie en storingen maar ook voor informatie over abonnementen, facturen of het overstappen van provider en de bijbehorende overstapservice van Ziggo. 

Voor het uitbreiden van uw abonnement of meer informatie over de diensten van Ziggo kunt u contact maken met de klantenservice. U kunt er ook voor kiezen om het antwoord op uw vraag op de website van Ziggo te zoeken. U kunt hiervoor op het kopje klantenservice klikken of u kunt uw vraag in de community opzoeken. Ziggo heeft hier een database met meer dan 65.000 topics beschikbaar gesteld met meer dan 625.000 reacties. Zit het antwoord op uw vraag er niet tussen? Dan kunt u via onderstaand telefoonnummer direct contact maken met de klantenservice van Ziggo. 

De website van Ziggo is erg uitgebreid als het gaat om het oplossen van storingen, antwoorden op vragen over hun diensten en producten en meer. Als uw storing of vraag niet opgelost of beantwoord kan worden via de website dan kunt u voor het snelste contact het beste met de Ziggo klantenservice bellen. 

Openingstijden Ziggo klantenservice

Op de website van Ziggo worden de meest voorkomende problemen per dienst op een rij gezet. Heeft u bijvoorbeeld geen internetverbinding meer, staat er een foutcode op de televisie of heeft u uitleg over uw factuur nodig? Dan kunt u de antwoorden op dergelijke vragen vinden op de contactpagina van Ziggo. 

Heeft u hulp van een medewerker nodig bij het oplossen van uw probleem? Dan kunt u de servicelijn bellen. De servicelijn is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 en is tegen gebruikelijke belkosten bereikbaar via telefoonnummer 0900-1884. Als u een mobiel abonnement van Vodafone of een vaste telefoonaansluiting van Ziggo heeft dan kunt u gratis naar 1200 bellen om contact te maken met de klantenservice. 

Locatie klantenservice

Sinds de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo kunt u bij beide winkels terecht voor al uw vragen over de diensten die u via Ziggo of Vodafone heeft afgesloten. De medewerkers van Ziggo staan voor u klaar in Ziggo en Vodafone winkels, de Ziggo klantenbalies en in de Media Markt om al uw vragen te beantwoorden en advies te geven over hun diensten en producten. Bekijk hier alle verkooppunten van Ziggo/Vodafone. 

Tijdens de lockdown hanteren de fysieke winkels van Ziggo, Vodafone en Media Markt aangepaste openingstijden. Lees snel verder voor meer informatie. 

Overige contactmogelijkheden

Naast de mogelijkheid om medewerkers in de winkel te bezoeken of te bellen kunt u ook op twee andere manieren contact maken met de Ziggo klantenservice. 

  1. Chat via de Ziggo website. 
  2. Mail via het contactformulier. U kunt bij spoedvragen kiezen voor een reactie binnen 72 uur. Voor vragen die minder prioriteit hebben kunt u kiezen voor een reactie binnen een week

De chat is tijdens extreme drukte vaak niet bereikbaar voor snelle antwoorden. U kunt de klantenservice wel bereiken per contactformulier en bij dringende vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Om snel contact met de klantenservice te maken is bellen altijd de beste optie. Als u uw abonnement bij Ziggo wilt opzeggen, dan moet u telefonisch contact maken.

Afwijkingen tijdens de lockdown 

Ondanks de aangescherpte maatregelen tegen het coronavirus wil Ziggo haar klanten blijven ondersteunen. Hierdoor kunt u ook op persoonlijke ondersteuning rekenen tijdens de lockdown in Nederland. U kunt bij alle winkels van Ziggo terecht met uw servicevragen. Om diensten of producten te bestellen kunt u terecht op de website van Ziggo. Als het niet lukt om online een bestelling te plaatsen dan kunt u dit ook telefonisch doen. 

De fysieke winkels van Ziggo zijn tijdens de lockdown open tussen 10:00 en 16:00. U kunt in de winkel geen producten of diensten bestellen maar als u liever naar de winkel gaat om informatie in te winnen dan staan de medewerkers van Ziggo graag voor u klaar. In de winkel wordt er rekening gehouden met de corona maatregelen om klanten en medewerkers zo veilig mogelijk te houden. Vergeet uw mondmasker niet te dragen en in de winkel 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

141 gedachten over “Ziggo”

  1. Geen nr.meer te vinden,app lukt ook niet svp normaal klantenservice nummer!!!

  2. Ik ga overstappen omdat ik niet tevreden ben, constant geen wifi en amper te bereiken

  3. Zeer tevreden met het regelen van de antenne die nodig was om radio-ontvangst
    weer goed te maken.👍

  4. Wat een puinhoop maken jullie van de omzetting naar digitale radio. Oudere mensen die graag naar de radio luisteren kunnen niet zelf de bekabeling omzetten. Monteur via Ziggo ja betalen maar + digi kastje en materialen zit je al gauw boven de 10o euro. Slechte zaak. Heb zelf het kastje teruggezonden geen wifi verbinding met router mogelijk!

    Ziggo ga zo door!

  5. Beste Mensen
    Waarom hebben jullie een telefoon nummer 09oo 1884 .Ik wil gewoon iemand spreken .Je wordt niet doorgebonden
    Iederee keer al die verhalen wat de mogekijkheden zijn.Jullie verdienen er goed aan.
    Ook het 1200 nummer kwordt je weer
    naar het bandje gewezen.
    Ik had maar 1 simpele vraag,
    Wel een aardige meneer aan de lijn of ik tevreden was.Hij heeft voor mij nog wat aanpassingen gedaan.
    Ik zou nog over 1vraag nadenken.
    Dat is ook de reden om klanten te verliezen het bereik is slecht er is geen bereik.
    Ik heb het te doen met de mensen die geen computer hebben of oude mensen.
    Ik wil gewoon belllen vroeger kon dat wel .
    Jullie zeggen goeie service doe er wat aan voor je klanten.
    Ik wil hier graag een raktie op.
    mvg Mevr A. de Kiefte

  6. Als men bedenkt dat het grootste provider denkt te zijn is het verduiveld moeilijk om contact te leggenbuiten telefoon, vermoedelijk te groot geworden en dan gaan meestal de contacten via een computer programma en dat is voor mij net zo moeilijk als een storing trachten op te heffen omdat vermoedelijk het kastje waar de programma’s lopen verouderd is of in ieder geval regelmatig storingen geeft of er helemaal mee op houdt, moet weer hulp van onze zoon inroepen die het op een of andere wijze opnieuw de programma’s er op krijgt omdat hij dat ook al eens mee gemaakt en een andere weg gekozen heeft. Wij hebben Cisco met opname mogelijkheid maar dat zegt u natuurlijk veel meer dan mij. Zou graag willen weten wat er eventueel aan te doen is.
    W.A.Roseboom

  7. Op 28/9/2021 ontvingen we een aanbod om ons pakket te wijzigen (klantnummer: 8088523)). Wij hebben het aanbod goed bekeken. Onze conclusie: voor ons is het huidige pakket tegen de huidige prijs optimaal. Wij hebben dus niet de behoefte op uw aanbod in te gaan. Wij hopen dat deze melding op de goede plaats komt. Rechtstreekse communicatie met de heer Robert Clements bleek niet mogelijk.
    Met vriendelijke groet
    E J Peelen

  8. Waarom moet ik de klantenservice bellen als ik toch niemand aan de lijn krijg ook nadat alle opties zijn opgenoemd.
    Super vervelend en niet klant vriendelijk

  9. Vele malen wordt ik benaderd door Ziggo over aanbiedingen. Je al je gegevens weergeven.
    Allerlei mooie beloften worden ja aangeboden.
    Is dit wel juist of is dit fishing of andere onjuiste berichten???
    In afwachting van uw reactie.
    Met vriendelijke groet.
    mw, J.H. Hilgerdenaar-Kippers.
    klantnummer; 11305422

  10. Toen we hulp van ziggo nodig hadden en ik dat telefonisch aanvroeg was de reactie dat ze 5 meter kabel zouden opsturen.Ik zei dat het veel meer dan 5 meter moest zijn en toen kreeg ik te horen dat ik dat dan zelf moest inkopen.Wij kochten toen voor 35 euro kabel en het bleek de verkeerde te zijn (was internet kabel)Na weer bellen kreeg ik te horen dat dat helemaal niet nodig was;de monteur had altijd kabel in de auto.
    Zulke informatie mag dus niet voorkomen.Ook werd er gevraagd of we een agressieve hond hadden en nog enkele idiote vragen
    Vandaag is door een monteur alles naar tevredenheid opgelost,maar toch geen goede indrukvan ziggo service

Plaats een reactie