KPN

KPN is wereldwijd leverancier van telecommunicatie en ICT diensten. Zo bieden zij vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan voor consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN volledige telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN biedt haar diensten wereldwijd via diverse operators aan en om deze reden is het belangrijk dat de klantenservice van uitstekende kwaliteit is.

Bij het bezoeken van de klantenservice op de website van KPN kunt u kiezen uit diverse onderwerpen zoals mobiele telefonie, internet, televisie, vast bellen, administratie en andere producten. Als u het onderwerp van uw vraag heeft gekozen dan opent er een snelle antwoorden lijst waarin u het antwoord op uw vraag misschien wel kunt vinden. Als uw vraag niet tussen de snelle antwoorden staat dan kunt u op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” klikken. 

De meest voorkomende vragen worden uitgebreid op de website van KPN beantwoord, maar soms is het noodzakelijk om een medewerker te spreken. In dat geval kunt u het beste met KPN bellen.

Openingstijden KPN klantenservice

De klantenservice van KPN is voor storingen, technische vragen, diefstal of verlies van je mobiele telefoon 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Voor alle andere vragen staan de medewerkers van KPN tussen 08:00 en 22:00 voor u klaar. 

U kunt de klantenservice van KPN bereiken door telefonisch contact te maken. Als u liever contact maakt via chat dan kunt u de chat openen om snel contact met een medewerker van KPN te maken. U kunt uw vraag in 1 bericht stellen aan de digitale assistent. Als deze geen antwoord op je vraag kan vinden dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar een medewerker die je verder kan helpen.

Locatie KPN klantenservice

De klantenservice van KPN staat ook nu voor u klaar in fysieke winkels. De fysieke winkels van KPN zijn op dit moment geopend op afspraak en u kunt niet voor alles de winkel inlopen. De winkels van KPN kunt u door het hele land vinden. Per winkel wijken de openingstijden af. Bekijk daarom altijd eerst de actuele openingstijden van een winkel bij u in de buurt voor u naar de winkel gaat. Klik hier om een KPN winkel bij u in de buurt te vinden. Lees verder om meer te lezen over de afwijkingen tijdens de lockdown.

Overige contactmogelijkheden

Om de klantenservice van KPN te bereiken heeft u meerdere mogelijkheden. De website van KPN geeft de mogelijkheid om uw vraag op te zoeken door een zoekbalk te tonen. Typ uw vraag in en er verschijnt een verzameling van artikelen die mogelijk antwoord geven op uw vraag. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden dan kunt u uw vraag ook stellen in het forum van KPN. 

  • Online database met antwoorden op de meest gestelde vragen beschikbaar
  • U kunt uw vraag stellen op het forum met meer dan 129.000 topics en 818.000 antwoorden van leden van het Forum Team van KPN en behulpzame klanten
  • Bezoek in de winkel is beperkt mogelijk op afspraak 
  • Direct contact met de klantenservice van KPN via chat
  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice van KPN via 0800-0402 

De snelste en makkelijkste manier om contact te maken met de klantenservice van KPN is via chat of telefoon. Als u liever zelf op onderzoek uit gaat dan biedt de website van KPN voldoende mogelijkheid om uw probleem met hun diensten en apparaten zelf op te lossen. Tijdens de corona crisis is het doorgaans drukker op de klantenservice dan u gewend bent. Het forum en de database van KPN kunnen, zeker nu, in de meeste gevallen snel uitkomst bieden voor veelvoorkomende problemen. 

Afwijkingen tijdens de lockdown

Tijdens de lockdown in Nederland is een beperkt aantal KPN winkels geopend op afspraak. U kunt enkel een afspraak maken voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels van KPN dient u rekening te houden met aangescherpte maatregelen tegen het corona virus waaronder het dragen van een mondmasker en het houden van 1,5 meter afstand. 

Als u in tijden van corona liever geen winkel bezoekt maar wel graag het gezicht van een medewerker ziet, dan heeft KPN de mogelijkheid om afspraak te maken met een medewerker van de klantenservice. De afspraak verloopt via videobellen zodat u uw huis niet hoeft te verlaten om contact te hebben met een medewerker. Zo kan een medewerker u bijvoorbeeld via videobellen helpen met het installeren van de tv-ontvanger op uw nieuwe televisie.

16 gedachten over “KPN”

  1. zeer slecht wil een nwe simkaart maar dat luktt niet moet ik bellen maar dat kan niet vanwege de simkaart en nu

  2. Vaste telefoon werkt niet. Volgens KPN site geen (regionale) storing. Volgens mondelinge (mobiele) reactie van KPN servicemedewerker wel regionale kabelstoring. Site up dated houden!

  3. Vorig week is de TV storing ( haperend beeld en geluid op afstand verholpen.. Hierbij werd gezegd dat ik 2x een TV ontvanger in mijn bezit zou hebben heb echter maar 1 Tv met dus maar 1 tv ontvanger altijd gehad. Klantenservice heeft toen mijn abonnement gewijzigd naar 1 ontvanger.
    Heb nu een KPN brief ontvangen waarin staat of ik die 2e ontvanger die ik nooit gehad heb terug wil sturen.. Wat nu blijkt is dat ik over al die jaren dat ik klant ben bij KPN voor een 2e ontvanger onnodig heb betaald. Verzoek u daarom vriendelijk na te gaan welk bedrag ik al die jaren te veel heb betaald en deze aan mij terug te betalen.
    vr.gr., H A Bennema klantnummer: 3476711

  4. het gebruik van de nederlandse taal is wel erg slordig.
    namelijk “Hebt u “,dit is geen correct nederlands.

  5. Hoe krijg ik een oplossing?
    Hoe kom ik in mijn outlook 2010, dat is niet meer mogelijk vanaf 26 december 2020?
    Heb al gebeld naar kpn en niemand kan mij helpen.
    Mijn e-mailadres is : hjmvanherk@hetnet.nl

Plaats een reactie